Oeh, ik wil het! Ik heb met terugwerkende kracht spijt van al het bloemkoolblad dat ik ooit heb weggegooid. Ga het proberen!
Heb je iets gevonden? Ik niet
Ze zijn blijkbaar buiten het seizoen. Ik heb ze weleens bij crisp gekocht en dacht altijd dat dat hun âhuismerkappelsâ waren vanwege de naam
Maar blijkbaar buiten het seizoen nu. Google zegt me dat ze van winter tot lente verkrijgbaar zijn.
Sprank appels komen er ook weer aan bij de AH. Die zijn echt heerlijk. Hoef geen Elstar meer. Andere appels die ik wel lekker vind zijn kanzi volgens mij maar die eet ik niet meer want komen uit nieuw Zeeland. Beetje belachelijk. Andere appels pink lady jonagold etc, allemaal melige zooi nadat je sprank hebt geproefd.
Dus misschien bij gebrek aan cosmic crisp de sprank nog proberen.
Hmmm dit is een goede tip! Ik ga Crisp in de gaten houden.
Al zou het niet nodig moeten zijn want de USP van deze superieure appel is dat ze een heel jaar goed blijven in de koeling. De Dekamarkt had ze lente/zomer, maar sinds ongeveer 1,5 maand niet meer.
Ja, een minderjarige
Sprank appels! Zijn ook heel lekker! Ook duur maar
Vind je dat rijke mensen mogen bestaan?
- Ja, maakt niet uit hoeveel geld iemand heeft
- Ja, zolang ze er maar ook verplicht goede dingen mee doen
- Nee, alles boven de miljard moet je afstaan
- Nee, alles boven de 100 miljoen moet je afstaan
- Nee, alles boven de 10 miljoen moet je afstaan
- Nee, alles boven de 1 miljoen moet je afstaan
- Nee, niemand mag rijk zijn. Letâs go Karl Marx
- Nog een optie die je bent vergeten
0 stemmers
Lezen de mensen die 1 miljoen stemmen goed? Dat is toch niet heeeeeeeel heeel veel geld als je bedenkt dat een huis in de Randstad al op 7/10 8/10e van dat bedrag zit.
Kanzi komt ook uit Europa
Heb je nog twee ton op de bank, moet genoeg zijn toch? Ideaal zou ik zeggen 3-4 miljoen.
Ja is wel voldoende maar vind het niet echt realistisch. Zou zeggen 50 miljoen als max, maar ik kom natuurlijk vanaf de VVD kant dus misschien heb ik nog een aantal jaar nodig voor ik ook 1 miljoen zeg.
Ik wil eerst weten wat allemaal onder goede dingen valt. Want wat rijke mensen goede dingen vinden en wat ik goed vind. Kan een wereld van verschil in zitten.
En er mogen geen belastingontheffingen en andere voordeeltjes aan die goede acties kleven.
Haha lees mijn 1 miljoen ook echt niet als realistische optie hoor want ik weer dat het te krap is. Ik haat de rijken gewoon. Zelfs de paar rijken die ik persoonlijk ken bewijzen dat er nul reden is om miljoenen te bezitten of miljoenen te morgen erven.
Maar als niemand meer boven 1 miljoen zit dan dalen toch de prijzen?
Ja een andere dan sorry ik weet het niet uit mân hoofd en staat er niet bij op de app
Het komt ook echt nooit in me op om appels te kopen. Terwijl ik wel altijd fruit in huis heb. Maarja ik heb bijvoorbeeld wel altijd bananen in huis en daar hou ik niet eens van.
Wat heb jij vaker in huis?
- Appels
- Bananen
- Beide niet
- Altijd heb ik beide in huis
0 stemmers
keuringsdienst van waarde
- leuk, leerzaam, goed onderbouwd informatief programma
- neutraal
- ik word agressief van die telefoontjes naar de klantenservice
0 stemmers
Ik vind aan appels handig dat ze niet zo snel rotten en altijd rijp zijn, dus ik heb er vaak een paar op voorraad in de koelkast als mân lekkerdere fruit op is