Acrogym haha!
Waarom gaat het hier nu in twee topics over.
Ik heb net geteld en heb er precies 16. En ik heb er vorig jaar echt heel veel weggedaan. Vond het ook echt helemaal niet fijn zoân overvolle kast. Werd er helemaal onrustig van. En 16 vind ik eigenlijk alsnog teveel.
Ik heb van die âshirt coltruienâ niet meegeteld. Want dat is meer als een longsleeve.
Wel soms zo klappen en zeggen van jaaaaaa goed gedaan als ik een bal had afgepakt of anders aanmoedigen. Maar niet zo van let nou eens op of ren eens door.
Vraag aan jou en de rest; deden ze dat met plezier of neutraal of negatief?
Bij ons was dit alleen in de regio (max 45 min rijden) maar inderdaad ook max 10 minuten en dan de halve dag kwijt (combineerden het vaak met een uitje naar de stad maar dan was die dag natuurlijk wel vooraf al "bezet). Ongeveer 10 x per jaar. En het is wel heel goed overgekomen dat dat toch wel erg veel tijd kostte en ik moest dan wel mijn best doen. âhelemaal hierheen gereden voor dit optredenâ in combinatie met âwas dit echt je maximale prestatie?â
Ik zou er trouwens zelf ook helemaal geen zin in hebben, maar komt zoiets niet met kinderen erbij. Part of the deal laat maar zeggen, dat je eens een weekenddag moet opofferen.
Ik zou zelf ook goed nadenken welke sport dan hoeveel verplichtingen met zich meebrengt qua wedstrijden/optredens in het land en daar een beslissing in nemen, maar dat er Ăets van opoffering in voorkomt lijkt me logisch. (En dan vond ik het bij mij 10 zaterdagen per jaar nog meevallen).
Hoe vaak heb jij de afgelopen 5 dagen een skinny gedragen?
- 1 dag
- 2 t/m 3 dagen
- 4 t/m 5 dagen
- 5+ dagen
0 stemmers
Bezit jij een sjaal die 100% wol is?
- Ja
- Nee
- Nee, maar wel een wolmix
- Ik heb sowieso geen sjaal(s)
- Geen een keer
- Ik bezit sowieso geen skinny
0 stemmers
Ik heb nog nooit skinny jeans gedragen.
Ik vertik het
Ik heb geen 1 skinny dus 0 haha
Mijn moeder was heel actief binnen de vereniging dus dan was het wel echt met interesse. En niet alleen mijn prestatie maar ook die van de rest van de vereniging. Ze heeft ook nog gejureerd voor de bond dus denk dat ze het wel oprecht leuk vond. Mân vader had met andere vaders samen de grootste lol altijd âŠ
die maakte het stiekem soms wel belachelijk. Zeker moderne dans kon / kan hij niks mee haha
Idd moet er niet aan denken. Heb nog 2 echt oude skinny jeans voor als ik wil âklussenâ of wat wil wat schilderen. Wat een ondingen.
hahaha wat is dit voor joe biden poll
Dit is leuk als juf van groep 3 als je de letters aanleert als klanken, fonetisch (dus buh ipv bee voor de b en ssss ipv es voor de s). Lukt me niet altijd om te schakelen als ik voor volwassenen moet spellen hahaha
Haha ik dacht dat het aan mij lag omdat niemand anders er iets over zei.
hahahha ja ik ook k ginf nog terugscrollen
Mijn moeder echt met plezier, zij heeft ook geturnd vroeger. Mijn vader kwam als we in de buurt waren wel kijken, dat vond ik ook altijd heel leuk. Maar die ging niet mee naar de andere kant van NL de hele dag op een houten bank zitten nee.
Wij hadden op school echt zĂł vaak van die dingen, elk jaar oliebollen en appelflappen verkopen en ook nog regelmatig een sponsorloop en dan in groep 7 en 8 ook nog kinderpostzegels.
En het erge was nog dat je verplicht minimaal 3 mensen moest hebben, want anders deed niemand het. Toen ik echt jong was, groep 4 ofzo, vond ik het nog wel leuk, maar later was ik er echt zo klaaaaaaaaaar mee. Als ik dit lees ben ik ook echt blij dat ik dit niet meer hoef. Echt raar ook om dat te verplichten
Ik werd niet echt gestimuleerd om te sporten. Ook omdat mijn ouders geen zin hadden in die verplichting. Denk ik dan, we hebben het hier nooit over gehad.
Ik heb toen een tijdje op dansen gezeten maar toen moesten we ook van die optredens doen waarbij je dus heel de dag ook in een sporthal zat. En het was voor mij als kind duidelijk voelbaar dat mijn ouders er geen zin in hadden.
Edit: ik vind het wel jammer maar ik heb zelf nu een kind en sta ook niet te springen om die verplichtingen. Maarja ik vind sport wel weer belangrijk.
Ja die trots vind ik ook zo leuk. Wij zitten er altijd bij met judo en daar geniet ik ook echt van. Maar dan zie ik buren die idd in het weekend om 8u ergens langs een veld moeten staan en dan ben ik blij dat hij judo doet. En daarna wil kickboksen.
Mijn ouders kwamen altijd naar optredens.
En mijn jongste zit nu op voetbal. God zij dank gaan uit wedstrijden dmv rijschema. Rijden dus ook geen andere ouders mee om te kijken. Gisteren had de jongste een thuis wedstrijd en heb ik het laatste kwartier meegekeken.
Prima als je kijkt en het moet ook prima zijn als je niet kijkt.