Ben je piloot?
Vrouw heeft 800 tattoos, ook in haar gezicht. En wordt hierdoor nergens aangenomen
- Terecht dat ze nergens wordt aangenomen
- Onterecht, haar tattoos zouden niets uit moeten maken
- Ligt aan de functie, maar in dit geval onterecht want als toiletreiniger ben je sowieso geen visitekaartje van ‘t bedrijf
- Ligt aan de functie maar in dit geval terecht
0 stemmers
ja!
Grapje toch? 🥹
Heb wel één set oorbellen die ik vaker draag dan de rest, maar ik wissel wel af. Heb soms ook van die hele lange felgekleurde met kraaltjes enzo, of juist hele kleine, klassiekere oorstekers. Hangt helemaal van de mood en outfit af en doe ze altijd uit omdat de stekers in m’n hoofd prikken.
Ik laat een cadeau maken voor het trouwjubileum van mijn ouders. Er worden door de familie gemaakte tekenen op een porseleinen bord geschilderd (want 20 jaar getrouwd dus porseleinen huwelijk). Dit is een meerdaags proces omdat het telkens in de oven moet. Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden om te betalen aan degene die het maakt?
- 0-50 euro
- 50-100 euro
- 100- 150 euro
- 150- 200 euro
0 stemmers
Ze vraagt dus 35 euro en voor mijn gevoel is dat veel te weinig voor de hoeveelheid werk die ze heeft. Nu overweeg ik om gewoon meer te betalen want had er veel meer voor begroot. Of in ieder geval nog iets van een bloemetje erbij.
Ik zou geven wat je begroot hebt. Weet niet hoeveel dat bedrag is, maar 35 euro is zeer weinig.
Iemand die ik niet ken. Ze geeft voornamelijk workshops maar verkoopt ook kleine dingetjes zoals mokken. Ik had gevraagd of ze opdrachten deed. Ik kreeg vanochtend een update. Het is nog niet eens af en ben er al heel blij mee.
Ik heb direct gezegd dat ze een veel hogere prijs moet vragen maar dat weigert ze. Ga sowieso meer geven hoor want dat is het absoluut waard.
Ik vind dit wel maximaal €35 eigenlijk, gemaakt door een hobbyist.
Denken jullie dat die loodgieter echt dood is?
- Welke loodgieter
- Ja echt dood door de stress
- Nee ze hebben zijn dood in scène gezet
0 stemmers
Oh wow denken echt zoveel mensen dat het in scène is gezet? Hartfalen zit bij hem in de familie, zijn broer is op 33 jarige leeftijd overleden dus ik vond het best aannemelijk daardoor
Ik denk dat mensen dit vooral denken omdat het zo’n shady verhaal is, ook dat hij ineens zo de media opzocht en vaag deed over dat hij foute dingen had gedaan o.i.d.? Weet niet meer precies wat hij toen allemaal vertelde maar ik blijf het een vage situatie vinden.
Ja eens het is een heel weird verhaal wel
heb je vroeger veel gekampeerd?
- ja
- nee
0 stemmers
ben je nu bang voor insecten?
- ja
- nee
0 stemmers
ik stond net in een campingdouche in gezelschap van een grote groene sprinkhaan, twee spinnen en drie pissebedden en ik vond het wel gezellig eigenlijk
Ik ben er niet bang voor, maar dit zou ik niet perse gezellig vinden hahaha
Ja ik had een veel hoger bedrag gestemd omdat ik iets heel anders voor me zag. Vind 35 nog steeds weinig maar sta nu ook niet meer achter m’n 150-200.
Ik doe er soms langer over om mijn oorbellen uit te zoeken, dan mijn outfit. Al heb ik ook fases dat ik wel dagenlang dezelfde draag. Ik heb er over de jaren heen ook achterlijk veel verzameld, maar ik vind het echt leuk.
Hier heb ik wel mijn twijfels bij
Haha duidelijk! Ik snap dat dit geen professional is maar met het gebrek aan tekentalent van mijn familie had ze ook niet heel veel meer gekund. Alle hartjes zijn iig perfect nagemaakt . Ik vind dat alleen haar tijd al meer waard is dan 35 dus ga wel wat meer betalen.
Behalve als het fladdert maar dat geldt ook voor vogels
Uit mijn buurt allemaal prachtig 🫣