Stel je persoonlijke vraag #52

Zit jij tijdens het fietsen op je mobiel?
Eerlijk zijn!

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Alleen artiesten die al dood zijn blijven dan in mijn lijst, die verdienen er dan toch niks meer aan

2 likes

Als ik op de dijk fiets waar geen auto’s mogen komen, alsnog dom, maar doe het wel.

4 likes

Ja maar om de route te bekijken of om een andere podcast aan te zetten. Niet om te forummen ofzo.

29 likes

Ik heb te kleine handen om überhaupt met één hand iets op mijn telefoon te kunnen doen. Dus al zou ik al fietsend op mijn telefoon willen, lukt me niet.

3 likes

Eigenlijk enkel idd om te switchen van muziek of even m’n live locatie delen aan te zetten, op een plek waar geen autos rijden. Zie mezelf als ik lang op m’n telefoon kijk nog gerust een meertje of sloot in rijden.

3 likes

En je kan je locatie niet eerder delen? Kijk, dat je een meertje in rijdt is je eigen pakkie aan, maar je kan ook iemand aanrijden

2 likes

Ik vergeet dat vaak om te doen. en ik weet dat het meertje of sloot m’n eigen pakkie an is, maar dat is het enige dat kan gebeuren omdat indien ik hem erbij pak om dat te doen ik zorg dat er niemand in m’n zicht is. Maar het is verkeerd, i know.

4 likes

Kapotte kleding mag ook in de textielbak! Dit wordt gerecycled als het niet meer gebruikt kan worden.

1 like

Dat weet ik maar mijn ondergoed gooi ik toch echt weg als het stuk is

2 likes

2 boetes gehad en nog steeds :zipper_mouth_face:

1 like

Das niet anoniem he :clown_face:

1 like

Pas sinds dit verboden is valt me echt op hoe gevaarlijk en irritant dit is. Denk van de 10 mensen die ik zie die opeens heel traag fietsen, vanuit het niets remmen, aan het zwabberen zijn of wat dan ook, er 9 op hun telefoon zitten. Deed het vroeger ook vaak zat maar ben echt blij dat t nu verboden is.

7 likes

haha dit vind ik echt zo’n ā€˜ik stem niet want mijn ene stem doet niks’-argument, zeg dan gewoon dat je wilt blijven luisteren (doe ik met kanye ook)

8 likes

In amsterdam sporadisch kortstondig voor de route of spotify of een vluchtig whatsapp bericht en ik vind zelf ook momenten dat het kan :woman_shrugging: maar goed is gewoon onverstandig en gevaarlijk

Waar ik nu woon met kilometers lange fietspaden 1 richting met amper kruisingen/altijd voorrang lees ik ook wel eens het forum haha en dan kijk ik mijn inziens vaak genoeg om iets op te merken

2 likes

deze vraag moet je beantwoorden zonder het eerst op te zoeken (ik weet het ook niet en heb het ook nog niet opgezocht)

hoe hoog kan de thermostaat in je woonkamer maximaal?

• 25 graden
  • 26-30 graden
  • 31-40 graden
  • 41-50 graden
  • 51-60 graden
  • 61-70 graden
  • 71-80 graden
  • 81 of meer

0 stemmers

[

2 likes

Wat een knappe kinderen allemaal

Heb jij gister op het terras in de zon gezeten

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Neem jij mensen hier zonder profielfoto ook minder serieus?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb maar 1 keer van een ouder gehoord dat ze haar kind lelijk vond. En dat ze als baby er als een monster uitzag. Dat vertelde ze casual op het schoolplein, wist echt niet hoe te reageren. Volgens mij zei ik maar iets sufs als "ah dat zal vast wel meevallen!’

2 likes

Wat vind je ervan als een ouder zegt dat zijn of haar kind lelijk is?

• Nee dat kan je echtniet zeggen
  • Naja moet kunnen toch
  • Ik weet het niet

0 stemmers