Woon vlakbij t strand en daar zit ook een vakantiepark, dus in de zomer zie je hier veel toeristen en met echt mooi weer staat er altijd file.
En de stad zelf is ook wel toeristische trekpleister.
Woon vlakbij t strand en daar zit ook een vakantiepark, dus in de zomer zie je hier veel toeristen en met echt mooi weer staat er altijd file.
En de stad zelf is ook wel toeristische trekpleister.
De afgelopen drie steden waar ik heb gewoond waren jaar rond toeristensteden, mn vriend en ik hebben het er na 6 jaar nog steeds wel eens over hoe chill het is dat de stad waar we nu wonen onpopulair is.
Hier komen boomers vooral heen om te fietsen.
Kaasmarkt = Duitsermagneet
ScheveningenâŠbij mooi weer wordt mijn straat afgezet vanwege parkeerdrukte.
Deze architectuur:
0 stemmers
Weet jij waar dit is?
0 stemmers
Same!
Waar denk je dat het is?
In een Aziatisch land?
Thailand ofzo hahaha
Nee maar ik dacht al dat mensen dat zouden denken.
Het is Bolivia, specifiek El Alto, een voorstad van La Paz. De stijl heet Neo-Andean en er zitten heel veel symbolen in van de Aymara, de grootste inheemse bevolkingsgroep daar. Is een super arme stad dus ze bouwen dan op een heel eenvoudige onderlaag een mooie façade die de lucht weerspiegeld, want omdat het zo hoog is (vandaar de naam) heb je een enorme open hemel daar.
Ik vind die kleur groen ook echt fantastisch, zou ik zelf ook zo nemen
Heb jij vliegangst?
0 stemmers
Ik vind het altijd heel iets lieflijks of chique?? hebben als ik met mân vriendinnen ergens slaap en zij hun oorbellen iedere avond afdoen en de volgende dag bepalen welke oorbellen ze die dag in willen of hun oorbellen dan weer indoenđ ik heb jaar in jaar uit dezelfde oorbellen in haha (en ik heb 10 oorbellen in totaal) waar ik ook mee slaap
0 stemmers
verschilt eigenlijk per oor/gaatje, ik wissel niet af maar een deel doe ik wel uit in de avond.
Ik heb grotere gaatjes vanwege tunnels vroeger boeit me verder niet echt omdat ik geen oorbellen in wil maar kan ze dus nu ook niet meer in.
Ik vind het vliegen niet eng, maar ik krijg er extreme reisziekte van waardoor ik het wel weer eng en spannend vind. Ben de hele reis heel ziek ervan, of dat nou 3 kwartier of 8 uur is.
Laatst heb ik voor het eerst in 15 jaar gevlogen, en ik vond het zo spannend.
Met name het gevoel van opstijgen vind ik rot, dat een stuk blik vol met mensen ineens honderden kmâs per uur gaat rijden en vliegen, en het besef dat ik mijn leven in handen van een ander (de piloot) leg.
Mijn toenmalige schoonzus had eigenlijk op de bewust gecrashte vlucht van Germanwings moeten zitten en dat heeft niet geholpen met mijn vliegangst.
Toen ik ging vliegen een paar weken geleden had ik tijdens het opstijgen mijn ogen dicht omdat ik het zo eng vond, ik durfde absoluut niet naar buiten te kijken. Zodra het vliegtuig eenmaal steady in de lucht hing kwam er een enorm lieve Franse steward naar me toe om te vragen of alles wel goed was, en kwam hij me een flesje water brengen.
We hebben op meerdere momenten tijdens de vlucht oogcontact gehouden, ook tijdens het landen wat ik weer spannend vond, en meermaals maakte hij een geruststellend gebaar of kreeg ik gewoon een lieve blik van hem. Door zijn hele manier van doen ben ik zo gerustgesteld en is de spanning bij mij een heel stuk minder geworden.
De terugvlucht was een stuk minder eng hierdoor, en hoewel ik opstijgen en landen waarschijnlijk nooit heel leuk ga vinden, durfde ik op de terugvlucht wel naar buiten te kijken, fotoâs te maken, etc. Op de heenvlucht durfde ik dat niet.
Ik wens echt iedereen met vliegangst zoân geweldige steward toe tijdens het vliegen.
Wat fijn dat de steward jouw ervaring zo positief heeft beĂŻnvloed!
Overigens sowieso een tip voor mensen die angstig zijn, geeft het aan bij het cabinepersoneel. De meeste helpen je echt graag.
Ik ben van te voren meestal wel bang. Maar als ik eenmaal in het vliegtuig zit denk ik altijd ânu kan ik er toch niks meer aan doenâ.
Ik vind het zeker spannend, vooral het opstijgen, gear intrekken en het aflevellen. Eenmaal in Cruise vind ik het helemaal oke en de landing vind ik ook wel relaxt.
Ik moet voor werk regelmatig vliegen en dan word ik ook regelmatig uitgelachen erom. Maar goed, een tandarts vind het ook niet fijn om gaatjes te hebben en een loodgieter vind het ook niet fijn om lekkage te hebben. Dan gaan collegaâs toch wel nadenken om hun opmerking.
Ik vind vliegen echt hartstikke leuk alleen jammer dat het zo vervuilend is