Of alleen maar uitheemse soorten plaatsen, help je ook weinig mee.
Ik lees dit dus steeds en vind het ook echt zorgwekkend maar heb zelf in jaren niet zoveel vlinders gezien als dit jaar?! Ook echt weer dagpauwogen gespot terwijl dat voor het laatst in mân kindertijd was
Ja erg dat vlinders minder zijn, maar ik kan echt geen drol om muggen geven. Hoe zielig die babymugjes zonder eten ook mogen zijn.
Ja tuurlijk. Ik kan alleen echt niet de mug of een spin verdedigen. Hoe belangrijk ze ook mogen zijn of hoe lief sommigen ze vinden.
Ja mijn favo tuin is een tuin met tegels, en dan een hele grote palmboom in het midden, en dan zoân loungebank in de hoek!
Kan ff geen goede afbeelding vinden maar zoiets:
Palmbomen in een NLe tuin
- Leuk
- Meh
- Bloedordinair
- Ik heb dit
0 stemmers
Je zou hier bijv kunnen kijken!
Leuk ook met dat kunstgras
Ik vind palmbomen heel leuk maar het klopt gewoon niet in NL
Krijg echt jeuk van alles op deze foto.
Bijna net zo erg als bamboe in een oer-Hollandse net geen tegeltjestuin
Blij om te zien dat ik niet de enige ben die zo delulu is om te denken dat zijn dood misschien wel in scene gezet is.
Doen jullie wel eens een âgekke kleurâ lipstick op (groen, blauw, zwart oid)?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Niet voor vliegen an sich, ook nooit gehad maar wel - sinds een tijd - meer het gevoel van angst/spanning opgesloten te zitten en dan niet weg te kunnen, meer claustrofobisch gevoel. Dat ervaar ik bijv. ook bij boten waar je geen land in zicht ziet / lange bootreizen.
Sowieso een upgrade, wat is die Caroline een hautaine kut. In de tijd van Adam Curry helemaal een upgrade. Hij was vroeger met die Draak Tensen en switchte met zân schwanz naar de toen incoonachtige La Paay.
Dit spel kent alleen maar verliezers bij nader inzien.
Haha ik kom uit vlaardingen en ben al mn familieleden de complottour aan het opsturen door steeds te appen of ze het wel geloven
Planten in mân tuin waar ik altijd insecten op zie zitten: herik, wilde cichorei, beemdkroon, akelei, paardenbloem, nagelkruid, dropplant, ereprijs, vlinderstruik, zomeraster, kattenkruid
Het is zelf niet mijn smaak, maar ik weet wel dat dit duur is, zeker als het in een keramiekoven moet.
Ik heb een hele groene volle tuin en veel insecten en ook diertjes (mijn droom is nog een egelfamilie) maar dit is zo gekocht van de vorige eigenaren, zelf niks aan gedaan
Zal eens een foto maken misschien dat anderen hier meteen kunnen zeggen wat er allemaal in de tuin staat hier!
Mijn kind (5.5) heeft dat level van dierenvriend dus bereikt. Zitten in Italië in een intens muggen rijk gebied. Hij zat op dag 1 he le maal onder. Mega bulten. Niet normaal. Huilen van de jeuk.
Maar sla ze niet dood en waag het iets van gif te spuiten . Nee hij is uit gaan zoeken of we niet een bedrijf kunnen bellen wat ze dan lokt en vangt, en dan elders uit zet. Want alle dieren zijn nodig voor de natuur.
Ja. Als hij slaapt ga ik dus pas aan de slag met mân elektrische vliegenmepper đ„č
(Zelfde voor de mieren thuis: mag ik ook geen kokend water over heen gieten. Hij denkt nu dat het gif wat ik ze geef mieren voer is, en helpt me graag met voeden )
Goed level om te bereiken op die leeftijd, de nieuwe Freek Vonk.
En mieren zijn nuttig, zolang ze niet in je huis komen zie ik het probleem nietâŠ