Naast die andere twee uitzonderingen lees ik het ook als ik zie dat er veel likes (positief of negatief) op gegeven zijn
Eet jij brood?
- Nooit
- Zelden, ooit op een terrasje als lunch ofzo
- Maandelijks
- Wekelijks
- Dagelijks
- Elk uur
0 stemmers
Mijn overgang naar glutenvrij eten heeft mn broodconsumptie extreem zien minderen afbakbroodjes of geroosterd brood is nog te doen, maar sinds ik glutenvrij moet eten (bijna 2 jaar nu) nooit meer een boterham gegeten. Zo zo vies en droog
Ben jij ooit gepest?
- Ja, jarenlang structureel
- Ja, een periode/periodes
- Weleens kort/incidenteel
- Nee nooit
0 stemmers
- Op de basisschool
- Op de middelbare school
- Buiten schooltijd
- Tijdens een studie
- Op werk
- Nvt
0 stemmers
Heb je weleens gepest?
- Ja, structureel
- Periodes
- Nauwelijks
- Nooit
0 stemmers
Kwam je vroeger op voor gepeste kinderen
- Ja, vaker
- Soms
- Niet
0 stemmers
Ik mis de optie online
Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat ik nooit gepest ben, ik zag er altijd als enige alternatief uit in mijn christelijke dorp en op mijn kak-middelbare school, echt veel geluk mee gehad
Was jij mensen online aan het pesten of andersom?
Nee, andersom. Zowel door onbekenden als bekenden.
Dit raakt mij, maar vooral omdat ik wat weet van Chagall
Wat ontvang jij liever?:
- Een Netflix-bon en een yogamat
- Een vvv bon
- Een museumjaarkaart
- Een kaart met geld erin
- Niets
0 stemmers
Hahaha ja hoor ik doe t graag
Notting Hill?
Weet niet of het gepest/pesten was of kortdurend niet lekker in de groep liggen/meidenvenijn/zieken.
ik las alleen mee
Jarenlang structureel gepest, op school en buiten schooltijd. Kon op een gegeven moment niet meer normaal buitenspelen, omdat mn pester me achtervolgde. Dusdanig dat de politie (wijkagent) erbij is gekomen en er een gesprek was. Zij mocht ook niet meer in mijn straat komen daarna.
Heb paar jaar geleden ook nog emdr gehad, omdat ik nog steeds angst had haar weer tegen te komen, dat ze ineens mn buurvrouw of nieuwe teamgenoot zou zijn.
Dit doet me denken dat ik vroeger als kind met een matras van de trap gleed, liefst zo hard mogelijk (wel echt gebeurd)
Zie jij op social media veel racisme en/of discriminatie ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Tegen welke groep het meeste de laatste tijd, zeg 6 maanden?
- Afrikanen
- Zwarte Amerikanen
- Latino’s
- Arabieren
- Pakistanen
- Indiërs
- Oost-Aziaten
- Zuidoost-Aziaten
- Oost-Europeanen
0 stemmers
Ik zie echt zo ziek veel racisme over Indiërs overal, je hoeft maar iets over India te lezen en eronder is het 99% puur racisme. Echt insane.