Zo’n pak verse pasta (ah, picnic etc), eet je dat als 1 portie? Of als meerdere porties?
- Alles gaat op in 1 portie
- Ik ben laf en houd een mini beetje over
- Mijn maag is miniscuul en het is voor mij 2 porties
0 stemmers
Zo’n pak verse pasta (ah, picnic etc), eet je dat als 1 portie? Of als meerdere porties?
0 stemmers
voor degenen die twee porties hebben gestemd, eet je nog iets ernaast?
0 stemmers
want zo’n pakje is 250 gram, 125 gram kan toch geen avondmaaltijd zijn
Iets van saus met groente en vlees.
Ik eet nooit kaal zo’n pak pasta, dus altijd saus met groente/vlees/vleesvervanger
Mijn auto heeft Suzy. Suzy de Suzuki hahaha.
En mijn scooter heet Josephine.
@Malija @Druppels lijkt mij dat saus vanzelfsprekend is. Maar jullie eten er dan niks naast als soep of brood of iets anders ofzo?
125 gram pasta is toch niet weinig? Of is het met verse pasta weer anders dan gedroogde? Ik maak eigenlijk meestal gedroogde en dan maak ik 100 gram.
Ja ongekookte pasta weegt na koken volgens mij bijna 2,5x zoveel.
Ken jij iemand die een Perzisch tapijt op tafel heeft liggen?
0 stemmers
Memory unlocked! Ik stemde nee maar mijn oma († 2004) had dit.
Intratuin Duiven met kerst
0 stemmers
Jaa de mijne ook! Zo gezellig lijkt dat. En volgens mij was het ook iets van bruine cafés.
Mijn oma ook!
Maarrrr ik ga niet in het weekend hoor
Wil nog steeds een keer gaan, beter niet in weekend dus. Snap ik dan is zeker een stuk drukker.
Ik vind het de hel, maar woon er niet ver vandaan en kom er soms per ongeluk ineens terecht als ik gewoon naar de intratuin wil vanaf half oktober ofzo. Dan rij ik die parkeerplaats op en dan besef ik dat het weer zo tyfusdruk is dat het dus weer is opgebouwd
Voor mijn kind ga ik 1x per jaar, omdat hij het mooi vindt. Maar dan wel op een woensdag ofzo.
Nee, zeker niet in het weekend gaan. En als het lukt doordeweeks dan zou ik ook echt vroeg op de dag gaan. Het is echt de hel met parkeren en ik heb ook altijd zwaar medelijden met de andere winkels die in hetzelfde pand zitten.
Ik woon in de buurt en er is echt geen doorkomen aan als je ergens anders op het industrieterrein moet zijn.
Ben ik de enige die niet weet wat er zo bijzonder is aan Intratuin Duiven?
De grootste kerstshow van Europa
Althans, dat beweren ze zelf
ze hebben er een bizar grote kerstafdeling, volgens mij de grootste van europa ofzo?