Stel je persoonlijke vraag #52

Niet oke omdat geen vertrouwen heb in dat het systeem veilig genoeg is om die data op te slaan.

12 likes

Heb je kerstpakket al gekregen?

• Ja, heb ik
  • Nee, maar krijg ik nog
  • Nee, doet mijn werk niet aan

0 stemmers

En ben je blij met je kerstpakket?

• Ja, leuk
  • Nee, niet leuk
  • neutraal
  • NVT

0 stemmers

ik moest dit googelen, er kwam echt niks in me op want ik zat het te vertalen ‘hiergajeraar ???’

1 like

geen echt pakket maar een bon, reeds uitgegeven aan 4 comedytickets

3 likes

ik moet hem nog openmaken maar dat doe ik liever thuis want moet m nog mee naar huis sjouwen en da’s niet handig met zo’n open doos

3 likes

Heerhugowaard?

1 like

Zou het niet verplicht zijn om zulke data anoniem te bewaren? Dus in een aparte silo, met alleen de vingerafdruk (dus geen identificatie) en wel/geen toegang?

ja klopt!

4 likes

Er bestaan manieren om dit zo veilig mogelijk op te slaan. Maar bij een sportschool zou ik er echt niet op vertrouwen dat ze al die maatregelen genomen hebben om zo veilig mogelijk met die data om te gaan.

15 likes

Wat vind je van zelfgemaakte cadeaus (om te krijgen)

• Leuk dat je het maakt, maar ik hoef het niet
  • Alleen leuk als het goed gemaakt is en iets wat ik leuk vind
  • Het is alleen acceptabel voor kinderen onder de 10 om zelfgemaakte cadeaus te geven
  • Ik vind het juist leuk om zelfgemaakte cadeautjes te krijgen
  • Geef mij maar een cadeaubon

0 stemmers

1 like

@Fruitcake

2 likes

Mijn moeder ongeveer elke week, mijn vader 1x per jaar (woont in een ander land, dan zie ik hem wel een week achter elkaar)

4 likes

In totaal zie ik ze nu meer dan toen ik nog in NL woonde, toen ging ik misschien 1x per maand/2 maanden bij ze eten en dat was het, nu zit ik er meteen minstens 4 dagen aan een stuk. Ga 2 of 3 keer per jaar terug, en mijn moeder komt ook minstens 1x per jaar wel mijn kant op voor een lang weekend. Mijn vader komt ‘maar’ 1x per 2 of 3 jaar, die heeft het te druk met andere tripjes :sweat_smile:

4 likes

Ken je de volgende acht woorden?

Sigma
  • Ik zou zo de definitie kunnen geven
  • Ja op zich wel
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Ohio
  • Ja op zich wel
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Bruh
  • Ja op zich wel
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Glamour
  • Ja op zich wel
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Slay
  • Ja op zich wel
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Rizzler
  • Ja op zich wel
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Skibidi
  • Ja op zich wel
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Bro
  • Ja op zich wel
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Dit waren de nominaties voor het kinderwoord van het jaar (spoiler voor de winnaar)

5 likes

Een Amerikaanse staat is genomineerd voor kinderwoord van het jaar? Of heeft TikTok het een nieuwe betekenis gegeven?

13 likes

vissen omdat ik hou graag van vissen

context

NOS Jeugdjournaal on Instagram: "Wat is jouw Kinderwoord van het Jaar? 🤗 Laat een reactie achter in onze app of site en misschien wint jouw woord wel. 🏆 #jeugdjournaal #kinderwoord #wedstrijd #2024 #meedoen"

10 likes

Jezus die losers kunnen glamour niet eens uitspreken :sob::sob:

Rizzless behavior, behalve vissen-jongen

4 likes

ja echt skill issue -1000 aura

9 likes

Al deze kinderen in @Vuile_bitch reel zijn intens Ohio, vooral degene die Klamoer, brrrrruuuuuh en ehhhhsleee zeggen.

5 likes

Ja volgens mij betekent het iets dat gek of cringe is? In dat NOS artikel staat de definitie ‘absurd’ maar er staat ook ‘broer’ bij ‘bruh’ en dat is ook niet precies hetzelfde en jonge mensen vinden sowieso dingen vaak cringe, dus ik denk dat zo’n kind eerder dat zou zeggen (?)

ik weet niet of dit aan mij ligt trouwens maar ik vind die definities tussen haakjes echt heel grappig, vooral bij slay (uitzonderlijk goed) en sigma (cool)

4 likes