Stel je persoonlijke vraag #52

Love de dirk, heb m deze maand pas ontdekt

Net 750 gram KAAS voor €5 wtf hoezo is het bij de Dirk nog 2008 qua prijzen?

3 likes

Jaaa en ook echt goede deals en ze hebben gewoon een groot assortiment. Love dat die winkel dicht bij m’n huis is

3 likes

I know heb er vandaag heel veel van die krul kaarsen gekocht, of hoe noem je dat van die gedraaide dingen die 2 jaar geleden heel hip waren, 3 voor 90 cent omg deze winkel.

Heb jij de laatste dagen de insta comments van Beyoncé gelezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je er verbaasd over dat zij op een of andere manier nu de schuld krijgt van Diddy en schijnbaar ook Aaliyah’s dood?

• Huh wtf ja
  • Nee ofc is een vrouw weer de lul
  • Nee dit begrijp ik (hoe?)

0 stemmers

1 like

Je vergeet 2pac zijn dood nog.

Vertel vertel! Hoe moet dit?

1 like

Ja wtf is er aan de hand?!?!

Ik loop dagen/weken achter maar hoe is dit in Gods naam ineens haar schuld?

:cry::cry::cry:

@monkeyslut 3 euro voor 4 appels, geloof me: geen geld! Kijk, 75 cent is duur voor een appel, maar goedkoop voor een culinaire experience.

6 likes

@Glinternieuw heb je jazz appels al eens geprobeerd?

1 like

Elke keer als er iets gebeurt in de muziekindustrie dan zijn er trollen op sociale media die zeggen dat B en J de volgende zijn die van hun troon gaan vallen want iedereen zou nu toch wel moeten zien dat zij alles controleren en al het slechte in die industrie door hen is.

Bij de eerste arrestatie van Diddy was dat zogezegd de schuld van J, nu de superbowl nominatie van Kendrick L was dat ook de schuld van J en was hij een rat en snitch. Nicki Minaj heeft daarover getweet zonder Jay Z te vernoemen en dan te eindigen met een subtiele sneer naar B. Elke dag verkondigen mensen van ja vandaag is de dag. Jay Z kan dit niet langer volhouden, hij is zelf een pedo bla bla bla.
Barbs geloven alles wat hun moeder Heilige verkondigt dus die zijn een grote fake news campagne gestart tegen B.

Alles wat zogenaamd gelekt wordt is zo fout als iets. De leeftijd van B bij de eerste ontmoeting met J, Eve haar woorden over Jay in het begin van haar carrière die deels overgenomen worden. B en J zouden op een freak off aanwezig geweest zijn en dus wel getuige of medeplichtig zijn. Het is te belachelijk voor woorden.

2 likes

Nooit gedacht dat ik opeens op een vrijdagavond zit te googelen waar ik cosmische appels kan kopen.

8 likes

Ik denk gewoon dat als je boven een bepaalde grens komt qua geld en macht je de meest gore versie van een mens wordt omdat je dan serieus niet echt meer kunt begrijpen wat waarde heeft en hoe andere mensen leven

Niet dat dit iets goedpraat (may all the abusers rot in hell) maar het is wel een goed argument voor mijn politieke partij waarin ik elk vermogen boven de 10 miljoen met 100% belast

27 likes

Bloemkool hier is al zo bijgesneden dat er amper nog blad aan zit

4 likes

En ook het feit dat die nergens op reageren, behalve af en toe in hun muziek, nemen de mensen hun niet in dank af.

5 likes

Nicki is wel een negatief kompas, als zij ergens achter staat is het wss iets slechts.

3 likes

Ik ga ook 50% per stream belasten helaas

1 like

Die man had nog wel een zwaardere straf opgelegd mogen krijgen.

7 likes

Nicki is zo delulu als iets en moet de drugs aan de kant leggen.

Zo in de ban van haar veroordeelde man, ze is niet meer te vertrouwen. Haar man, had na zo veel jaren te hebben ontkend, onder eed toegegeven dat hij een vrouw had verkracht. Barbs konden dat niet inzien en hebben een valse schriftelijke verklaring van het slachtoffer gemaakt waarin ze zogezegd zegt dat ze klacht indiende puur voor faam. Die hele ruzie met Cardi en Megan, allemaal door haar fans groter gemaakt dan het eigenlijk is.

Ze neemt het ons kwalijk dat ze nooit met haar man, kind en broer naar een park zal kunnen. Vecht het uit met je man, niet met andere artiesten.

5 likes

Oeh, ik wil het! Ik heb met terugwerkende kracht spijt van al het bloemkoolblad dat ik ooit heb weggegooid. Ga het proberen!

5 likes

Heb je iets gevonden? Ik niet

3 likes