Ja absoluut, vooral in combinatie met haar korte netflix serie en youtube/podcast afleveringen. Het leert mij niet zo zeer recepten, waar ik ook niet zo goed in ben want te impulsief en pas dan dingen aan haha, maar wel waarom en hoe bepaalde ingrediƫnten en bereidingswijzen ingezet worden. Hoe een gerecht meer in balans komt door meer zuur, zout of juist zoet toe te voegen. Maar ook de grote bladen in het midden met een soort cirkels waarin er onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende werelddelen/wereldkeukens en welke specifieke zuren of andere ingredienten ze inzetten. Op die manier weet ik beter welke soort zuur helpt bij een mexicaans gerecht in tegenstelling tot bijvoorbeeld een mediterraans of juist aziatisch gerecht. Of welke kruiden passen in welke keukens. Geeft vooral veel vrijheid om je eigen gerechten te maken of te verbeteren met betere technieken.
Heb wel andere receptenboeken, maar kook daar nauwelijks uit gek genoeg. Deze lees ik meer als een informatief boek en pak ik er soms bij als ik iets specifieks wil verbeteren.