Stel je persoonlijke vraag #52

Ja ik had eerst 30% gestemd en toen bedacht ik me dat ik toch structureel minder uren betaald krijg dan ik aan werk zit dus vond het onterecht haha

6 likes

Op auteur en dan in volgorde van oud naar nieuw.

3 likes

Vind jij golden retrievers ook honden voor saaie mensen?

• Ja ik ken alleen suffige witte heterostellen in vinexwijken die zo’n hond nemen
  • Hmm… nu je het zegt?
  • Hallo dit is vet lullig, goldens zijn mijn lievelingshonden!!!

0 stemmers

1 like

Nog een hondenpoll:

Welke hond vind jij het best passen bij:

… een typische Jeroen (incl RGK):

… buurvrouw Gerrie die ‘s nachts de politie belt omdat er een deur klappert:

… de moeder die honden-deurstoppers maakt van leer:

… een man die je ghost na één date:

… een koopverslaafde forummer:

… de nummer 1 poster in het herfst-topic:

6 likes

Iemand die je ghost na 1 date heeft waarschijnlijk geen hond. Of leert niks van de loyaliteit die een hondje geeft en het fatsoen wat daarbij hoort.
:dog2:

6 likes

Haha true. En zéker geen whippet (waar de meeste stemmen op zijn)!!! Die zijn zo aanhankelijk dat kan een ghoster niet aan

6 likes

Ja whippets zijn echt perfect voor koopverslaafde forummers want die dragen in de winter ook kleding

22 likes

Daarom had ik een chihuahua gestemd. :joy:

3 likes

Ik denk eerder een labradoodle.

1 like

Die van mij loopt er in de winter beter bij dan ik :smiling_face_with_tear:

1 like

Mijn buurvrouw heeft een whippet en ze naait zelf jassen voor de hond :face_holding_back_tears:

4 likes

Ik werkte gisteren thuis, taken waren gedaan en moest dus eigenlijk juist telefoonpermanentie doen tot 16u.
Heb in de namiddag opgeruimd, mijn vaatwasser ingeladen, mijn stof afgedaan met de swiffer en alles omhoog gezet zodat de robotstozuiger kon stofzuigen (stofzuiger heb ik niet opgezet als ik aan het werk was omdat je dat wel hard hoort).
Soms lees ik een boek als ik thuiswerk of kleur ik omdat er anders toch niets te doen is.

2 likes

Oh dat laatste, echt vervelend vond ik dat, ik werkte op kantoor waar iemand aanwezig moest zijn maar er was nul werk te doen dus dan had ik ook maar een boek mee

1 like

Wat is telefoonpermanentie? Is dat wat nl standby staan zouden noemen?

1 like

Zorgen voor telefonische bereikbaarheid ja. In het Frans klinkt het nog deftiger: permanence téléphonique

6 likes

Zoals Nescio al zei wachten tot de telefoon gaat en dat tot 16u, heel saai.
Ik werk aan een balie en die is open tot 14u30 dus tot dan kunnen er bezoekers komen. Van 14u30 tot 16u moet er minstens 1 iemand zijn die bereikbaar blijft voor het callcenter om de telefoon te beantwoorden.
Soms krijg je dan helemaal geen telefoons meer en is je ander werk ook al af (als er geen mails binnenkomen of geen aanvragen die je kan verwerken) en dan zit ik hier soms op internet te scrollen, te forummen, op mijn gsm te kijken (wat eigenlijk niet mag want er kunnen nog altijd mensen passeren), …
En thuis is dat dan kleuren, lego in elkaar steken, boek lezen, de kuis, …

3 likes

Mijn theorie dat saaie mensen golden retrievers hebben is dus waar, want het koppel dat bestaat uit De Jeroen en ~introvert~ HerfstvrouwTM heeft sowieso een golden retriever volgens deze polls

11 likes

Ik die net thuis kom van een boswandeling met m’n Golden Retriever: :whistling: .

46 likes

Zijn vaak heel betrouwbare mensen ook :wink:

2 likes

Hoe snel na het wakker worden zit jij op je telefoon? (Niet alleen om een wekker uit te zetten, maar berichtjes lezen, scrollen op sites/social media etc)

• Direct
  • Eerste half uur geen telefoon
  • Pas na 1 uur of langer
  • Pas na 2 uur of langer

0 stemmers

Zou je hier verandering in willen brengen?

• Nee
  • Misschien
  • Ja maar ga ik niet kunnen/doen
  • Ja ben ik wel van plan ooit

0 stemmers

2 likes