Ken jij mensen die echt heel weinig lusten, maar echt heel weinig (voorbeeld: iemand die niet mee-eet als er een complete Indonesische rijsttafel staat maar ipv daarvan een broodje gehaktbal krijgt geserveerd)
- Ja ken ik
- Ja ben ik
- Nee
0 stemmers
Ken jij mensen die echt heel weinig lusten, maar echt heel weinig (voorbeeld: iemand die niet mee-eet als er een complete Indonesische rijsttafel staat maar ipv daarvan een broodje gehaktbal krijgt geserveerd)
0 stemmers
Ben wel eens ergens geweest waar het enige vega eten ijsbergsla met tomaat en ui was. Toen heb ik daar wel wat van gezegd ja ![]()
Ja dat is echt mega kut ![]()
Heb ik zelf ook weleens meegemaakt terwijl ik diegene vrij lang ken
Ah, super teleurstellend zeg. Bij mij was het meer een kennis, ik was gelukkig niet de enige vega dus ik ben samen met de twee anderen weggegaan om ergens anders wat te eten. Wat heb jij toen gedaan?
Ja het voelt dan toch een soort van gênant terwijl het eigenlijk gewoon niet gastvrij is. Degene had het zelf door toen ze ging opnoemen wat er was (misschien keek ik ook wel zo van ??) dus toen heb ik iets anders gekregen dus kon ermee door I guess
Nou ik heb 1 keer een verjaardag meegemaakt waar niks aan hapjes of eten werd geserveerd en de host vervolgens wel voor zichzelf een tosti ging maken😂 Daar heb ik toen wel wat van gezegd
Mijn hemel wat onfatsoenlijk
Ik ken iemand die alleen maar vlees eet. En het liefst kip. Aardappelen, groente, rijst, pasta whatever je ‘m ook anders dan vlees voorschotelt laat hij staan. Zo kut maar door familiebanden kan ik niet om deze persoon heen 🫠
Zo’n familielid heb ik ook. Alleen dan met kipnuggets. Diegene heeft wel recent de diagnose ARFID gekregen.
Ik kan dit niet (meer). Sowieso als je een klein kind hebt niet meer echt mogelijk zoals vroeger en heb er ook de rust niet meer voor helaas. Echt vreselijk. Ben eigenlijk heel lui maar moet nu altijd wat doen
He? Hoe kan je zo zijn?! Dus hij/zij ging dat ook rustig in haar eentje tussen het gezelschap opeten?
Ik vond het vroeger wel jammer dat van die Sonja bakker moekes alleen wortels cherrytomaat en komkommer op tafel zetten. Jesus geef iig iets lekkers.
Zet jij komkommer als snack op tafel voor je gasten?
0 stemmers
Ja! Maar dan op n schaal met andere groente en hummus ofzo. Wel gewoon naast de kommen chips en kaasplank etc.
Voordat ik kinderen had echt vaak. Maar kan helaas niet meer
Dit heb ik alleen als ik me ziekmeld of vrij neem van werk en de kinderen op de opvang zijn, dat echt thuis nietsdoen. Heb dat wel iedere twee maanden ofzo nodig.
Ik had van die mini komkommers in partjes gesneden (tussen alle andere snacks) en juist kinderen vlogen daar op af en ik moest die de hele tijd bijvullen.
Nou dit idd! Had me dat niet echt gerealiseerd maar mis echt die dagen dat ik gewoon de hele dag kon chillen en series kijken of wat dan ook. Dat is er helaas niet meer bij.
Same, heel soms lukt het ‘s avonds nog maar dan wil ik ook vroeg slapen ![]()
Haha dit kan toch niet. Ik zie dit alleen maar voor me bij een jongen van 18 die net studeert en voor wie feestjes voorheen altijd gecaterd werden door zijn moeder. Hoe oud was deze persoon?
Ben jij een Karen?
0 stemmers
Als je ergens hebt gegeten en het eten was zozo, maar wel ok genoeg om op te eten, zeg je er dan wat van als er gevraagd wordt of het heeft gesmaakt? Zo van ‘ja prima maar was wel een beetje lauw hoor!’
0 stemmers
Echt een ergernis als mijn gezelschap dat doet, schaam me dan echt kapot
Wat voor pizza had je besteld dan?