Stel je persoonlijke vraag #52

Met zo’n haarklem in naar je werk gaan

• Leuk
  • Lelijk maar ik zie verder geen probleem
  • Deze horen bij de kapper en in de badkamer, niet daarbuiten.

0 stemmers

4 likes

Vooral lekker praktisch

3 likes

Als ik vrij ben wel meteen op mn telefoom hoor. Maar ik slaap graag zo lang mogelijk, dus als ik moet werken heb ik er geen tijd voor tot ik op het station sta/ in de trein zit

4 likes
Ben jij een man?
  • Ja :shushing_face:
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dat is altijd zo’n moment waarop ik me weer realiseer wat een smerige verslaving het is :sob:

12 likes

Eerst altijd paar uren het bos in. :deciduous_tree: :green_heart: :sparkles:

9 likes

Ik heb een wakeuplight, dus mijn telefoon is niet mijn wekker. Maar ik pak mijn telefoon wel meteen 's ochtends, want het eerste dat ik doe is in bed mijn rondje puzzels (nonogram, wordle, een nummerpuzzel en een kruiswoord) en duolingo om mijn hersenen wakker te krijgen. Dan check ik even het nieuws en als ik tijd heb scroll ik heel even door insta. En daarna ga ik douchen om mijn lichaam wakker te maken. Pas daarna ben ik aanspreekbaar. Als ik voor een van beiden (puzzels/douchen) om wat voor reden dan ook geen tijd heb ben ik ook echt de hele dag in zombie-modus

7 likes

WTFFFF :rage:

1 like

Good morning pineapple…

• looking very good very nice
  • ???

0 stemmers

Very naiceee

3 likes

Heb je al zin in de kerstboom thuis?

• Nee
  • Ja
  • Heb ik nooit

0 stemmers

3 likes

Lach jij snel om dingen?

• Ja mij vermaak je snel, ik lach snel om dingen
  • Ergens in het midden, niet snel maar ook niet nooit
  • Nee mij krijg je niet snel aan het lachen
  • Anders

0 stemmers

Ik vermaak vooral mezelf (en anderen)

Lach niet snel om anderen (op een paar mensen na) haha en al helemaal niet digitaal

16 likes

Ik heb een collega en zij lacht altijd hard en snel als ik iets medium grappigs zeg en I love it hoe snel ze bevredigd is haha. Ik voel me dan echt een comedian.

59 likes

Dat heb ik bij mn zusje, #1 fan hahah :joy:

3 likes

Je vermaakt me niet snel door je lolbroek aan te trekken maar ik moet wel heel vaak lachen om gewoon kleine dingetjes die ik zie

12 likes

stel: je vindt op een parkeerplaats in het centrum een autosleutel. wat doe je?

• ik neem de sleutel mee en breng hem naar de gevonden voorwerpen van de politie/gemeente
  • ik probeer de auto te vinden door de sleutel te gebruiken, open de auto om zo misschien contactgegevens van de eigenaar te achterhalen
  • ik probeer de auto te vinden, maar doe er daarna niks mee
  • ik noteer het kenteken als ik de auto gevonden heb
  • ik zou de neiging hebben een rondje in de auto te rijden als ik hem gevonden heb
  • ik heb geen idee wat ik zou doen
  • ik ga zelf op zoek naar de eigenaar van de auto via social media

0 stemmers

ik zat hier gisteravond over na te denken en beetje te fantaseren wat ik zou doen. ik zou denk ik zelf de auto wel zoeken en het kenteken noteren, maar niet in de auto kijken denk ik? stel dat diegene net terugkomt en dan denkt dat jij de auto wil jatten? dan liever de sleutel naar de politie en het kenteken doorgeven. maar ben wel benieuwd wat anderen zouden doen :joy:

Een oud collega van me lacht heel snel om dingen, heeft ook zeker 5 keer per dag de slappe lach en ik kon daar altijd zo van genieten. Werkt wel aanstekelijk. Ik ben zo’n zuurpruim dus soms wilde ik wel dat ik net als haar was en lekker veel kan lachen.

3 likes

Was jij vroeger bekend met A-Teens / A*Teens: Zweedse jongeren die dansbare ABBA-covers hadden uitgebracht?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Had je direct door dat de ‘A’ verwees naar ABBA?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Wat was je favo ABBA-cover van ze?

• Mamma Mia
  • Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
  • Super Trouper
  • S.O.S.
  • Dancing Queen
  • Take a Chance on Me
  • Een andere…
  • Geen

0 stemmers

Ooit op deze muziek:

• meegedaan aan een playbackshow
  • meegedaan aan een bonte avond
  • gedanst op een feestje
  • nikssssss
  • geen idee

0 stemmers

2 likes

Auto zoeken, briefje onder de ruitenwisser doen, sleutel inleveren bij de politie/gemeente.

16 likes