Stel je persoonlijke vraag #52

Doe het ook wel regelmatig in de winter, maar mijn zonnebrand vlekt als hij nat wordt, dus dan kom ik met een wit gezicht aan op werk.

3 likes

Ik denk dat het niet puur door corona komt, maar dat corona bepaalde negatieve verhoudingen wel heeft versterkt en sociale processen misschien heeft verergerd of zo? Alles kwam toen ineens zo op scherp te staan

24 likes

Alleen iemand die dat heeft gedaan zou deze poll maken :joy:

14 likes

Had jij ook pech deze maand? Ik weet al van twee mensen die hun enkel in de maand november hebben gebroken. En ook iemand die zijn arm twee weken geleden heeft gebroken.

• Nee, ik heb vooral mazzel deze maand gehad
  • Nee, alles ging ze normale gangetje
  • Ja, deze maand heb ik meer pech gehad dan normaal
  • Ik ben altijd al een pechvogel, dus ik merk het verschil niet.

0 stemmers

2 likes

Ik zeg hij want als hij iets niet weet verzint hij gewoon een antwoord en als hij een fout maakt en je dat benoemt wordt je af en toe gegaslight :face_with_raised_eyebrow:

19 likes

Veel gehoorde uitspraak hier is Het kan ook nooit eens normaal gaan 🫣

2 likes

Je profielfoto past tenminste wel bij je pechvogel status

1 like

Vooral egoĆÆstischer geworden denk ik? En ik vermoed omdat je het binnen je huishouden moest uitzoeken. Heel weinig cohesie meer voor mijn gevoel

6 likes

Ik vind ook dat mensen nu wat onbeschofter zijn geworden. Zie nu steeds vaker dat mensen elkaar niet rustig de bus uit laten stappen

2 likes

Enige uv-licht dat ik de laatste tijd zie is dat van de tl-balken op kantoor, dus nee

1 like

Vooral mijn vertrouwen in de solidariteit van mensen is verder afgebrokkeld :sob:

15 likes

Dat, en bedrijven verwachten niet meer dat je van 9 tot 5 op kantoor bent, ook al heb je lange reistijd. Pre corona zat ik al wel eens om 5:30 in de auto (en 20:00 thuis :cry:), dat kan ik me nu echt niet meer voorstellen.

7 likes

Ja echt zo’n groot verschil is dit ook in mijn werkleven. Ook altijd met z’n allen op kantoor. (Directie van mijn pre-corona werk was altijd mega streng over thuiswerken) Als je een keer iets moest zoals een pakketje ophalen of een keertje iets eerder weg om te sporten dan was het op zich geen probleem maar toch ook niet helemaal de bedoeling.

1 like

Ik ben door de pandemie meer in contact gekomen met bepaalde vrienden en dat contact is nu dus nog steeds beter. En het was voor mij de wake up call om bijna 70 kilo af te vallen. Dus persoonlijk heel positief, maar verder is de wereld er volgens mij alleen maar egoĆÆstischer van geworden.

25 likes

Is de wind bij jou al heftig?

• Ik woon niet in NL
  • Ja
  • Nee eigenlijk niet

0 stemmers

1 like

Welke termen zou jij allemaal (enigszins) kunnen uitleggen?

• Bull season
  • Brute force aanval
  • Schrodingers cat
  • Occam’s razor
  • Pareto principe
  • Moore’s law
  • Hawthorne effect
  • Keppler’s wetten
  • Quantum tunneling
  • Echt niks van dit

0 stemmers

3 likes

Niks hiervan komt me überhaupt bekend voor

12 likes

In hoeverre doe jij dingen ā€œomdat het zo hoortā€

• Ik doe vrijwel alles omdat het hoort
  • Ik doe veel omdat het hoort
  • Ik doe dingen omdat het hoort
  • Ik doe weinig omdat het hoort
  • Ik doe niks omdat het hoort

0 stemmers

5 likes

Maar dat heeft meer te maken met dat de meeste ongeschreven sociale regels een compleet mysterie voor mij zijn

2 likes

Wij hebben de gewoonte dat je gewoon op de aangegeven tijd start. Sounds like a you problem als je te laat bent.

2 likes