In Den Haag?
Kun jij lopend een patåt speciaal eten zonder te knoeien?
- Onmogelijk
- Ja hoor
- Met een beetje moeite moet lukken
0 stemmers
Maar dat lukt me zittend of stilstaand ook niet zonder te knoeien, haha
Op de vraag wat er mis is met haar hand bedoel je?
Ziet er gewoon beetje langwerpig uit door die doek die eroverheen hangt vgm
Een hyena
Ik ben motorisch niet zo goed ontwikkeld dat ik kan comsumeren en tegelijkertijd bewegen.
Eten niet en drinken is helemaal probleem.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Geen van beide, ik sprak het uit in mijn hoofd.
Via TikTok heb ik geleerd dat er mensen zijn die niet praten in hun hoofd. Ik ben benieuwd hoe dat bij jou is. Denk jij met een stem? Of is er altijd stilte? Zo ja, hoe bedenk jij je dan dat je bijvoorbeeld de deur nog op slot moet doen?
- Ik voer gesprekken in mijn hoofd/ik hoor een stem in mijn hoofd
- Ik denk niet met een stem/heb geen stem in mijn hoofd
0 stemmers
Is het geen gekwetste hond?
Ik denk wel en ook veel, maar ik hoor geen stem
—
Australië verbiedt social media voor kinderen <16 jaar
- Goed idee
- Slecht idee
0 stemmers
Goed idee maar gaat toch nooit echt werken?
Hahahaah
Vind ik een hoop geld maar ik gebruik wel een dure shampoo en conditioner, maar dat is omdat mn bestie een kapsalon heeft dus ik profiteer daar natuurlijk van
Het is friet.
Ik kan het artikel zelf niet lezen. Maar aangezien er best veel online gebeurd waar ouders geen zicht op (kunnen) hebben, vind ik het een goed initiatief. Maar ik weet niet hoe zich dat gaat vorm geven in de realiteit.
Misschien een domme vraag maar hoe denk je dan als je geen stem in je hoofd hoort?
Ik ben @the.rebel.club niet, maar een gedachte hoeft niet door een stem verteld/gezegd/uitgesproken te worden in je hoofd. Zo is het voor mij althans
Maar zie je dan alleen beelden? Want als je woorden ‘denkt’ is het wel een soort stem toch