Stel je persoonlijke vraag #52

En dan later nog een herinnering omdat je niet hebt geantwoord op de eerste review-jengel

7 likes

Ja reden voor deze poll is omdat ik precies zo’n mail kreeg, en ik heb de afgelopen week een aantal verschillende dingen besteld en m’n inbox ontplofte gewoon. Word er gek van.

2 likes

Ik kreeg gisteren een ā€˜voorlopige’ en daarna een ā€˜definitieve’ bestelbevestiging en sindsdien houdt dit pakket een dagboek voor me bij met al z’n gevoelens. Stop met mij e-mailen ik zie het wel verschijnen :sob:

23 likes

Persoonlijke ergernis als ze niet gewoon de factuur in de bestelbevestiging doen. Zo onnodig

45 likes

Ja ik zie dat er ook nog wat vergeten ben; want ik krijg ook vaak: ā€œje bestelling is verzondenā€ van het bedrijf waar ik kocht en dan gaat DHL me ook nog mailen met dat het verzonden is. :weary:

7 likes

Kreeg laatst bij een grote, belangrijke bestelling eerst geen factuur/bestelbevestiging (achteraan gemaild, excuses gekregen etc) toen geen levertermijn (normaal bij dit product, weer achteraan gemaild, weer excuses etc.).
Ben mn vertrouwen in dat bedrijf nu wel kwijt, heb dan liever dat ik bij elke scheet een mail krijg

4 likes

En later dat het is opgehaald haha

1 like

Hoezo kiest niet iedereen voor de factuur? Komt ook waarschijnlijk omdat ik 2 keer de factuur moest laten zien/mailen toen het pakket kwijt was geraakt. Geen idee of dat ook officieel moet.

Ja ik kreeg hem gisteren van DHL, Apple Pay en het bedrijf zelf :smiling_face_with_tear: Hij is duidelijk verzonden. Echter heb ik dat wel liever dan dat je helemaal niks hoort.

3 likes

Ik vind eigenlijk dat die factuur gewoon bij de bestelbevestiging moet. Nog een extra mail voor alleen de factuur vind ik irritant.

41 likes

Ja ik begrijp ook niet waarom ze dat apart doen.
Kan je toch gewoon idd in 1 keer doen of in de bijlage plaatsen.

40 euro voor een conditioner:

• Vind ik normaal
  • Vind ik teveel geld

0 stemmers

2 likes

Anders, je bent er ƩƩn vergeten: wat vond je van de bezorging?

Die krijg ik dan van de bezorgdienst zelf. Naast de mail van de bezorgdienst dat pakket bezorgd is :sob:

1 like

deze poster hangt in de appie hier, maar wat voor dier is dit??? die blik :sob:

• vos
  • hond
  • marterachtige
  • hele grote baby vleermuis
  • iets anders:

0 stemmers

5 likes

Kruising tussen een beer en een vos?

3 likes

Chagrijnig mormel