Is het respectloos naar Christina Aguilera dat mensen haar met Britney Spears vergelijken?
- Ja enorm
- Ja
- Een beetje
0 stemmers
Is het respectloos naar Christina Aguilera dat mensen haar met Britney Spears vergelijken?
0 stemmers
Nee daar past dat niet, het is geen nieuws maar mijn persoonlijke vraag die ik stel ; precies waar dit topic voor bedoelt is
Alledaags casual is wat ik ook op werk zou dragen. Ik heb niet echt meer een aparte werkgarderobe
Zou jij niet beledigd zijn?
Bron: hun laatste insta’s
Nog even los van het feit dat Christina fucking goed kan zingen en Britney niet
Kerrie-ananassaus, pittige whiskey-cocktailsaus, schaschlicksaus.
Wij hebben ook een aparte drank- en sauskoelkast
Ja valid!! Ook een van mn eigen lievelingsen geen idee waarom ik m er niet in heb gezet
Poll van het jaar
Ach ze ziet er ook echt onder invloed uit. Wat treurig
Ik vraag me wel af waarom Britney destijds een stuk populairder was dan Christina. Want Christina kan idd echt veel beter zingen. Niet dat ik er verstand van heb maar dat kan elke gek horen. Kan ook niet aan het uiterlijk hebben gelegen want dat is bij die 2 gewoon 1 pot nat.
Muziek van Britney was gewoon leuker.
Ja en ik denk dat het ook vooral door haar eerste hit is gaan exploderen. Maar zingen kan ze eigenlijk niet
Kan jij zo uit je hoofd meer dan 3 nummers van Christina Aguilera opnoemen?
0 stemmers
Ik had vorige week een online overleg met een team van ongeveer 20 personen die ik niet kende, allemaal met de camera aan. Er zat een vrouw bij die letterlijk uit bed was gerold met badjas aan en wild kapsel. Fantastisch
Hele album stripped is echt fantastisch
En dit was een zakelijk overleg?
Mensen die bevallen zijn, bracht jij de volgende dag (minder dan 24 uur na geboorte) je (hypothetische) oudere kind naar de opvang?
0 stemmers
https://www.reddit.com/r/nederlands/s/KhxhYCDMkD
Een collega vraagt voor een etentje op werk om een kort stiltemoment om te bidden
0 stemmers
Ik zie net op TikTok een video van iemand die vroeg of anderen ook een herinnering hadden van dat ze vroeger als kind van de trap naar beneden zweefden.
En ik heb dat dus ook. Alleen ik zweefde niet, maar rende op handen en voeten voorover van de trap af of ik sprong van de bovenste traptrede helemaal naar beneden.
Dat is uiteraard niet echt gebeurd, maar vind het zo vaag dat dus heel veel anderen deze herinnering ook hebben.
0 stemmers
Ik snap gewoon niet wat er met van de trap zweven bedoeld wordt. Ik pleurde vooral van de trap
Maar dan van hele levendige dromen! Dat je de dag erop denkt dat je echt zo de trap af kunt zweven. Kan dat gevoel nog steeds zo oproepen.