Stel je persoonlijke vraag #52

Ik had van die mini komkommers in partjes gesneden (tussen alle andere snacks) en juist kinderen vlogen daar op af en ik moest die de hele tijd bijvullen.

1 like

Nou dit idd! Had me dat niet echt gerealiseerd maar mis echt die dagen dat ik gewoon de hele dag kon chillen en series kijken of wat dan ook. Dat is er helaas niet meer bij.

3 likes

Same, heel soms lukt het ‘s avonds nog maar dan wil ik ook vroeg slapen :clown_face:

2 likes

Haha dit kan toch niet. Ik zie dit alleen maar voor me bij een jongen van 18 die net studeert en voor wie feestjes voorheen altijd gecaterd werden door zijn moeder. Hoe oud was deze persoon?

Ben jij een Karen?

• Ja sowieso
  • Nee
  • Ik kan wel een Karen zijn af en toe

0 stemmers

Als je ergens hebt gegeten en het eten was zozo, maar wel ok genoeg om op te eten, zeg je er dan wat van als er gevraagd wordt of het heeft gesmaakt? Zo van ‘ja prima maar was wel een beetje lauw hoor!’

• Ja dat doe ik
  • Nee dat doe ik niet

0 stemmers

Echt een ergernis als mijn gezelschap dat doet, schaam me dan echt kapot

2 likes

Wat voor pizza had je besteld dan?

In een fatsoenlijk restaurant vragen ze hoe het smaakt kort nadat je je eten hebt. Dan kan je zeggen dat het lauw of rauw is. Maar als je bordje leeg is moet je je snavel houden.

19 likes

Ja en ze komen altijd als je net een hap hebt genomen dus dan zit je daar met je mond vol zo van “hmhm ja” en steek je je duim maar op ofzo :smiling_face_with_tear:

19 likes

Verschilt echt per week, soms 3 keer soms 1 keer. Momenteel in een drukke periode met stage en werk etc maar 1 keer per week. Wel jammer, mis dat wel.

5 likes

Zit er niks tussen nooit en minstens 1 keer per week?

14 likes

Haha huh minder vaak dan 1 keer per week maar ook niet helemaal nooit?

6 likes

Moet er niet aan denken om elke week een etentje of feestje te hebben :sweat_smile: al helemaal niet meerdere keren per week.

1 like

Maar minder dan één keer per week is toch alsnog niet bijna nooit :joy:

10 likes

Ja sorry tussen bijna nooit en 1x per week zit ook nog wat :joy::joy:

Iets al 1 a 2 x per maand?

4 likes

Hoe vaak per week spreek je gemiddeld af met vrienden en familie? Bijv. voor een etentje of feestje of gewoon ff chillen.

• Om de week
  • Een paar keer per maand
  • Een enkele keer per maand
  • Om de maand
  • Om de paar maanden
  • Een enkele keer per jaar
  • Om de zoveel jaar
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

Wat een strijder ben je

6 likes

Iedere week? :grimacing:

8 likes

Nee nee, daar mag je de pol van @Tjiftjaf voor gebruiken. Deze is voor de introverten

8 likes

Ik eet twee keer per week bij mijn ouders omdat ik niet kan koken

6 likes

Ja je gaat jezelf bijna een zeikerd voelen, terwijl het echt een gebrek aan gastvrijheid is van hun kant! Wel goed dat je iets anders gekregen hebt. Ik voelde me door die andere twee vega’s sterk genoeg om er wat van te zeggen en gewoon op te stappen. Gastheer zou op zoek gaan naar stokbrood en zei dat er later nog tiramisu zou komen :joy:

1 like