- Aantrekkelijk
- Onaantrekkelijk
0 stemmers
Ik hou van gestructureerd en opgeruimd. Niet van mannen die overnight oats eten en zichzelf een ECHTE adult vinden omdat ze aan tafel eten
Vooral de manier waarop het geschreven is. ‘Dagje managen’, ‘AAN TAFEL ETEN als een adult’ ![]()
Wat hij doet is allemaal prima, maar een man die dit zo opschrijft over zichzelf is mega onaantrekkelijk.
Ja als ze hun kind Jizz of Saliva dreigen te gaan noemen zou ik toch voorzichtig vragen of ze de Engelse betekenis kennen.
Sowieso ligt het eraan of ze de naam al vol overtuiging vertellen of dat het meer is van ‘we denken aan …’. Bij die laatste zou ik iets meer ruimte voelen om eerlijk te zijn. Maar alsnog alleen als ik echt zou denken van deze naam gaat een kind last krijgen.
Hoeveel verschillende soorten melk staan er in je koelkast?
0 stemmers
havermelk
of telt dat niet als melk
Jawel, ik bedoel echt alle soorten! Haver, soja, kokos, karnemelk etc.
Chocolade, halfvol en vol ![]()
Koemelk, amandelmelk en de koffiemelk die ik voor mijn ouders op voorraad heb tel ik ook mee ![]()
Dit moment drie omdat ik me helemaal had laten meeslepen door een reclame van Friese vlag die met nieuwe barista havermelk kwam. Ik kon niet wachten met proberen terwijl het pak soja melk al open stond.
Heel zonde want het schuim is zó slecht en totaal niet vol. De sojamelk die niet adverteert met “barista” crap is veel beter.
En er ligt een klein pakje volle koemelk te wachten op bezoek die het wil drinken. Ik werd misselijk toen ik het voor mijn koffie probeerde.
Een bekende van mij heeft haar kind, ten tijde van de oorlog, vernoemd naar een stad in Oekraïne. Ze heeft verder niks met Oekraïne o.i.d. Vond ik toch ook wel een opmerkelijke keuze.
Nouja Odessa is best een prima naam.
Mannenzweet stinkt/ruikt erger / sterker dan vrouwenzweet?
0 stemmers
Ik weet helaas precies hoe het zweet van mn vriend ruikt en hij denkt dat ik niet kan zweten. Nouja uiteraard kan ik dat wel anders zou ik een probleem hebben maar mannenzweet ruikt imo echt vele malen sterker.
Naah, ooit eens een vrouwelijke collega gehad die echt onwijs sterk zweet had.
Zo erg dat we zelfs een cliënt hadden die een klacht erover heeft ingediend.
Heel sneu want ze kon er echt niks aandoen.
Maar dat is dan toch een uitzondering? Ik heb het ook waarschijnlijk fout want dit is gebaseerd op mn vriend zn zweet en die van mn vader. Beide sporten veel. Dus ik heb misschien ook een verkeerd beeld waarschijnlijk. Ik vind dat zweet gewoon echt sterker ruiken. Ik denk zelfs dat ik uit 50 personen het zweet van mn vriend kan herkennen.
Mannen zweten over het algemeen meer maar of de geur ook sterker is weet ik niet.
Normaal stinkt mijn zweet niet ontzettend, maar heb periodes last van angstzweet en die geur is niet te harden. Schoon gedoucht en schone kleren helpen daar ook niet tegen.
ik weet het eigenlijk niet maar ik pak elke kans om te haten op mannen
dnipro daarentegen
ik zou m’n hypothetische kind ook wel zaporizhzhia willen noemen