Ja! Ik wist het niet zeker maar ik heb het opgezocht en het zijn getatoeëerde haren, heb ik toch nog iets opgestoken van elke week darts kijken
Leven in een busje/camper voor een langere tijd dan een maand
- Wil ik
- Doe ik
- Wil ik niet
0 stemmers
Jaaaa zie ik helemaal voor me, heb alleen geen rijbewijs
Zou een grote teringzooi worden want ik heb veel te veel spullen die ik mee wil nemen voor een maand
Het een sluit het ander niet uit toch
Ah met Turkies hairlines.
Mijn vriend heeft alleen een slis als ie engels praat en dat vind ik erg grappig
Kennen jullie Gracie Abrams?
- Nee gelukkig niet
- Ja! Vergeleken met haar heeft Taylor Swift echt ziekkelijk veel zangtalent en uitstraling
0 stemmers
Heb jij het idee dat je in een andere (belevings)wereld leeft dan jouw ouders?
Je mag zelf invullen wat dat voor jou betekent.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn moeder vroeg laatst wanneer ik weer ging werken, terwijl ik nog volop in therapie zit.
Toen ik dat als reden gaf om nog niet te werken en te twijfelen of ik wel in het werkveld wil blijven, gaf ze alleen aan dat het wel zonde zou zijn van mijn diploma. Dan voelt ze voor mij echt aan als van een andere planeet. Alsof een carrière switch niet een optie mag zijn.
Soms wel met m’n moeder. Die is met sommige dingen echt blijven hangen in de tijd dat zij 25-35 was, vooral als je het hebt over huizen kopen of 3 tijdelijke contracten.
Oh ik vind dit zo gemeen van mezelf maar ik kan me enorm ergeren aan een slis bij mensen. Echt vreselijk. Een vriendin heeft lang logopedie ervoor gehad en dat hielp wel echt. Zij hield haar tong ook helemaal verkeerd in haar mond.
Heb jij ooit logopedie gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Er is ook zo’n reclame voor scheermesjes en dat meisje slist zo erg. Ik kan het bijna niet aanhoren
Ja, vrijwillig bij zo’n student die de studie deed maar ben na een paar keer afgehaakt ![]()
Ik wou graag van mijn accent af maar dat is niet gelukt
Mijn moeder rekent nog steeds alles om naar guldens
Ja ik zat al te zoeken en je hebt gelijk. Ik kan alleen de reclame zelf van Venus met haar niet meer terug vinden.
Ik denk wel dat ik het nodig heb. Ik kan mijn r niet rollen. Voor mijn accent niet relevant want als Brabander spreek je je r-en toch amper uit, maar ik struikel echt over woorden als ik een poging doe om Spaans te praten.
Wil je ruilen?
Ik weet precies welke reclame je bedoelt en krijg ook helemaal de kriebels van dat geslis. Net als mensen die praten met een luie tong. Brrrr.
Wat krijg ik er voor terug?