Ja alleen beetje jammer dat die dan ook weer een perfect mid-size lichaam hebben en dus ook totaal niet relatable zijn
dat is alex consani toch? zij is trans
Geen idee maar waren veel vergelijkbare lichamen zoals deze.
Waren ook wel echt uitgemergeld hoor! Was meer in de tijd van tyra banks etc dat het nog enigzins kon om een paar gram zwaarder te zijn dan uitgemergeld. Vs modellen moesten echt jaren trainen en dieeten om er een deel van uit te kunnen maken. Er waren zelfs speciale trainingskampen waar je heen kon. Het is echt een ziekelijk iets.
Klopt! Had ook een zieke levensstijl in die tijd.
At jij als kind vroeger altijd je spinazie (uit een pakje) met een gekookt ei?
- Ja
- Nee
- Nee ik ken dit niet
0 stemmers
Wel bloep, uiteraard
Bedoel deze tijd, met al die Braziliaanse modellen. Voordat Romee etc kwamen, de meest bekende angels Gisele, Adriana, Alessandra.
Wel slank maar niet mager, ze hebben ook gewoon borsten.
Echt nare herinneringen heb ik hieraan
Het ei was prima, alleen spinazie dat bleef altijd achter in mn keel hangen. Heb dr nog steeds een hekel aan hahahah
Zijn geen natural borsten. Bij een VS contract zat ook een borstvergroting inbegrepen… maar dit is wel idd de tijd die ik ooo bedoelde.
Minimaal eens per week met gekookte aardappels en vissticks.
Ik snap wel niet dat ik dit vroeger ook mooi vond. Zo oncomfortabel ook die mega push up bh’s. Zou dat nu nog een ding zijn onder tieners?
Geen spinazie uit een pakje maar verse spinazie bij de boer gekocht die dan niet goed was afgespoeld. Dus dan had je niet alleen het gevoel van stroeve tanden maar ook nog zand tussen je tanden.
Is honing vegan?
- Ja eigenlijk wel als ik er echt over nadenk
- Ja sowieso
- Nee en je moet ook geen planten en gewassen eten die door bijen zijn bestoven want dat is dan ook niet vegan
0 stemmers
vergeet vijgen niet
Huh dit is toch een scheve argumentatie?
Het gaat om de manier waarop honing door mensen wordt geoogst en de schade die dit de bijen kan toebrengen. Daarom zien veel veganisten honing als een dierlijk product dat niet past bij het vermijden van uitbuiting en schade. Bijen bestuiven planten als onderdeel van een natuurlijk proces, zonder dat dit uitbuiting van dieren inhoudt.
OMG wattttttt ik heb nooit geweten dat vijgen door wespen bestoven worden en de wesp daarbij uiteindelijk sterft en de vijg dat lichaam gebruikt om te groeien en dus elke vijg = één dode wesp.
Wat fucking vet zeg, love de natuur. Vind dat met honing ook mooi dat iedereen er iets voor terug krijgt, symbiose 🥹🥹🥹
En alhoewel ik dit een iets lastigere vind, vind ik dat het niet raar is om vijgen ondanks de vijgenwesp wel als veganistisch te zien: De bestuiving van vijgen door wespen is een natuurlijk proces zonder menselijke uitbuiting of schade, en de dood van de wesp is een onvermijdelijk deel van deze cyclus, in tegenstelling tot de doelbewuste exploitatie bij honingproductie.