En je kan je locatie niet eerder delen? Kijk, dat je een meertje in rijdt is je eigen pakkie aan, maar je kan ook iemand aanrijden
Ik vergeet dat vaak om te doen. en ik weet dat het meertje of sloot mān eigen pakkie an is, maar dat is het enige dat kan gebeuren omdat indien ik hem erbij pak om dat te doen ik zorg dat er niemand in mān zicht is. Maar het is verkeerd, i know.
Kapotte kleding mag ook in de textielbak! Dit wordt gerecycled als het niet meer gebruikt kan worden.
Dat weet ik maar mijn ondergoed gooi ik toch echt weg als het stuk is
2 boetes gehad en nog steeds ![]()
Das niet anoniem he ![]()
Pas sinds dit verboden is valt me echt op hoe gevaarlijk en irritant dit is. Denk van de 10 mensen die ik zie die opeens heel traag fietsen, vanuit het niets remmen, aan het zwabberen zijn of wat dan ook, er 9 op hun telefoon zitten. Deed het vroeger ook vaak zat maar ben echt blij dat t nu verboden is.
haha dit vind ik echt zoān āik stem niet want mijn ene stem doet niksā-argument, zeg dan gewoon dat je wilt blijven luisteren (doe ik met kanye ook)
In amsterdam sporadisch kortstondig voor de route of spotify of een vluchtig whatsapp bericht en ik vind zelf ook momenten dat het kan
maar goed is gewoon onverstandig en gevaarlijk
Waar ik nu woon met kilometers lange fietspaden 1 richting met amper kruisingen/altijd voorrang lees ik ook wel eens het forum haha en dan kijk ik mijn inziens vaak genoeg om iets op te merken
deze vraag moet je beantwoorden zonder het eerst op te zoeken (ik weet het ook niet en heb het ook nog niet opgezocht)
hoe hoog kan de thermostaat in je woonkamer maximaal?
- 25 graden
- 26-30 graden
- 31-40 graden
- 41-50 graden
- 51-60 graden
- 61-70 graden
- 71-80 graden
- 81 of meer
0 stemmers
[
Wat een knappe kinderen allemaal
Heb jij gister op het terras in de zon gezeten
- Ja
- Nee
0 stemmers
Neem jij mensen hier zonder profielfoto ook minder serieus?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb maar 1 keer van een ouder gehoord dat ze haar kind lelijk vond. En dat ze als baby er als een monster uitzag. Dat vertelde ze casual op het schoolplein, wist echt niet hoe te reageren. Volgens mij zei ik maar iets sufs als "ah dat zal vast wel meevallen!ā
Wat vind je ervan als een ouder zegt dat zijn of haar kind lelijk is?
- Nee dat kan je echtniet zeggen
- Naja moet kunnen toch
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik snap dat je als ouder je kind knap vindt, maar de realiteit is dat niet alle kinderen knap zijn. Een collega kwam laatst langs met haar baby, en toen zei ze ook gewoon: nou de eerste dagen dacht ik wel: ze is niet echt goed gelukt. Ik vond het ergens wel verfrissend dat ze dat gewoon zei. Inmiddels vind ze haar baby wel knap hoor, en het is ook een mooie baby nu.
Haha nou toen mijn tweede geboren was was ze echt niet de knapste
⦠als mensen dan fotoās zagen van na de geboorte en iets zeiden als: ach wat een mooi / schattig meisje⦠zei ik ook meestal iets van: welnee, maar ze is wel mooi bijgetrokken ![]()
Ze was gewoon veel te groot voor de ruimte waar ze in zat en uit moest lol. Echt helemaal verfrommeld.
Ik weet dat het een rapper is maar verder niet. Misschien heb ik onder een steen geleefd. maar voor dit drama had ik niet van hem gehoord.
Als ik zijn muziek hoor denk ik oja, heb sws vaak bij muziek dat ik 9 van de 10x geen idee heb wie het zingt.
Vraag op meerdere manieren te interpreteren maar ik vind het opzich okay om te erkennen dat je kind niet de mooiste is als dat kind het zelf niet hoort maar ik ken mensen waarbij de ouders in hun tienerjaren tegen ze zeiden dat ze lelijk waren. Dat is gewoon schadelijk? Net als een vriendin van mn moeder (heel raar mens) die nu al meerdere keren heeft gezegd dat haar schoonzoon ĆØcht een lelijkerd is. Echt why.
Zeggen dat je kind een weird looking baby is/was vind ik niet erg want als baby ben je gewoon een propje gevild konijn
Maar je kind vanaf peuterleeftijd ofzo tegen anderen of tegen het kind zelf lelijk noemen vind ik echt knettergek.
Ja mijn god, ik dacht ook toen die moeder dat tegen me zei, ik mag toch hopen dat ze dat never tegen haar kind zegt. Haar kind zat toen in dezelfde klas met mn oppaskind. Zij was toen 5, dusja haar dochter hoogstwaarschijnlijk ook. Ja dan ben je wel fucked up als ouder.