Lekker dramatisch maar ik heb vlak voor de bevalling een afscheidsbrief geschreven voor als ik dood zou gaan
Zeeland zou ik wel eerder met MDMA-productie associƫren dan Drenthe. Maar sowieso is Brabant de eerste associatie
Nah Zeeland zit in de coke, denk niet dat we ook nog MDMA erbij kunnen hebben
Ik hoor wel regelmatig de ratrace van het leven
Haha precies dit had ik afgelopen vrijdag in een groepsapp gedeeld (@ mods screenshot van mijn eigen bericht). Enige wat beter was geweest was als het een Laaf was denk ik (bestaan die nog?)
Snap niet dat niet iedereen kiest voor een goede midlifecrisis. Heerlijk toch, in mān te strakke net wat te korte jurk flirten met de jongen van de valet parking die mān cabrio wegzet (geen idee wat ik ga doen als midlife maar dit behoort tot de opties).
Sleur lijkt me vreselijk en ratrace is gewoon een equivalent daarvan.
Af en toe is een kleine crisis gewoon nodig, ik kom er zelf in elk geval meestal blijer/bewuster uit dan ervoor. Tijd verdoen aan sleur niet
@Spaarlamp ik schok zelf (vrouw)
Druk jij in de lift op het knopje ādeuren sluitenā?
- Tuurlijk, gaan met die banaan
- Neejoh, dat gaat toch vanzelf?
0 stemmers
Ik ben wel verbaasd over dat hoge aantal bij midlifecrisis. Volgens mij voelt dat echt als een depressie, zeker met overgangsklachten erbij.
Ik heb dat gekozen met het idee dat het een soort van ātijdelijkā is tov sleur of ratrace. Maar het lijkt me ook niet heel chill hoor.
En ook minimaal 3 keer
Je bestelt een pakketje, welke e-mails wil je ontvangen?
- Bevestiging bestelling
- We gaan voor je aan de slag
- Hier is de factuur van je bestelling
- Je product wordt binnenkort verzonden
- Je product is verzonden
- Je product komt vandaag tussen x en x
- Je product is afgeleverd
- Wat vond je van ons product/schrijf een review
- Geen enkele
- Anders, je bent er nog een vergeten
0 stemmers
Oh ik haat het als ik iets via Bol bestel en dat je dan van die partner een mail krijgt met wat je van het product vond.
En dan later nog een herinnering omdat je niet hebt geantwoord op de eerste review-jengel
Ja reden voor deze poll is omdat ik precies zoān mail kreeg, en ik heb de afgelopen week een aantal verschillende dingen besteld en mān inbox ontplofte gewoon. Word er gek van.
Ik kreeg gisteren een āvoorlopigeā en daarna een ādefinitieveā bestelbevestiging en sindsdien houdt dit pakket een dagboek voor me bij met al zān gevoelens. Stop met mij e-mailen ik zie het wel verschijnen
Persoonlijke ergernis als ze niet gewoon de factuur in de bestelbevestiging doen. Zo onnodig
Ja ik zie dat er ook nog wat vergeten ben; want ik krijg ook vaak: āje bestelling is verzondenā van het bedrijf waar ik kocht en dan gaat DHL me ook nog mailen met dat het verzonden is.
Kreeg laatst bij een grote, belangrijke bestelling eerst geen factuur/bestelbevestiging (achteraan gemaild, excuses gekregen etc) toen geen levertermijn (normaal bij dit product, weer achteraan gemaild, weer excuses etc.).
Ben mn vertrouwen in dat bedrijf nu wel kwijt, heb dan liever dat ik bij elke scheet een mail krijg
En later dat het is opgehaald haha