Stel je persoonlijke vraag #52

Waarom heeft iedereen met een hoge schermtijd het idee dat ze zich moeten verantwoorden?

35 likes

Omdat ik er altijd blij van word.

2 likes

Omdat ze zich aan zichzelf aan het verantwoorden zijn

5 likes

Ik ben @keekie niet natuurlijk maar ik luister mijn muziek bijna altijd via youtube music dus dan staat mijn scherm aan maar ben ik er zelf niet echt mee bezig. Spotify gebruik ik bijna alleen voor podcasts of als ik op de fiets zit. Zo weet ik ook dat de uren dat ik in bed lig mijn scherm eigenlijk ook altijd aan staat omdat ik dan een talkshow luister om in slaap te vallen maar ik ben niet die hele 6-7 uur daadwerkelijk naar mijn scherm aan het kijken. Dus ik neem mijn schermtijd daarom ook met een flinke korrel zout.

1 like

Heb jij gezellige tieten, qua vorm?

• Ja, zitten altijd gezellig tegenelkaar
  • Ik bespeur wat afstand
  • Ze ontwijken elkaar
  • Ik heb geen borsten

0 stemmers

1 like

2x echt en op TikTok in 3829 stukjes eigenlijk nog 3x :smiling_face_with_tear::+1:

2 likes

Eet jouw vriend qua avondeten significant meer dan jij?

OP VERZOEK VAN @Evert NIET UITWIJDEN OVER JE VRIEND WE WILLEN NIKS VAN HEM WETEN BUITEN HOE ZIJN ETEN ZICH TOT JOU (interessanter) VERHOUDT

• Nee minder
  • Nee gelijk
  • Ja, 1.5x zo veel
  • Ja, 2x zo veel
  • Ja 3x zo veel
  • Nog meer dan dat

0 stemmers

Neee dit is een lokroep voor iedereen die altijd over z’n vriend post

9 likes

Ja las net op Twitter allemaal Amerikanen die het hadden over hun vriend die 3x zoveel at, hahah

Maarja ik denk dat bijna alle Amerikanen gewoon veel te veel eten.

6 likes

Disclaimer speciaal voor jou knul

4 likes

Als je vriend ook 3x zo zwaar is zou het nog te begrijpen zijn

Ik voel me buitengesloten

9 likes

Ja, ik vond de porties op bepaalde plekken in New York ook echt bizar. Ik ben echt geen lichtgewicht, maar was soms echt aan het vechten voor mijn leven. Of dat ik een toetje maar oversloeg, terwijl ik dat echt nooit doe.

5 likes

Ik had eens een vriendin en haar vriend te logeren, en die kerel at zoooveel. Vond het echt irritant want alle normale mensenporties verdwenen zo in z’n holle kies, dus ik wist ook niet meer hoeveel ik moest koken :’)

2 likes

NIET VAN TOEPASSING :joy:

4 likes

Ze vinden elkaar sinds ik wat ben aangekomen en ze wat minder mini zijn wel een stuk leuker. Met een bh met een beetje padding raken ze elkaar nu bijna :smile: Die draag ik alleen zelden, maar vond het wel een mooie gewaarwording toen ik laatst ging stappen en ineens voor het eerst in mijn 42 jaar een echt decolleté had

3 likes

Ja sorry maar echt een enorme afknapper als je meer dan 2x eet wat ik eet.

Echt veel gedoe ook, heeft toch niemand zin in.

5 likes

Oh ik vind het juist fijn dat m’n borsten wat uit elkaar staan en elkaar niet raken. Wel ongezellig volgens Zemraluani :heart_on_fire:

9 likes

HĂ© mijne zijn ook geen boezemvrienden hĂš!

3 likes

Ze tolereren elkaar, maar daarmee is alles gezegd

5 likes