Nu heb ik sterk het vermoeden dat ik daar verkeerd heb gestemd… Ik dacht dat dit werd bedoeld. Voel me nu net een boomer.
Ik snap nog steeds niet wat skibidi betekent en hoe je het gebruikt
Ik moest vanmiddag zo lachen om de nieuwslezer op de radio die ‘bruh’ met de grootste moeite probeerde ‘cool’ uit te spreken
Ik vind het echt leuk trouwens dat die generatie hun eigen taaltje heeft, maar kan iemand me uitleggen hoe je skibidi in een zin gebruikt ![]()
Ik denk bij skibidi alleen aan little big. Of is dat ook waar het vandaan komt?
ik denk vooral aan dat kim kardashian een gouden skibidi toilet ketting twv 20k van north west had gekregen voor haar verjaardag
Ik denk alleen maar aan Scatman
Hoe kaal is jouw vriend/man?
- Die heb ik niet
- Die heeft lang vol haar
- Die heeft een bos vol haar
- Die heeft wat struggel rondom z’n kruin
- Die heeft wat inhammen
- Die heeft inhammen en struggle rondom kruin
- Die heeft een terugtrekkende haarlijn
- Die is actief kalend
- Die heeft nog deels haar
- Die is echt vrijwel kaal
- Compleet kaal
0 stemmers
Hij is wel heel vroeg grijs geworden
Ja van m’n mannelijke vrienden, allemaal rond begin-‘mid dertig is een deel toch wel kalend of kaal geschoren inmiddels, dus ben benieuwd hoe het algemene beeld is.
Weinig nog grijs overigens, eentje heeft wat grijze haren in z’n baard en is daar helemaal in z’n nopjes mee.
Hoe zijn jouw wenkbrauwen
- M’n eigen haar alleen
- Getatoeëerd
- Poeder brows of iets tijdelijks
0 stemmers
En je wimpers?
- Mn eigen
- Nepwimpers
- Extensions
0 stemmers
Het is maar wat je wimpers noemt maar wel helemaal van mezelluf
Struggle rond z’n kruin als ik kritisch ben. Als ik echt op z’n hoofd kijk heb ik wel het idee dat het wat dunner wordt, maar je ziet echt geen kale plekken nog ofzo gelukkig
Hij heeft zelf denk ik echt helemaal niets door ![]()
Kaalgeschoren maar wel met baard, vind ik persoonlijk heel aantrekkelijk. Met een volle haardos op zijn hoofd had ik hem echt minder aantrekkelijk gevonden
Hier ben ik wel benieuwd naar.
- Liever een goede bos haar
- Liever kaal
0 stemmers
Het leed dat inhammen heet.
Mijn vriend heeft inhammen die steeds groter worden en zijn haar wordt dunner. Hij vindt het vreselijk.
Volgens mij sta ik hier eenzaam en alleen in ![]()
Ik heb een kalende unicorn met gladde wangen.
edit: althans, behalve wat stoppels wil ik ook geen baard zien dus geen idee of hij wel een mooie kan groeien.
Zijn broertje heeft wel een volle bos plus baard, maar dan wel al 80 procent grijs.
Dit verklaart waarom zo veel mannen op dating apps kaal zijn ![]()
![]()
Neeeeee dit is ook mijn type! Sowieso kale mannen. Ik weet niet waarom maar vind dit zo mannelijk en sexy.
Mijn man heeft dus ooit eens voor een weddenschap zijn haar gemillimeterd en dat stond hem zo goed. Hij heeft ook al heel lang een baard.
Hij weigert het nu weer te doen. Hoewel ik laatst dus ‘ struggles rond zijn kruin’ zag en dit benoemde. En toen zei “ dat valt wel minder op als je je haar weer zou millimeteren”.
Werd niet heel erg gewaardeerd. ![]()