Stel je persoonlijke vraag #52

1 teen knoflook is geen knoflook

27 likes

Hangt er heel erg vanaf of het een grote webshop is of een kleine verkoper en of het een frutsel is of echt iets wat ze ook (zouden kunnen) verkopen. Zou er geen moeite mee hebben om een testertje van de Douglas te houden, zeg maar

7 likes

Ik zou het uit automatisme wel terugsturen maar vind het ook super manipulatief van een verkoper om het terug te willen. Gegeven is gegeven.

7 likes

Was hier niet iemand die een gratis sezane tasje ofzo wilde houden maar de bestelling zelf niet

1 like

O jee is sezane daarom failliet

3 likes

Nouja, er zitten vaak welcvoorwaarden aan het cadeau. Bv bestel voor 100 euro en krijg een gratis extra (twv 10 euro oid), met het retourneren voldoe je imo niet meer aande voorwaarden voor de gift. Dus terugsturen

Beste personage

2 likes

Maar dat is omdat ik beter call Saul niet heb gezien en die van BB een zeikwijf vind.

1 like

Uit The Ozarks!

4 likes

Beste of meest irritante?

Dit vind ik zo’n kutte take altijd. Haar man veranderde langzaam in een machtsbeluste psychopaat, maar nee skylar was de irritante omdat ze niet rustig glimlachend toekeek.

43 likes

Ik ken er eentje dus mijn stem klopt niet helemaal maar lastig beoordelen verder

1 like

Kreeg ook nog een kind ondertussen.

6 likes

met hoeveel mensen wordt NL’s meest bevolkte nationale park bewoond?

• 20.000
  • 100.000
  • 350.000
  • 1.5 miljoen

0 stemmers

This text will be blurred 1.5 miljoen! dacht echt dat dit een de speld artikel was

4 likes

De Victoria’s secret show nieuwe style was gisteren.

Dit was de performer, tyla:

En dit is een van de random modellen

Wie ziet er meer glamourous en zoals oldschool Victoria Secret uit?

• Tyla
  • Het model
  • Allebei niet
  • Allebei wel

0 stemmers

Ik vind dat model echt zo ongeschikt voor lingerie, lijkt wel een jongetje zonder heupen en vormen en die super dunne stokjesbenen, vroeger hadden die angels echt zulke goeie bodies en nu dit. Doutzen liep ook volledig uitgemergeld mee en bella hadid etx ook.

9 likes

Dus ze waren gestopt door kritiek over diversiteit/inclusiviteit en nu is het terug en eigenlijk precies hetzelfde als hoe het was :joy:?

28 likes

Er zijn wel wat meer mid-size modellen

2 likes

Het model heeft potentie maar I can’t met die gebleekte wenkbrauwen

2 likes

Ja iedereen is nu nog dunner, maar je mag wel oud en dun zijn. Dus Carla Bruni, Kate Moss, en nog wat oudjes liepen mee. Ook Tyra maar die is niet dun dus die hadden ze volledig bedekt haha.

4 likes

Lichaam als een ijskast sorry

2 likes