Stel je persoonlijke vraag #52

Een paar van vakanties en 2 die ik als cadeau heb gekregen van vrienden, helemaal vol tekeningen en foto’s van herinneringen die we samen hebben 🥹

3 likes

Ik vind het ook echt leuk en neem me steeds voor foto’s te laten printen etc maar ik ben te lui

Bij andere mensen thuis door foto albums bladeren vind ik ook echt fantastisch

4 likes

Denk jij dat je hierop kan lopen?

• Ja sws
  • Ik twijfel
  • Nope

0 stemmers

2 likes

Ik zou compleet afbreken bij m’n enkels

3 likes

Heb jij een lichaamsdeel dat je qua prestatie graag zou willen vervangen als het zomaar kon? Dus niet oh ik heb lelijke benen, maar ik zou graag (beter) werkende … willen hebben.

• Nee alles werkt naar behoren
  • Ja een orgaan
  • Ja een spier
  • Ja een bot
  • Ja een gewricht/deel hiervan
  • Ja een heel lichaamsdeel (arm, voet, whatever)
  • Ja nog iets anders

0 stemmers

4 likes

Ja ik wil mijn darmen graag inwisselen voor exemplaren die wel normaal functioneren

16 likes

Geef me een niet-knakkend knietje pls, het wordt steeds erger en ik voel me een oude vrouw als ik weer eens erg last heb. Maar een operatie heeft een hersteltijd van 5 maanden :confounded:

3 likes

Stomme stijve enkels waardoor het pijn doet om te lopen ‘s ochtends

5 likes

Ogen

12 likes

Mijn linkerheup en SI gewricht en voor de zekerheid ook alle pezen en spieren die daar ergens in die regio lopen.

3 likes

Stukje afgestorven brein graag vervangen voor een goed stukje! Scheelt veel klachten.

3 likes

Ogen. Scheelt toch een hoop geld voor lenzen.

7 likes

Ik heb zo’n enkel waar ik om de zoveel tijd keihard doorheen ga. Al sinds ik kind was :rage:

Maar ja geen cankles dus ook wel weer blessed

2 likes

En als je mocht kiezen?

• cankle maar supersterk dus nooit verzwikken
  • fragiel smal enkeltje met de nodige kwetsuren

M’n knieën zijn wel een keer aan vervanging toe :fu:t3::fu:t3:

1 like

Ja same maar met lenzen in heb ik bijna nooit last dus dat voelt een beetje… luxe ofzo?

Door mn knie kan ik gewoon niet langer dan 5 minuten rennen en dat is wel jammer. Maar aan de andere kant kan ik (bijna altijd) gewoon normaal lopen dus het is alsnog een beetje luxe

2 likes

Dit had ik ook, maar ik heb een flinke bak geld aan een dokter gegeven die er implantaatlenzen ingezet heeft en nu doe ik mijn ogen open 's ochtends en zie ik scherp :raised_hands:t3:

3 likes

Hoeveel sauzen staan er in jouw koelkast?

• 0-5
  • 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-25
  • 25-30
  • 30-35
  • 35-40
  • 40-45
  • 45-50
  • 50+
  • 0 want ik ben saai en eet geen saus

0 stemmers

Mijn vriend wordt er gek van dat onze halve koelkast bestaat uit sauzen, maarja ken toch nie eten zonder saus

3 likes

Mayo, curry en broodje Unox saus
Pindasaus in het keukenkastje

Wat heb jij allemaal voor lekkers dan?

Calvé mayonaise, Belgische mayo, yofresh, paar verschillende knoflooksaus, verschillende sriracha, hotdogsaus, burgersaus, verschillende mosterd, paar slasaus, chilisaus, verschillende ketchup, cocktailsaus, ravigotte, appelmoes, joppiesaus, andalouse. Vergeet denk ik nog een hoop. :joy:

24 likes