Stel je persoonlijke vraag #52

In een fatsoenlijk restaurant vragen ze hoe het smaakt kort nadat je je eten hebt. Dan kan je zeggen dat het lauw of rauw is. Maar als je bordje leeg is moet je je snavel houden.

19 likes

Ja en ze komen altijd als je net een hap hebt genomen dus dan zit je daar met je mond vol zo van “hmhm ja” en steek je je duim maar op ofzo :smiling_face_with_tear:

19 likes

Verschilt echt per week, soms 3 keer soms 1 keer. Momenteel in een drukke periode met stage en werk etc maar 1 keer per week. Wel jammer, mis dat wel.

5 likes

Zit er niks tussen nooit en minstens 1 keer per week?

14 likes

Haha huh minder vaak dan 1 keer per week maar ook niet helemaal nooit?

6 likes

Moet er niet aan denken om elke week een etentje of feestje te hebben :sweat_smile: al helemaal niet meerdere keren per week.

1 like

Maar minder dan één keer per week is toch alsnog niet bijna nooit :joy:

10 likes

Ja sorry tussen bijna nooit en 1x per week zit ook nog wat :joy::joy:

Iets al 1 a 2 x per maand?

4 likes

Hoe vaak per week spreek je gemiddeld af met vrienden en familie? Bijv. voor een etentje of feestje of gewoon ff chillen.

• Om de week
  • Een paar keer per maand
  • Een enkele keer per maand
  • Om de maand
  • Om de paar maanden
  • Een enkele keer per jaar
  • Om de zoveel jaar
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

Wat een strijder ben je

6 likes

Iedere week? :grimacing:

8 likes

Nee nee, daar mag je de pol van @Tjiftjaf voor gebruiken. Deze is voor de introverten

8 likes

Ik eet twee keer per week bij mijn ouders omdat ik niet kan koken

6 likes

Ja je gaat jezelf bijna een zeikerd voelen, terwijl het echt een gebrek aan gastvrijheid is van hun kant! Wel goed dat je iets anders gekregen hebt. Ik voelde me door die andere twee vega’s sterk genoeg om er wat van te zeggen en gewoon op te stappen. Gastheer zou op zoek gaan naar stokbrood en zei dat er later nog tiramisu zou komen :joy:

1 like

Ik ben ook introvert, maar spreek toch meestal wel minstens 1x per week doordeweeks af om te eten/chillen met vrienden (vaak alleen even snel wat eten na werk of zo, 1-1,5 uur en dan naar huis) en een dag in het weekend. De andere weekenddag is dan wel om in mijn eentje helemaal niks te doen :grin:

1 like

Mensen die in Nederland geboren zijn maar een extra paspoort uit het buitenland kunnen hebben via ouders/grootouders, hebben jullie dat?

• Ja hebben mijn ouders geregeld
  • Ja is verplicht
  • Ja heb ik zelf geregeld
  • Nee maar overweeg ik wel
  • Nee hoef ik niet of kan/mag nu niet
  • Wel gehad maar niet meer

0 stemmers

Ja had na het opdoen van mijn nieuwe pink gellac kleur ineens jeuk. Had ik eerst nooit. Keek ik goed zag ik dat al mijn nagelriemen ineens knalrood waren. :cry:

1 like

Mijn ouders hebben er bewust voor gekozen dit niet te doen omdat broer en ik anders dienstplichtig zouden zijn :grimacing: voel ook totaal niet de behoefte omdat het een EU land is.

7 likes

Mijn vriend heeft tot zijn 10e zelfs alleen een Duits paspoort gehad, omdat dat goedkoper was tot die tijd dan een Nederlandse. Ik weet niet of hem dat eigenlijk nog meer tatta maakte dan het paspoort zelf. :netherlands:

34 likes

Stel je zit in een restaurant en er komen meerdere BN’ers in dat restaurant om te eten. Ga jij daar naar toe om te vragen om een foto?

• Ja, sowieso
  • Ja, maar alleen als ik groot fan ben
  • Nee
  • Anders…?

0 stemmers

Zojuist zat ik namelijk met vrienden in een restaurant (gewoon normaal basic restaurant/grand café achtig) en mensen van Heel Holland Bakt kwamen daar binnen o.a. André van Duin en Janny van der Heijden. En ik vond het echt bizar hoeveel mensen daar naartoe gingen om te vragen voor een foto/handtekening weet ik het. (Wij zaten pal achter hen, dus zagen heel de tijd de mensen komen en gaan). Ze zaten ook helemaal achterin de zaak, dus je kwam er niet toevallig langs.