Stel je persoonlijke vraag #52

Ik dus juist alleen in m’n huidige huis en hiervoor nooit.

Maar ik heb ze nu al lang niet meer gezien dus ik hoop dat we er definitief vanaf zijn! Bewaren nog steeds braaf alles in glas

4 likes

Ik kijk hem sinds ik 6 ben met mijn oma. Destijds zette ik hem echt elke week op, maar sinds mijn 14e ofzo kijken we hem standaard 1x per jaar. Dus ik denk echt zeker wel 30+ keer gezien :joy::sob:

5 likes

Ik heb die toevallig een paar weken geleden met mn vriend weer gekeken. Ik denk dat het misschien wel 10 jaar geleden was dat ik hem daarvoor had gezien. Maar ik wist zowat elke zin wat ze zeiden. Was gewoon bijna eng lol.

Welke film heb jij vaker gezien?

• Titanic
  • Pearl Harbor
  • Ik heb beide nog nooit gezien

0 stemmers

1 like

Allebei 1 keer en geen behoefte aan meer haha

3 likes

Oh wauw ik was echt obsessed. Denk nog meer door Pearl Harbor want Josh was mn mega crush en ik vind nog steeds dat die stomme Ben Affleck dood had moeten gaan haha

8 likes

Wat is je gemiddelde schermtijd op je telefoon van afgelopen week (per dag)?

• <1 uur
  • 1 - 2 uur
  • 2 - 3 uur
  • 3 - 4 uur
  • 4 - 5 uur
  • 5 - 6 uur
  • 6 - 7 uur
  • 7 - 8 uur
  • 8 - 9 uur
  • 9 - 10 uur
  • 10 uur +
  • Weet ik niet
  • Weet ik wel maar wil ik niet zeggen
  • Wil ik niet weten

0 stemmers

1 like

Heel veel omdat ik vrijwel altijd muziek aanheb

Maar dat telt toch niet als schermtijd? Tenminste ik luister ook veel muziek en podcasts maar dan is m’n scherm vergrendeld dus dat telt toch niet mee?

13 likes

Check jij vaak je Ongewenste mail/spambox?

• Dagelijks
  • Meerdere keren per week
  • Wekelijks
  • Paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Alleen als ik een mail niet ontvang
  • Never-ever

0 stemmers

Persoonlijke of werkmail? Persoonlijk hooguit paar keer per maand, werk paar keer per week

1 like

Los van dat ik (te) veel op mijn telefoon zit en ik heerlijk kan scrollen op insta, heb ik in de auto altijd google maps en spotify aan staan, tijdens het koken heb ik altijd een podcast of video/serie aan staan en speel graag sudoku om te ontspannen en dat tikt allemaal ook best aan in die schermtijd. Als ik bijvoorbeeld afgelopen week kijken en dan de piektijden, dan staat er dat ik woensdagavond het meest/langst op mijn telefoon gezet heb, terwijl ik toen in de auto zat met maps aan.

3 likes

Ohh shit, dan is het echt erg :joy:
Ik heb overdreven qua tijd maar nog steeds teveel met 8,5u.

1 like

Dagelijks maar dat komt omdat ik nu vaak mail krijg van het ziekenhuis of consultatiebureau en dat komt dan in ongewenst.

Eerst nooit. Krijg alleen maar van die onzin over zonnepanelen, dat ik de winnaar ben van € 1.000.000 en andere troep.

1 like

Kijk nooit naar schermtijd maar hiervoor het even bekeken. Zie ik dat ik vorige maandag 3,5 uur de Rummikub app heb gebruikt whaha. Gelukkig na paar dagen weer uitgekeken dus gebruik t al niet meer

7 likes

Het is 10 uur en dat klinkt echt als héél veel haha (is het ook wel) maar dat komt vooral omdat ik continu een serie op mijn telefoon afspeel. Ik heb hem gewoon de hele tijd aanstaan als ik thuis ben maar ik kijk niet, het is behang, op de achtergrond.

Haha ik heb dat ook met amandelsteentjes, buiten het forum om heb ik hier nooit van gehoord.

7 likes

12 uur! Maar dat is wel inclusief muziek en (luister)boeken en ik heb heel vaak iets aan, ook tijdens wandelen en van/naar werk gaan.

Why?

4 likes

Maar zoals @monkeyslut al zei, dat telt toch niet voor je schermtijd?

2 likes

Mijn telefoon telt dat blijkbaar wel mee want mijn scherm is vaak aan. Ik heb in ieder geval gewoon de tijd genomen die mijn iPhone aangeeft bij “Schermtijd”.