Ik was toen we nog aan het daten waren spontaan dronken naar de stripclub geweest met een mannelijke vriend. We waren allebei direct genezen en hebben ons nooit zo vies gevoeld. Mijn vriend ging toen we net een relatie had met een paar mannelijke vrienden op vakantie en daar zijn ze ook naar de stripclub geweest, maar daar mag ik samen met een andere vriendin niks over zeggen in het bijzijn van de rest omdat er anders meerdere relaties direct op de klippen lopen. En dan denk ik ook oké je weet dit vantevoren en je doet het toch. Hoe facking dom ben je? En het ergste is nog dat een van die vrienden tegen mijn vriend helemaal zo was van ik snap echt niet dat je dit oké vindt en al helemaal niet dat ze met een mannelijke vriend is gegaan en zo blablabla. Mijn vriend was echt zo van ze vertelt het toch gewoon en ik ga ervanuit dat ze zelf wel snapt wat wel en niet oké is. Ik vertrouw haar gewoon.
Voor wie een schoonmaker heeft: ben je thuis als diegene aan het schoonmaken is?
- Ja, ik ben thuis
- Nee, ik ben er niet (schoonmaker heeft sleutel)
- Ik doe de deur open en ga dan weg
- Anders
0 stemmers
Ik vind het niet relaxed om thuis te zijn als ze bezig is. Ik heb het idee in de weg te lopen (terwijl ik op een andere verdieping aan t werk ben, dus valt best mee, haha), durf niet te plassen en geen drinken te pakken. Onze vorige schoonmaakster was ook nogal lomp, dus elke keer als ik wat hoorde was ik weer bang dat er wat kapot was, dus dan zit ik ook niet lekker boven.
Ja, ik heb precies hetzelfde. Maar weet ook niet of ik het chill zou vinden als ik haar helemaal niet zou zien en de hele tijd weg ben. Vandaar dat ik me afvroeg hoe anderen dat doen. Echt een first world problem dit, ik voel me nog niet helemaal comfortabel nu ik een schoonmaker heb (maar ben wel héél blij als ze weer geweest is).
Bij ons is deze week een nieuwe gestart, dus bij de eerste keer was ik sowieso thuis, ook om de sleutel te geven. Volgende keer is mijn man even thuis om haar te ontmoeten en vanaf dan is het ook maar zien hoe het loopt met haar wel of niet zien. Voorheen kon ik niet thuiswerken en zag ik de schoonmaakster sowieso nooit, omdat ik altijd al op werk was. Nu gebeurt het wel eens dat ik nog evne snel mijn schoenen aan moet doen en dan ga, dus dan zie je iemand toch nog ff.
mark rutte zn engelse tatta accent
- is gewoon hoe hij echt praat
- is sws een act net als die fiets
- geen idee/nvt/anders/wie is dat
0 stemmers
Tatta Engels herken je echt uit 1000 ook als het van Rutte is
Is wel zijn accent, maar dan flink aangezet
Heb jij ooit +/- €500,- voor een kappersbeurt betaald?
- Ja, zonder bijzondere reden
- Nee
- Alleen voor een speciale gelegenheid
0 stemmers
Een paar keer voor extensions, zou het nu nooit meer doen haha!
Ik kan mij echt uren vermaken met die app. Heerlijk. Kijken, mandje vullen, mandje leeg maken. Revieuws kijken. En af en toe zwicht ik voor iets wat ik nodig heb. Laatste aankoop was een botervloot.
Of gewoon helemaal niet
Bammetje
Ja dan verwacht ik bij een broodje kaas minimaal zoiets, maar dan ook minimaal
Want broodjes kaas op Google afbeeldingen zijn vrij skeer.
dit is mijn broertje zo’n 15 jaar geleden overkomen en hij is er nog steeds niet overheen en terecht
Is dit een broodje?
- Ja
- Nee
0 stemmers

Kun jij klusherrie van bijvoorbeeld de buren goed “uitschakelen” in je hoofd?
- Nee, ik hoor het constant en heb er veel last van
- Jahoor, na een tijdje hoor ik dat niet meer
- Ik hoor het wel, maar heb er geen last van
0 stemmers
Ben ik wel immuun voor geworden na 1.5 jaar verbouwingen ![]()
Ligt eraan wat, als het een repeterend white noise geluid is kan ik het wel beter handelen