Stel je persoonlijke vraag #52

Zieken verzorgen. Iedereen hier heeft een stevige verkoudheid behalve ik.

3 likes

Op een schaal van 1 tot 10, hoe activistisch ben jij?
1 = niks nada noppes nog nooit ergens over uitgesproken
10 = elk weekend a12 met xr

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Heb jij een beige interieur?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Omg nu ik deze cd zie ken ik ze blijkbaar wel want deze cd had ik??!? Wooo

1 like

Zou jij in ene situatie dat je auto op hol slaat, denk 190 km per uur, je hoofd koel kunnen houden? Remmen lukt niet.

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Is laatst in Amerika gebeurd. Wat zal die peentjes hebben zitten zweten, doodeng.

https://www.ad.nl/auto/sam-overleeft-helse-rit-op-hol-geslagen-auto-racet-tientallen-kilometers-op-hoge-snelheid-door-vs~ac72d725/

3 likes

Maar als je dan de sleutel eruit haalt zou de auto dan niet vanzelf afremmen? Of gaat die vlieger niet op als alles in je auto elektrisch is en dus ook je sleutel. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik weet het niet, mijn auto kan niet zo hard, maar in een situatie dat ie niet reageert op wat ik doe moet je toch sowieso even slikken en hopen dat je het opgelost krijgt

4 likes

Nee echt niet voldoende, heel gĂȘnant. Ik ben nu bezig met mijn rijbewijs en theorie en besef mij nu pas hoe weinig regels ik kende.

5 likes

Ben jij weleens in Spanje geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: omg ben ik de enige

2 likes

Dan gaat je stuur op stuurslot en kan je helemaal niks meer :grimacing:

3 likes

Oh ja Omg dat is waar :joy:

1 like

De auto van mijn schoonvader haalde ook dit soort capriolen uit. Die ging harder en harder terwijl ik mijn voet niet op het gas had. Gelukkig reageerde die op de koppeling en kon ik op die manier de snelheid eruit halen. Echt bizar als een auto iets doet waar je zelf geen invloed op hebt. Knap hoe die jongen gehandeld heeft!

3 likes

Ik doe maar wat, maar fiets wel 100x beter dan een gemiddelde Hagenees. Jezus wat een ellende

Ja sorry dat ik dit op jouw bericht reageer :joy:

1 like

Alsof mensen met een rijbewijs wel alle regels kennen, helemaal als je al wat langer rijdt. Het is echt stom dat je nooit opnieuw getoetst wordt op verkeersregels

5 likes

Ja dit had ik ook, heb inmiddels behoorlijk wat jaar mijn rijbewijs, maar vond het toen zo confronterend hoe weinig regels ik kende. Zo heb ik tot mijn theorie gedacht dat een zebrapad slechts een suggestie.om over te steken was

5 likes

Regels weet ik meestal wel - denk ik haha! - maar moest laatst toch echt effe een paar borden googelen :sweat_smile:

1 like

Ze goed kennen is ook weer wat anders dan je eraan houden :sweat_smile: Op de fiets voelt het toch altijd meer als een soort free for all.

3 likes

Heb jij (extreem) verwassen kleding die je als slobberkleding voor thuis gebruikt.

• Ja heb ik
  • Nee, gooi ik weg
  • Heb ik wel, maar gebruik ik voor iets anders. (bv poetslap)

0 stemmers

Heb jij (extreem) verwassen ondergoed die je nog draagt.

• Ja, zolang er geen gaten inzitten prima.
  • Nee, gooi ik weg

0 stemmers

4 likes

Zelfs met gaten wordt gewoon gedragen.

29 likes

Ik gooi niks weg maar doe het dan in de textielbak

6 likes

Ja, met gaten in de kanten randjes. Dan ga ik het echt niet weggooien.

3 likes