Zit heel erg vanuit m’n eigen kader te denken hoor, maar wij moeten het dus echt gespeld hebben. Dus dan zou ik aan jou moeten vragen: bedoelt u de n van Nico??? Of de M van Marie??
Dit doe ik ook maar wordt nooit begrepen. Dus als tweede poging ga ik dan maar spastisch zoeken naar random voornamen
Als dit mij ter plekke gevraagd wordt dan krijg ik echt een error en zeg ik dingen als de V van vrachtwagen en de M van McDonald’s
Ik spel ook gewoon alsof ik het alfabet opnoem, maar in zowel mijn volledige naam als in mijn kenteken zitten die verwarrende letters zoals c, m, n, v, f niet dus dan is er toch ook eigenlijk niet zoveel miscommunicatie nodig? Kan me verder weinig dingen voor de geest halen die ik moet spelen. Postcode misschien, maar daar zit ook niks verwarrends in…
Waar ik dus wel helemaal error van krijg is als mensen getallen opnoemen als drieënveertig, zevenendertig etc terwijl ik moet meeschrijven. Dat moet dan echt als 1, 2, 3, 4
Draag jij in de herfst/winter witte schoenen?
- Ja
- Nee, ik draag sowieso nooit witte schoenen
- Nee, ik heb geen witte schoenen die geschikt zijn voor het weer (te koud, alleen sandalen oid)
- Nee, dan worden ze te vies
- Nee, vind ik modetechnisch niet kunnen
- Anders
0 stemmers
Ja sneakers maar geen witte laarzen oid
In mijn gemeente mogen collectes niet meer en krijg je gewoon eens per jaar een envelop in je brievenbus. Kun je per doel aangeven wat je wilt doneren en je bankrekening opschrijven of contant geld meegeven. Even naar een inleverpunt brengen en klaaaaar. Heerlijk vind ik dat.
Stonden (een van) je ouders je vroeger aan te moedigen langs de kant van het veld bij een sportwedstrijd?
- Ja allebei in weer en wind
- Ja vader in weer en wind
- Ja moeder in weer en wind
- Ja allebei af en toe
- Ja vader af en toe
- Ja moeder af en toe
- Nee nooit
- Ik deed geen sport
0 stemmers
En schreeuwden ze dan ook fanatiek vanaf de zijlijn?
- Nee nooit
- Ja af en toe
- Ja regelmatig
0 stemmers
Allebei in “weer en wind”, maar ik deed een binnensport met 4-5x per jaar competitie
Dus was niet zo bijzonder dat ze daar beide waren haha (vergeleken met elke zaterdag om 830 bij het hockey veld)
Nee dat was niet handig met paardrijden
Ik heb hier af en toe gestemd maar eigenlijk meer met het beeld van mijn vader langs de kant bij de voetbalwedstrijden van mijn broers
Same, ik had 4/5x per jaar wedstrijd. Dan zaten mijn ouders en ik wel de héle dag in een sporthal ergens in Schubbekutteveen voor 5 minuten presteren.
Haha idem dito
Toevallig dans of turnen?
Toch waren die ouders er wel hier tenminste wel (mijn ouders gelukkig niet hoor)
Haha ja hier ook! En mijn zussen ook, dus mijn ouders hebben dat alles bij elkaar wel twintig jaar moeten volhouden.
Dit inderdaad. Ze gingen wel ook regelmatig mee naar de lessen op zaterdagen, bij de wedstrijden zaten ze gewoon netjes aan de rand van de bak.
En schreeuwen was ook niet handig bij m’n balletvoorstellingen.
Nog steeds Doe soms triathlonwedstrijden in het buitenland en ze komen altijd. Ook voor een uurtje aan de andere kant van het land zijn ze van de partij. Zijn echt mn grootste fans lol.
Teamsport is toch vaak elke week, en dan de ene week uit en de andere week thuis. Dus klinkt niet logisch dit
Naja in weer en wind, ik deed een binnensport. En alleen bij een thuiswedstrijd keken ze wel eens.
Oh je bedoelt dat een van je ouders dan nog maar 1 keer per jaar moest rijden naar de uitwedstrijd?