Ondergoed ook?
En @Jammerwel weet ik eigenlijk niet. Als het echt kapot is wel in de prullenbak maar anders draag ik dat eigenlijk gewoon tot het echt een draadje is
Echt hele verwarring ooit over gehad tĂłt ik het laatste moment erachter kwam dat niet deze zondag maar volgende week werd bedoeld. :â) Nu denk ik bij die vriend wel van oh volgende keer dubbelchecken welke datum nou wordt bedoeld, want bij andere mensen heb ik die verwarring nooit gehad.
Meestal als ik zelf vraag om iets te doen zeg ik wel âaanstaandâ weekend of meteen de datum erbij als het 1 week +zoveel dagen verder is. âVolgend weekendâ vind ik niet logisch ofzo.
Het weekend dat op woensdag volgt is dan toch âdit weekendâ en het weekend anderhalve week na die woensdag âvolgend weekendâ
Als ik op bijvoorbeeld woensdag 9 oktober vraag, heb je wat te doen volgend weekend? dan bedoel ik het weekend van 19 oktober.
Want dat is dan het volgende weekend en niet het aankomende weekend hahaha.
Ja komend weekend = deze zaterdag (het weekend dat komt)
Volgend weekend = het weekend daarna (het weekend dat volgt)
Ik snap nooit hoe hier verwarring over instaat.
Ik denk op dezelfde manier als dat iemand zegt âstraksâ
Definieer straks, denk ik dan want blijkbaar is voor sommige mensen drie uur later ook nog straks
Dit voorbeeld over de weekenden vind ik persoonlijk duidelijk maar voor de zekerheid check ik tegenwoordig de datum, om gedoe te voorkomen
Ja dat is precies wat ik zeg toch? ![]()
Die ene keer dat ik naar Chris Brown luister wordt hij echt niet rijker van. Van âŹ0,003 kan hij niet eens een tumtummetje kopen
Omg ja! Sorry ![]()
Grappig want afgelopen week zei iemand tegen mij om 9 uur s ochtends âtot straksâ en we zouden elkaar rond 18 uur zien. Ik vind âstraksâ dan weer juist uur of 3 later.
En âtot zoâ maximaal uur verder ![]()
Haha ja dat hele tot zo levert hier ook altijd verwarring op want dat is echt max 5 minuten in mijn hoofd
Ik vind trouwens in jouw voorbeeld als je al een tijd weet dat het niet zoveel uitmaakt, maar als jij om 9 uur tegen mij zegt tot straks en we hebben geen tijd afgesproken verwacht ik je voor tien uur ![]()
Om nog even terug te komen op de tip om ook het blad van de bloemkool te bereiden:
Geprobeerd! Al twee keer. De eerste keer uit de oven en was een succes! Er zit meer smaak aan het blad dan aan de bloemkool zelf.
En vandaag een snellere manier geprobeerd en het gewokt met wat kruiden. Ook lekker, lijkt een beetje op paksoi op deze manier.
Ik vind het ook een succes, ik had het Asian style gewokt met noedels, sesamolie en sesamzaadjes
Zit jij tijdens het fietsen op je mobiel?
Eerlijk zijn!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alleen artiesten die al dood zijn blijven dan in mijn lijst, die verdienen er dan toch niks meer aan
Als ik op de dijk fiets waar geen autoâs mogen komen, alsnog dom, maar doe het wel.
Ja maar om de route te bekijken of om een andere podcast aan te zetten. Niet om te forummen ofzo.
Ik heb te kleine handen om ĂŒberhaupt met één hand iets op mijn telefoon te kunnen doen. Dus al zou ik al fietsend op mijn telefoon willen, lukt me niet.
Eigenlijk enkel idd om te switchen van muziek of even mân live locatie delen aan te zetten, op een plek waar geen autos rijden. Zie mezelf als ik lang op mân telefoon kijk nog gerust een meertje of sloot in rijden.