Misschien had ze het prima door maar vond ze het een 10 waard hoe geloofwaardig je je erdoorheen lulde
Beetje dubbel, iemand die ik ken krijgt het omdat hij diabetes heeft maar ook wel flink af moest vallen. Twee vliegen in één klap dus.
Wat is er dan dubbel aan?
Hij gebruikt het als diabetesmedicijn én hij valt af.
Hij gebruikt het dus eigenlijk waarvoor het bedoelt is?
Dan gebruikt hij het toch alsnog voor iets dubbels? 2 dingen is toch dubbel?
Vind jij het mommybloggers en soortgelijke topics ook zo tering belachelijk? Ik las net het een en ander en waar gaaaaat dit over.
- Ja wtf
- Nooit gelezen!
- Nee is fantastisch
0 stemmers
Ik lees er soms in en dan denk ik teeeeeeering waar gaat dit over? Maarja ik vind het dus ook heel vermakelijk om te lezen. Dus thanks voor het amusement allemaal.
Ja in principe wel, maar hij gebruikte al andere diabetesmedicatie en is juist overgestapt om ook af te vallen. Ik vind daar verder niks van, maar hij gebruikt het dus deels wel om af te vallen.
Niet per se naar jou, maar even ter info voor iedereen die nu dingen gaat denken die niet kloppen:
Als je diabetes hebt dan is Ozempic etc. “gewoon” een stap in een stappenschema, het staat los van je BMI of je er voor in aanmerking komt, het heeft meer te maken met wat je al gebruikt en of je daarmee goed gereguleerd bent. Het is dus helemaal niet “gemakkelijk” om simpelweg over te stappen, want de meeste diabeten komen er helemaal niet voor in aanmerking (en dan krijg je het ook niet voorgeschreven en niet vergoed).
Deze persoon woont niet in Nederland dus daar zit het anders, maar goed dat je deze informatie geeft natuurlijk!
Wat zou je ervan vinden als iemand zijn eigen hoofd als profielfoto had op dit forum?
- Goed idee! Fijn om te zien met wie we praten
- Niet mijn ding maar zou er ook niet gek van op kijken
- Is dat niet tegen de regels?
- Zou ik wel doen
- Zou ik niet doen
- Zou het erg raar vinden
0 stemmers
ooh ik dacht al dat jij het was
Ik ben dan ook een groene vlag dus het was een makkelijke keuze
Hoeveel oliebollen heb je al gegeten?
- Geen
- Eentje
- Meerdere
- Ik lust geen oliebollen
0 stemmers
Wat versta jij onder koffietijd?
- 10 uur
- 11 uur
- Wtf is koffietijd?
0 stemmers
Koffietijd is een begrip dat mijn schoonmoeder vaak gebruikt, en het zegt mij niks.
Dat heeft iemand hier toch al?
Echt? Wie
Wanneer ik koffie drink. De tijd is flexibel