Stel je persoonlijke vraag #52

Ik kan me echt niet herrineren wanneer ik voor het laatst een appel heb gegeten, echt jaren geleden

• Ja ik ook
  • Nee ik eet het geregeld
  • Nee ik eet het vaak

0 stemmers

Die eet ik rauw tijdens het koken

8 likes

Ja! Doe ik ook vaak inderdaad.

Ja, ik snap het ook echt niet!

4 likes

Ik dacht wat ziet Davina Michelle er hier ouwelijk uit :joy:

1 like

Ja gadver, zo harig

2 likes

ok rutte

33 likes

Ja je bent dan echt een stockfoto over Nederlandse cultuur. :joy: Soort Mark Rutte.

6 likes

Nou, zoals hierboven geleerd: eet gewoon een rauwe broccolistronk op de fiets!

14 likes

Vandaag lag er voor de 4e keer dit jaar weer eentje op de mat

3 likes

Oh ik dacht even dat je het over een appel had :joy:

7 likes

En ook wat mee gewonnen :partying_face:

3 likes

Dat is ook de enige reden dat ik ze iedere keer invul :joy: Maar helaas nog geen prijs

2 likes

Laatst had de supermarkt ineens Cosmic Crisp appels en die waren zo teringlekker, echt een perfecte combinatie van sappig, crispy, fris en en zoetzuur. Echt een ongekende appelsensatie, zeker uit de koelkast.

En nu zijn ze verdwenen en kan ik niet meer terug naar de normalo droge saaie melige BURGO appels van braeburn en kanzi :rage:

6 likes

Pink Ladies 🫶🏼🫶🏼

16 likes

Elstar!!! Lekker knapperig, fris en licht zurig!

13 likes

Nee, nee, nee jullie snappen het niet dit zijn allemaal gore B-appels vergeleken bij :sparkles: cosmic crisp :sparkles:

Als jullie ze ooit tegenkomen treat yourself maar wees ook gewaarschuwd want je kunt nooit meer terug naar before cosmic crisp, maar daar heeft de Dekamarkt geen boodschap aan.

12 likes

Cosmic Crisp Store finder :biggrin:

Ik zag dit net op insta bij Leonie (gwesse) en heb het zelf in een studentenhuis gehad: heb jij wel eens een lekkage in huis gehad waarbij er water kwam in je plafondlampen /of als ze niet gevuld kunnen worden waar water langs liep?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Honeycrisp is superieur! :ok_hand:t2:

1 like

Ja klopt echt belachelijk. Maar bij m’n geliefde dirk 3 eu :handshake:

2 likes