Stel je persoonlijke vraag #52

Ik vond het echt teringdroog dat iemand had gereageerd met “Oh wat erg! Waar is lamp van”

En ik vond het gewoon knap van die lamp hoe die zich gevuld had met water.

Samenvatting

Ik dacht ook; levert dat niet meteen kortsluiting en/of brand op? Je moet uitkijken met lampen in de badkamer als ze niet helemaal waterbestendig zijn, maar dit gaat helemaal goed?

4 likes

Ik vind het ook echt heel cringe hoe ze die klantenservice medewerkers behandelen en vaak neerzetten als dom of leugenachtig

21 likes

Ik heb heel lang klantenservice werk gedaan en dit zou echt mijn persoonlijke hel zijn.

6 likes

Toen ik nog bij de woningbouw werkte was water bij een stopcontact/meterkast/lichtpunt altijd reden voor spoed want idd kans op kortsluiting

Dat programma is toch gewoon een grap. Dat het überhaupt nog bestaat. 10/15 jaar geleden was het echt wowww wisten jullie dat willekeurig product x voor 50% uit water bestaat? En product y 25% uit zout? NEE wat GOED om te weten.

Maar nu weten we het wel toch. Ja fabrikanten denken alleen aan geld. Ja fabrikanten liegen of verzinnen mooie verhaaltjes. Whats new.

9 likes

Ik dacht alleen maar, jeetje wat eng. Knap dat zij er zo lacherig over doet maar ik zou als de dood zijn voor kortsluiting

Laatst lekte de afvoerleiding van m’n wasmachine en spoot het water uit de spots in het plafond eronder maar die bleven het ook gewoon doen? En meerdere elektriciens zeiden dat het niet zo’n groot probleem is als je alles maar goed laat drogen, verbaasde me echt! In mijn hoofd was het huis al afgefikt

3 likes

Ja technisch gezien wel denk ik? Maar ik heb het ook een keer gehad en er was niks aan de hand gelukkig. Gewoon lamp leeggegoten en teruggehangen.

Omg en elke fucking aflevering weer hetzelfde liedje ‘zitten er wel katten in katjesdrop?’ (Nummer bellen op de verpakking, omringd door drop) ‘ik zie geen kat tussen de ingrediënten staan zal ik even alle verpakkingen voorlezen?’ ‘ja meneer ik weet het ook niet!’ (Een klein autootje stopt bij een asiel) ‘ja hier hebben we inderdaad echte katten. Drop? Nee wij maken geen drop’ (klein autootje stopt op een non-descript parkeerterrein) ‘we zijn hier bij Katja de producent van katjesdrop’ (persoon met een witte jas aan en badmuts op) ‘en hier worden vervolgens in deze machine de dropjes gevormd nee er zitten inderdaad geen katten in maar toch noemen we het zo’

Halverwege heb ik mijn tv al stukgegooid

53 likes

Prachtige samenvatting :joy::joy::clap:t2:

1 like

Ik vind dit dus echt een leuk programma :sweat_smile: fascinerend om te zien wat de voedingsindustrie telkens weer bedenkt om consumenten te foppen. ‘Malse biefstuk’ - gewoon rundvlees met gaatjes erin geprikt om pezen te doorbreken. ‘Horeca kip’ - kip met extra veel water erin gespoten. ‘Milde olijfolie’ - een soort lampenolie restproduct dat producenten zelf niet willen proeven. Ik bekijk door dit programma verpakkingen wel echt anders dan 10 jaar geleden

16 likes

Nee erger, die zit te gniffelen van ‘haha gotcha!!! Nu hebben ze ze tuk’

De Keuringsdienst kan doen wat ze willen, Trump gaat ze toch niet geloven!

ben jij een fijne/goede gast voor een restaurant?

• ja!
  • medium
  • nee:

0 stemmers

Maar bedoel je qua tafelmanieren / gedrag of iemand die veel $$$ uitgeeft?

4 likes

allebei, zelf in te vullen

1 like

Ik geef makkelijk geld uit en geef een goede fooi, maar ik ben ook best een pietlut en verzin meestal iets wat net niet op de kaart staat

2 likes

Mijn broertje (ex horeca) schaamt zich altijd kapot als ik op het terras weer eens naar een beter tafeltje wil verhuizen

3 likes

Nee moet glutenvrij eten en daar wordt geen enkel restaurant blij van denk ik. Behalve het handjevol glutenvrije restaurants in Nederland dan :sweat_smile:

Je wordt uitgenodigd voor een reünie van de basisschool

• Leuk! Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat
  • Ik ga niet, het zal me echt aan mn reet roesten wat iedereen tegenwoordig doet.
  • Anders

0 stemmers