Het is maar wat je wimpers noemt maar wel helemaal van mezelluf
Struggle rond zân kruin als ik kritisch ben. Als ik echt op zân hoofd kijk heb ik wel het idee dat het wat dunner wordt, maar je ziet echt geen kale plekken nog ofzo gelukkig
Hij heeft zelf denk ik echt helemaal niets door
Kaalgeschoren maar wel met baard, vind ik persoonlijk heel aantrekkelijk. Met een volle haardos op zijn hoofd had ik hem echt minder aantrekkelijk gevonden
Hier ben ik wel benieuwd naar.
- Liever een goede bos haar
- Liever kaal
0 stemmers
Het leed dat inhammen heet.
Mijn vriend heeft inhammen die steeds groter worden en zijn haar wordt dunner. Hij vindt het vreselijk.
Volgens mij sta ik hier eenzaam en alleen in
Mannen met meer testosteron zijn sneller kalend, en die hebben dus ook sneller baardgroei. Dus eigenlijk moet het zijn:
- Kaal maar met een baard
- Bos haar maar met zachte babywangetjes
0 stemmers
De unicorns die EN een bos haar hebben EN een baard tellen we even niet mee
Ik heb een kalende unicorn met gladde wangen. edit: althans, behalve wat stoppels wil ik ook geen baard zien dus geen idee of hij wel een mooie kan groeien.
Zijn broertje heeft wel een volle bos plus baard, maar dan wel al 80 procent grijs.
Dit verklaart waarom zo veel mannen op dating apps kaal zijn
Neeeeee dit is ook mijn type! Sowieso kale mannen. Ik weet niet waarom maar vind dit zo mannelijk en sexy.
Mijn man heeft dus ooit eens voor een weddenschap zijn haar gemillimeterd en dat stond hem zo goed. Hij heeft ook al heel lang een baard.
Hij weigert het nu weer te doen. Hoewel ik laatst dus â struggles rond zijn kruinâ zag en dit benoemde. En toen zei â dat valt wel minder op als je je haar weer zou millimeterenâ.
Werd niet heel erg gewaardeerd.
Mijn man heeft ook gemillimeterd haar en zou nog wel een bos kunnen laten groeien, al is het dan aan de voorkant wel wat dunner. Ik vind de gemillimeterde look heel sexy, zeker icm zijn baard en tattoos.
Maar het ligt toch ook ontzettend aan wat voor type man het is. Veel mannen staat kaal gewoon echtniet vind ik. Ik zou hem dan waarschijnlijk dumpen. Nee gekheid natuurlijk maar ik kan me dat niet eens voorstellen.
Als je partner vandaag zichzelf kaal scheert:
- Dat zou ik echtniet leuk vinden
- Maakt me niet uit
- Leuk!
- Mwah oké
- Hij is al kaal
0 stemmers
(Random foto van internet, maar toch even anoniem gemaakt). Als een man zulke inhammen heeft, wat is dan de beste optie?
- Dit kapsel houden, met deze lengte, en het wordt over tijd alleen maar dunner en de inhammen groter
- Het middelste stuk nog meer laten groeien en een overcomb doen en/of met haarvezels het proberen te maskeren
- Millimeteren/kaal
- Haartransplantatie
0 stemmers
Of de optie: een pet dragen tot ze het vertrouwen hebben dat het eraf kan lol
Vind een haartransplantatie echt zoân tijdelijke oplossing, uiteindelijk wordt het haar verderop het hoofd altijd weer dunner/kaler dus dan kan je binnen een paar jaar weer naar Turkije. Bovendien âpaktâ het niet bij alle mannen dus geen garantie op succes. Het is fijn voor mannen dat er iets is dat ze kunnen doen maar de meeste kale mannen die ik ken kunnen het best hebben, meestal als ze de stap hebben gezet om het te millimeteren ziet het er een stuk beter uit dan daarvoor haha
Maar je gaat toch niet op je kantoorbaan bijvoorbeeld een pet dragen. Ik vind het eigenlijk best zielig als een man snel kaal wordt. De vriend van een vriendin van mij werd echt zo vroeg kaal, al ergens rond 25. En ik schrok er gewoon toen van wat voor verschil het maakt.
Neee daar natuurlijk niet haha. maar valt me op dat veel kalende mannen petten dragen. niks mis mee verder love petten
Bij mân vriend zou ik dat echt niet leuk vinden hij heeft super blond haar en een baby face, en/maar/ denk niet dat kaal hem staat. Ik baal er ook echt van dat zân haar dunner wordt. Misschien als ik âm zo ver krijg dat hij een snor zou laten staan dat het wel okĂ© is.
Ik vind gemillimeterd haar bij veel andere mannen wel heel hot. Zéker met (donkere) baardgroei van een paar mm.
@dblauw mân ex had altijd zoân volle bos half lang haar maar werd dus echt flink kaal en ik heb drie jaar lang tegen hem gezegd dat hij zân haar korter moest knippen maar nee nee nee het moest lang om die kale plekken te verbergen. Zag er niet uit. Toen het uit was is ie ineens voor een knipbeurt gegaan hoor!!! Hij heeft nu een soort nonchalante Caesar cut en dat staat echt heel goed. In feite verbergt hij nog steeds zân inhammen maar dat zie je eigenlijk niet? Hij heeft trouwens wel toegegeven dat ik al die tijd gelijk had.
Ik zal nooit vergeten dat een ex nadat het uit was zijn haar millimeterde en dat maakte hem zo lelijk dat ik meteen over de break-up heen was.
Heb jij weleens een klacht ingediend bij de Autoriteit Persoonsgegevens?
- Ja
- Nee
- Nee maar wel gedreigd dit te doen
0 stemmers