Stel je persoonlijke vraag #52

Komt jouw huisdier in je slaapkamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes
Slaapt jouw huisdier bij je in bed
  • Ja - kat/katten
  • Ja - hond/honden
  • Ja - andere huisdieren
  • Nee - wil ik niet
  • Nee - mag niet van mijn partner

0 stemmers

2 likes

oei

46 likes

Maar ik sluit niet uit dat ik ooit wel overstag ga. Die grote ogen en dat zielige gepiep elke avond doen mijn ijskoude hart toch wel smelten.

11 likes

Overdag wel, s’nachts niet want dan word ik gek van ze :joy:

9 likes

Mag niet doet hoj wel

4 likes

Ik heb alleen een douchegordijn maar ik vind weinig armoediger dan ergens douchen waar je dan nog wordt verzocht om ff die hele douche droog te maken :tired_face:

13 likes

oh maar ik verwacht dat niet van logees hoor! ik vind juist zo’n nat douchegordijn wat tegen je aan plakt heel naar :cold_face:

16 likes

Super handig een hond in bed. Ik hoef dan geen verwarming aan te zetten in mijn koude kamer. Plus 40 kilo op je benen is ook rustgevend? :sweat_smile:
Maar wel soms onhandig op een eenpersoonsbed

4 likes

Ik heb echt geen ruggengraat meer. Voordat ik haar had wilde ik absoluut geen hond op bed, maar toen ben ik verhuisd naar een heel koud huis en toen heb ik haar de hele winter gebruikt om mijn voeten warm te houden maar dat is zo gebleven. Ze mag wel alleen op bed in een specifiek hoekje op haar eigen deken maar dat praat het allemaal niet goed haha.
Maar aan de andere kant, die paar jaar die ze nog mee gaat

3 likes

Allez ze de Belgen weer uitlachen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

M’n favoriete hobby :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ook :tired_face: gebruik nu shampoo flessen als een soort dam om het gordijn op afstand te houden.

7 likes

Werken die gewichtjes niet? Die je ook aan je kleedje op de buitentafel kunt hangen zodat het enigszins op de plek blijft liggen

3 likes

Oh nog nooit van gehoord! Ik moet zeggen de shampoo dam werkt redelijk goed :joy:

2 likes

Wat bij mij het best werkt is om het gordijn gewoon een klein beetje open te houden. Dan gaat hij niet zo wapperen

1 like

Als je een lucifer hebt gebruikt doe je die dan omgekeerd terug in het doosje?

• Ja dat doe ik
  • Nee die gooi ik gelijk weg
  • Nee die doe ik wel terug maar niet perse omgekeerd
  • Meid wie tf gebruikt nog lucifers

0 stemmers

Koop jij chocoladeletters altijd in je eigen letter?

• Ja
  • Nee want ik vind mijn letter niet chill
  • Nee ik pak gewoon wat er ligt

0 stemmers

Die spoel ik af onder de kraan, leg ik op het randje van de wasbak en vergeet ik dan eerst een poosje weg te gooien

6 likes
Weten anderen in jouw omgeving van jouw account af bij FF?
  • Ja meerdere personen
  • Alleen mijn partner
  • Nope, totaal anoniem

0 stemmers

1 like