Ik heb wel eens gehad dat iemand banaan op een pizza deed, toen kon ik dat echt niet voor me houden hoor
Wat voor pizza had je besteld dan?
Oh shit ik dacht even dat het ging om bij vrienden eten! Ik ging dus bij vrienden eten die pizza maakten en daar o.a. banaan op deden.
De keren dat ik trouwens banaan op pizza op het menu heb zien staan (niet besteld uiteraard) waren in Zweden
In een fatsoenlijk restaurant vragen ze hoe het smaakt kort nadat je je eten hebt. Dan kan je zeggen dat het lauw of rauw is. Maar als je bordje leeg is moet je je snavel houden.
Ja en ze komen altijd als je net een hap hebt genomen dus dan zit je daar met je mond vol zo van “hmhm ja” en steek je je duim maar op ofzo
Hoe vaak per week spreek je gemiddeld af met vrienden en familie? Bijv. voor een etentje of feestje of gewoon ff chillen.
- Bijna nooit
- 1x per maand
- 1x per 2 weken
- 1x per week
- 2x per week
- 3x per week
- 4 of 5x per week
- 6x per week of elke dag van de week
0 stemmers
Verschilt echt per week, soms 3 keer soms 1 keer. Momenteel in een drukke periode met stage en werk etc maar 1 keer per week. Wel jammer, mis dat wel.
Zit er niks tussen nooit en minstens 1 keer per week?
Haha huh minder vaak dan 1 keer per week maar ook niet helemaal nooit?
Moet er niet aan denken om elke week een etentje of feestje te hebben al helemaal niet meerdere keren per week.
Oh jezus ik ben een kluns ik heb het veranderd naar bijna nooit maar nu is de hele poll gereset (wat logisch is).
OEPS SORRY!
Maar minder dan één keer per week is toch alsnog niet bijna nooit
Ja sorry tussen bijna nooit en 1x per week zit ook nog wat
Iets al 1 a 2 x per maand?
Ja helemaal gelijk aangezien hij nu nog niet zo vaak is ingevuld nog maar eens aangepast
Sorryyyyy ik ben een slechte pollmaker
Hoe vaak per week spreek je gemiddeld af met vrienden en familie? Bijv. voor een etentje of feestje of gewoon ff chillen.
- Om de week
- Een paar keer per maand
- Een enkele keer per maand
- Om de maand
- Om de paar maanden
- Een enkele keer per jaar
- Om de zoveel jaar
- Bijna nooit
- Nooit
0 stemmers
Wat een strijder ben je
Iedere week?
Ik eet twee keer per week bij mijn ouders omdat ik niet kan koken
Ja je gaat jezelf bijna een zeikerd voelen, terwijl het echt een gebrek aan gastvrijheid is van hun kant! Wel goed dat je iets anders gekregen hebt. Ik voelde me door die andere twee vega’s sterk genoeg om er wat van te zeggen en gewoon op te stappen. Gastheer zou op zoek gaan naar stokbrood en zei dat er later nog tiramisu zou komen