Soms lees ik dingen op social media dat ik denk van wtf? Hoe kan je zoiets denken/zeggen? Verbaas me daar oprecht over maar ik leef dan ook in een bubbel.
Ik klik vaak op de comments bij nieuwsberichten en heb altijd weer spijt. Wat een meeeuk zeg. Snap ook echt niet dat er niet meer gemodereerd wordt
Ik zie veel racisme naar vluchtelingen en moslims en dan vooral bij Europese nieuwsberichten, echt naar.
Mijn favo is als racisten überhaupt het onderscheid niet eens kennen/ proberen te maken tussen de verschillende groepen. Ergens ook weer niet discriminerend: iedereen met een kleurtje/ ander geloof/ ietsje anders is kut.
Ik ook, heel veel haat en racisme naar moslims
Echt ziek
ja vooral in de vorm van memes enzo en het lijkt heel geaccepteerd te zijn
Huh, volgens mij hangt dit in een spreekkamer op mijn werk.
Of is het een bekend schilderij en is het logisch?
Ik herkende het ook dus heb het even opgezocht. Het is het bruidspaar met de Eiffeltoren. Niet onbekend.
Ik zie dus ook heel veel letterlijke jaren 30 Duitsland anti-joden karikaturen, echt doodeng.
ja mensen zonder denkvermogen maken een soort rare hoefijzerbeweging van antizionisme naar antisemitisme/holocaust ontkenning oid
En het lijkt alleen maar erger te worden De hele mensheid heeft een reboot nodig
Ja het is een best bekend werk van chagall, hangt in het centre pompidou.
Heb je weleens een vragenlijst van het CBS gekregen en ingevuld?
- Ja
- Wel gekregen, niet ingevuld
- Weet ik niet meer
- Nee
0 stemmers
Heb je het ook zo koud vandaag?
- Ja, heel koud
- Ja
- Niet echt
- Nee helemaal niet
0 stemmers
Herken jij deze vrouw?
- Ja
- Nee
- Misschien, namelijk?
0 stemmers
Shania Twain, als je oud bent ken je haar als zangeres uit de jaren 90 met een totaal ander hoofd
Ok laat maar, ik dacht wow Nigella Lawson ziet er anders uit
Ze lijkt helaas ook op hedendaagse Kate Beckingsale, die lijkt ook totaal niet meer op oude Kate.
O wow ja alsof ik idd meerdere mensen in 1 zie
Haha ik dacht je gaat zeggen dat het Sylvie Meis is
Ja instagramface is dus ook bij 50+ vrouwen helaas een ding en ze hebben allemaal hetzelfde hoofd als ze de ingreep hebben gedaan.
En ik dacht Eva Mendez is geblondeerd. Shania Twain zou ik er echt nooit uitgehaald hebben.