Stel je persoonlijke vraag #52

dit verbaast me echt helemaal niks haha

4 likes

Niett? Waarom niet dan?

2 likes

Snap ik helemaal, ik ben jaloers!!

1 like

haha ik vind het gewoon wel wat voor jou om daarover te dromen omdat je ook met true crime bezig bent enz

2 likes

Ik ben ook een gelukkig jumpsuitje, maar iedereen moet uitkijken op bepaalde tijdstippen :rofl:

Nou even over het algemeen,

Denk jij dat jij meer of minder dan gemiddeld droomt?

• Meer
  • Minder
  • Gemiddeld/ik heb geen idee

0 stemmers

3 likes

Ik dacht dat iedereen elke nacht droomt (in principe) maar dat veel mensen het gelijk zijn vergeten wanneer ze wakker worden.

11 likes

Ik heb gelukkig zelden nachtmerries, maar dit vind ik eigenlijk echt een leuke visie. Heel logisch, maar zelf nooit zo gedacht dus mocht ik weer eens stom dromen dan ga ik hieraan denken hopelijk haha.

4 likes

Ik droom al veel, maar als ik onder mijn verzwaringsdeken slaap gaat mn brein al helemaal los en zijn de dromen veel intenser. Als ik yin yoga doe voor het slapen, heb ik snachts vaak “traumadromen” (noem ik altijd zo, maar bedoel dromen over onderwerpen waar ik veel therapie voor heb gehad).

5 likes

Haha ja misschien heeft dat wel invloed! Zou een interessant experiment zijn, een paar maanden geen enge films kijken en dan mijn dromen evalueren. Verwacht niet dat het heel veel uitmaakt want ik heb dit soort dromen eigenlijk altijd al veel gehad, ook voor mijn interesse in films kijken. Maar wel een leuk onderwerp, dromen.

3 likes

Ik kijk ook alleen maar horror films en ik heb dus nooit een nachtmerrie.

@Lula hetzelfde, dus ik denk niet dat dat klopt

2 likes

Tuurlijk is dat niet per se zo, maar wel bekend dat je in je dromen dingen verwerkt van gedurende de dag toch? En lijkt me dat dat best meer invloed kan hebben op de ene persoon dan bij de ander.

Denk ook niet dat dit op mij van toepassing is, maar vind het geen hele gekke gedachte ofzo.

1 like

Voordat ik met een burn out thuis kwam te zitten, sliep ik als een os. Nu met therapie heb ik heel vaak nachtmerries. Denk ook om alles waarvoor ik dus therapie heb te verwerken?

3 likes

En moet je er ‘s nachts uit om te plassen?

• Nee geen nachtmerries en niet plassen :two_hearts:
  • Ja nachtmerries en plassen
  • Wel plassen geen nachtmerries
  • Niet plassen wel nachtmerries

0 stemmers

3 likes

Blow je toevallig?

3 likes

Oh dat vind ik toch zoiets kinderachtigs

3 likes

Las dat ook net idd. Het is mogelijk wel een effect van m’n medicatie denk ik, vroeger droomde ik wel.

4 likes

huh? je vindt het kinderachtig als iemand 's nachts moet plassen?

33 likes

Ja, grow up en train je blaas.

15 likes

We werden in de buurtapp gevraagd om mee te doen. Dus onze straat ziet er ook zo uit vindt het heel gezellig eruit zien!

5 likes