Met zo’n haarklem in naar je werk gaan
- Leuk
- Lelijk maar ik zie verder geen probleem
- Deze horen bij de kapper en in de badkamer, niet daarbuiten.
0 stemmers
0 stemmers
Vooral lekker praktisch
Als ik vrij ben wel meteen op mn telefoom hoor. Maar ik slaap graag zo lang mogelijk, dus als ik moet werken heb ik er geen tijd voor tot ik op het station sta/ in de trein zit
0 stemmers
Dat is altijd zo’n moment waarop ik me weer realiseer wat een smerige verslaving het is
Eerst altijd paar uren het bos in.
Ik heb een wakeuplight, dus mijn telefoon is niet mijn wekker. Maar ik pak mijn telefoon wel meteen 's ochtends, want het eerste dat ik doe is in bed mijn rondje puzzels (nonogram, wordle, een nummerpuzzel en een kruiswoord) en duolingo om mijn hersenen wakker te krijgen. Dan check ik even het nieuws en als ik tijd heb scroll ik heel even door insta. En daarna ga ik douchen om mijn lichaam wakker te maken. Pas daarna ben ik aanspreekbaar. Als ik voor een van beiden (puzzels/douchen) om wat voor reden dan ook geen tijd heb ben ik ook echt de hele dag in zombie-modus
WTFFFF
Good morning pineapple…
0 stemmers
Very naiceee
Heb je al zin in de kerstboom thuis?
0 stemmers
Lach jij snel om dingen?
0 stemmers
Ik vermaak vooral mezelf (en anderen)
Lach niet snel om anderen (op een paar mensen na) haha en al helemaal niet digitaal
Ik heb een collega en zij lacht altijd hard en snel als ik iets medium grappigs zeg en I love it hoe snel ze bevredigd is haha. Ik voel me dan echt een comedian.
Dat heb ik bij mn zusje, #1 fan hahah
Je vermaakt me niet snel door je lolbroek aan te trekken maar ik moet wel heel vaak lachen om gewoon kleine dingetjes die ik zie
stel: je vindt op een parkeerplaats in het centrum een autosleutel. wat doe je?
0 stemmers
ik zat hier gisteravond over na te denken en beetje te fantaseren wat ik zou doen. ik zou denk ik zelf de auto wel zoeken en het kenteken noteren, maar niet in de auto kijken denk ik? stel dat diegene net terugkomt en dan denkt dat jij de auto wil jatten? dan liever de sleutel naar de politie en het kenteken doorgeven. maar ben wel benieuwd wat anderen zouden doen
Een oud collega van me lacht heel snel om dingen, heeft ook zeker 5 keer per dag de slappe lach en ik kon daar altijd zo van genieten. Werkt wel aanstekelijk. Ik ben zo’n zuurpruim dus soms wilde ik wel dat ik net als haar was en lekker veel kan lachen.
Was jij vroeger bekend met A-Teens / A*Teens: Zweedse jongeren die dansbare ABBA-covers hadden uitgebracht?
0 stemmers
Had je direct door dat de ‘A’ verwees naar ABBA?
0 stemmers
Wat was je favo ABBA-cover van ze?
0 stemmers
Ooit op deze muziek:
0 stemmers
Auto zoeken, briefje onder de ruitenwisser doen, sleutel inleveren bij de politie/gemeente.