Bedankt voor deze verlossing ik ga voortaan in jouw voetsporen treden!
Als ik over ChatGPT praat, dan praat ik in:
- Hij vorm
- Zij vorm
- Het / onzijdig / anders
- Ik gebruik geen ChatGTP / praat er niet over
0 stemmers
Ik zeg dus steeds ‘hij’ maar de feminist in mij wil vanaf nu ‘zij’ zeggen
‘Dat ding’ (derogatory)
Idd gaat altijd prima. De uitslag verbaast me wel zeer eerlijk gezegd. Gewoon doen, boeiend. Als je het gewoon vasthoudt kruimelt het echt niet hoor
Wat ik zeg is zelden positief dus mag best mannelijk zijn
Waar gebruik je het voor? Inschatten hoe lang het duurt om een auto uit te pakken?
Hahaha neverrrr, ik gebruik het af en toe voor werk. Het is voor marketing en social media wel handig.
goed idee ik ga vanaf nu alles dat ik stom vind hij noemen
Ik heb nu contact met de Zalando klantenservice en daar lijken die antwoorden ook ècht wel door chatgpt gegenereerd terwijl er toch echt mensen namen onder staan.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de link die aanvankelijk was verstrekt voor het indienen van je klacht. Ik begrijp hoe frustrerend dit moet zijn!
Haha of dit is chatgpt of zo’n medewerker zit echt te dollen.
Wij hadden op de klantenservice een bak met namen om onder de email te zetten maar niemand heette daar echt zo (even los van dat wij wel zelf al die antwoorden zaten te tikken), dit ivm met onze privacy (opzoeken op facebook en dan bedreigd worden enz.)
Ik doe het in een zakje maar heb vrijwel altijd een herbruikbaar zakje bij me. Ik heb ook wel eens los een broodje meegenomen als ik het gelijk wilde opeten en niet nog 20 andere boodschappen mee had.
Je hebt een online meeting, na hoeveel minuten bel je / stuur je een berichtje?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
0 stemmers
- Ik laat helemaal niks horen zoek het maar uit ik ben weg
0 stemmers
Verschilt wel per persoon waar ik een meeting heeft. Met collega’s vijf minuten, tenzij het met een klant erbij is dan na twee minuten ofzo, en soms zet ik gewoon de meeting aan zonder camera/geluid, dan hoor ik het vanzelf wel.
Kan ook gewoon een copy paste uit een template zijn (die wellicht door AI geschreven is, maar kan ook gewoon van een of andere overijverige teamlead of zo zijn)
Ik gebruik een onzijdige vorm na het ooit een keer aan Chatgpt zelf te hebben gevraagd
Ik kijk meestal naar het bolletje op team wat voor kleur en of iemand nog in een andere call zit. Anders gaat het sowieso niet bellen. Eventueel dan een berichtje sturen.
De beste meeting is een meeting die niet doorgaat. Ik kijk 6 minuten naar mezelf en ben dan weg.
Precies dit. En stuur dan een mail over wat besproken zou worden, zodat er ook geen nieuwe meeting gepland hoeft te worden
Ja hier ook, maar dat ligt er ook dat er bij de planning van meetings geen rekening wordt gehouden met andere activiteiten. Maar mensen geven dan vaak wel aan dat ze later zijn (want uitloop, koffie, toiletbezoek).