Dus ze waren gestopt door kritiek over diversiteit/inclusiviteit en nu is het terug en eigenlijk precies hetzelfde als hoe het was
?
Er zijn wel wat meer mid-size modellen
Het model heeft potentie maar I can’t met die gebleekte wenkbrauwen
Ja iedereen is nu nog dunner, maar je mag wel oud en dun zijn. Dus Carla Bruni, Kate Moss, en nog wat oudjes liepen mee. Ook Tyra maar die is niet dun dus die hadden ze volledig bedekt haha.
Lichaam als een ijskast sorry
Ja alleen beetje jammer dat die dan ook weer een perfect mid-size lichaam hebben en dus ook totaal niet relatable zijn
dat is alex consani toch? zij is trans
Geen idee maar waren veel vergelijkbare lichamen zoals deze.
Waren ook wel echt uitgemergeld hoor! Was meer in de tijd van tyra banks etc dat het nog enigzins kon om een paar gram zwaarder te zijn dan uitgemergeld. Vs modellen moesten echt jaren trainen en dieeten om er een deel van uit te kunnen maken. Er waren zelfs speciale trainingskampen waar je heen kon. Het is echt een ziekelijk iets.
Klopt! Had ook een zieke levensstijl in die tijd.
At jij als kind vroeger altijd je spinazie (uit een pakje) met een gekookt ei?

- Ja
- Nee
- Nee ik ken dit niet
0 stemmers
Wel bloep, uiteraard
Bedoel deze tijd, met al die Braziliaanse modellen. Voordat Romee etc kwamen, de meest bekende angels Gisele, Adriana, Alessandra.
Wel slank maar niet mager, ze hebben ook gewoon borsten.
Echt nare herinneringen heb ik hieraan ![]()
Het ei was prima, alleen spinazie
dat bleef altijd achter in mn keel hangen. Heb dr nog steeds een hekel aan hahahah
Zijn geen natural borsten. Bij een VS contract zat ook een borstvergroting inbegrepen… maar dit is wel idd de tijd die ik ooo bedoelde.
Minimaal eens per week met gekookte aardappels en vissticks.

Ik snap wel niet dat ik dit vroeger ook mooi vond. Zo oncomfortabel ook die mega push up bh’s. Zou dat nu nog een ding zijn onder tieners?
Geen spinazie uit een pakje maar verse spinazie bij de boer gekocht die dan niet goed was afgespoeld. Dus dan had je niet alleen het gevoel van stroeve tanden maar ook nog zand tussen je tanden.