Kan iemand het ff in 1 zin vertalen wat je er mee kunt
En dan nog, die mensen die zo onverschillig doen over boodschappen zijn op hun werk vaak ook geen imbecielen. Daar kunnen ze wel moeite steken in iets bekijken/lezen/opzoeken/navraag doen ipv op goed geluk een gokje wagen omdat de uitkomst hun niet genoeg boeit.
Ik âgeloofâ erin als het onderdeel is van een breder therapietraject en in feite werken wij binnen de GGZ ook vaak met familieopstellingen. Ik geloof er niet in als een of ander zelfbenoemde coach dit als walhalla gaat uitdragen naar jan en alleman en zelfbenoemd expert is maar dat heb ik hetzelfde met oa âtrauma coachesâ.
Ik heb dit precies 1 keer op tv gezien dus ik kan er ook naastzitten maar volgens mij is het idee dat je, door je familiesituatie en de onderlinge verhoudingen daarin uit te laten beelden door andere mensen (of dingen blijkbaar?), makkelijker inzichtelijk kan krijgen waarom dingen niet lekker lopen/er spanningen zijn/je in bepaalde patronen vervalt enzo.
Ja man mn ex van 100 jaar geleden nam een keer van die string inlegkruisjes mee. Dat vind ik niet eens in de buurt komen van een poging ĂŒberhaupt.
Wat een hels product ook
Mijn vriend belde jaren geleden een keer uit de winkel met de vraag âhoeveel druppels wil je?â hahahahhaha
Hahaha nou in elk geval belde hij.
Ik moet nu ook ineens denken aan dat ik zwanger was en heel graag in bad wilde bevallen in huis. Dus ik had een lijstje gemaakt dat we dat moesten regelen. Vriend was verbaasd, want we hadden toch een badje.
zeer geschikt bevalbad uhu
Mits gedaan door iemand die daar Ăšcht voor opgeleid is en het bijv mee kan nemen in een bredere therapie. Een systeem therapeut binnen de ggz ofzo.
Daar heb ik zelf ook zo iets gedaan, maar niet met echte mensen maar op papier.
Maar niet als influencers dit gaan aanbieden
Edit:
Oh, dit wordt soortgelijk al 2x eerder gezegd haha
Ik vind het vooral zonde dat door al die influencers en coaches het wordt gezien als iets waar je in kan geloven of niet, als een soort zweverig iets. Maar dat is nu ook zo met veel schematherapie termen zoals je kwetsbare kind, etc. Schematherapie is in de GGZ een normale en goede therapie, net als familieopstelling regelmatig in de GGZ wordt toegepast. Beide heb ik gehad en vond ik heel erg helpend.
Oh kijk jij snapt wel wat het is, want die uitleg maakte me niet wijzer. Maar kan iedereen zomaar meedoen zoals in die uitleg staat? Dat je vanzelf weet wat je moet doen, want dat klonk me vreemd in de oren.
Mee eens. Maar ik denk dat er ook mensen zijn die het volgen bij iemand die geen goede begeleiding kan geven en dan zou het dus helpend kunnen zijn maar is het dat niet. Dat vind ik altijd het dubbele aan dit soort dingen, want ik vind het wel goed als âin therapie zijnâ bespreekbaar is/wordt gemaakt.
Wat @Shaaar zegt.
Als representant heb je bijv. de rol van de vader en de therapeut kan je dan vragen wat er gebeurt als de vader wat dichterbij komt, of juist met zijn rug naar je toe gaat staan. Wat voel je daarbij? Hoe voelt dat voor de vader (de representant dus), etc.
mijn moeder heeft me een keer meegesleept naar een familieopstelling. wat mij is bijgebleven is dat ik (toen 19-jarig meisje) werd opgesteld als de vrouw van een man van een jaar of 50-60 en hij me heel vies verliefd aan zat te staren de hele tijd, vond het echt niet chill
daarnaast allemaal zweverige zooi, kon er niks mee
Gatverdamme echt why are men
Heb jij stoffen eetkamerstoelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zijn ze allemaal hetzelfde?
- Ja
- Nee
- Model wel, kleur niet
0 stemmers
Spreek jij liever bij jou thuis af of bij vrienden?
- Bij mij
- Bij vrienden
0 stemmers
Noot aan zelf: hier geen interieurfoto posten
Tja, ik vind zelf zoân eettafel met aan één kant een lange bank helemaal niks. Geef mij maar comfort.
Wtffffffffffffffff
Vintage heb je voor veel minder veel mooier
Alleen zitvlak geldt ook