Stel je persoonlijke vraag #52

Deze bijv vind ik chill. Waai je niet mee weg, en klapt niet om etc.

En ik had van mn moeder een aantal fijne gekregen maar ik weet het merk zo ff niet meer. Moet ff zoeken, want ook die ben ik verloren.

Heb jij een behoorlijke carrièreswitch gedaan?
Maakt niet uit wanneer (recent, tijd geleden)

• Nee, altijd wel in hetzelfde vakgebied gebleven (misschien net wat andere functies)
  • Ja
  • Ik studeer nog

0 stemmers

1 like

Ik ben het wel van plan maar ik weet nog niet precies wanneer.

3 likes

Nu bezig met de tweede en ik denk dat ik dit nog wel vaker ga doen

4 likes

Wel direct na mn afstuderen gedaan en daarmee geen seconde in dat werkveld gewerkt

2 likes

Meerdere, maar ik gebruik alleen mijn stormparaplu. Ding is niet kapot te krijgen :rofl:

2 likes

Vorig jaar na 15 jaar in de kinderopvang gewerkt te hebben gekozen voor een administratieve functie.
Ik mis mijn ex-collega’s en kindjes nog elke dag maar het loon en exta legale voordelen zijn hier beter.

4 likes

Stel je verkoopt iets op Vinted (een nepleren rokje) aan iemand zonder reviews etc en diegene stelt in de berichten best aparte vragen waardoor je het vermoeden hebt dat diegene een fetish heeft voor gedragen leren kleding.
Verkoop je je product dan nog aan die persoon?

• Ligt aan het bedrag
  • Ja idc wat je ermee doet
  • Nee vind ik toch gek

0 stemmers

1 like

Ben een paar jaar geleden (op mijn 37e) iets compleet anders gaan doen, ook echt als trainee begonnen. Dat traineejaar was vooral financieel wel even pittig, want ging er flink op achteruit per maand, maar was echt de beste keuze ooit.

15 likes

“Oh oeps! Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt bij het maken van de advertentie, hij is eigenlijk 2x zo duur!”

7 likes

Nee want iemand zonder reviews vertrouw is sowieso niet

1 like

Huh met kopen ook niet?? Hoezo zou je dáár reviews voor moeten hebben

16 likes

Zoveel scammers op Vinted tegenwoordig, bijv zeggen dat iets fake is of dat er iets anders in het pakket zat oid, dan ben je al verkoper altijd de lul
zelf nog nooit meegemaakt gelukkig maar ik verkoop alleen dure items dus daar begin ik niet aan

4 likes

Ik zou diegene rapporteren. Niet voor diens kink want dat boeit me niet maar ga geen vrouwen vermoeien met dit soort onzin op een verkoopwebsite. Echt geen zin om ook nog eens daar geseksualiseerd te worden.

11 likes

Ja want ik verwacht eerlijk gezegd dat zulke gesprekken 99/100 uitlopen op méér gekke vragen waar jij dan antwoord op gaat geven en uiteindelijk leidt het naar … geen verkoop.
Die wil dat rokje helemaal niet. Die wil meer info omtrent de drager en zit tegelijkertijd met zijn hand in zijn broek.

Ik sla over.
Edit; en daarom vind ik Vinted ook zo fijn vergeleken met Marktplaats. Dat het kopen of niet kopen is. Bij Marktplaats altijd 10 mensen in je inbox met de vraag of het er nog is en dan zeg je ja en dan moet zo’n deal kortsluiten alsnog 100 berichten heen en weer duren. Of vaker dus geen deal. Grote voordeel aan Vinted is dat het allemaal heel snel kan, dus ik zou uberhaupt geen vraag na vraag na vraag beantwoorden. Als je iets wilt weten kun je in her eerste bericht al je vragen stellen + je bijbehorende bod doen.
Maar met zo’n gesprek lijkt Vinted veel meer op marktplaats en pf ga weg.

6 likes

Dit. En diegene weet mijn naam als diegene het rokje uiteindelijk koopt. Ik vind dat best een creepy idee aangezien je niet weet wat zo’n gek daarmee doet.

6 likes

Ik kreeg bij vinted heel vaak de vraag of ik een foto wilde sturen waarop ik het kledingstuk aanhad. Opzich een doodnormale vraag maar toch zat dat me soms zelfs al niet lekker om te sturen.

4 likes

Elke random man kan zich aftrekken met jou en je rokje in gedachte en dan krijg je er niks voor terug. Alleen maar fijn als je ervoor betaald krijgt.

42 likes

Goed om te weten voor je onderhandelingspositie :smirk:

1 like

Heb jij een fysiek fotoalbum van jezelf en jouw eventuele gezin of vrienden of whatever met foto’s nadat je volwassen bent geworden?

• Ja en ik ben > 40
  • Ja en ik ben > 30
  • Ja en ik ben > 18
  • Nee en ik ben > 40
  • Nee en ik ben > 30
  • Nee en ik ben > 18

0 stemmers

2 likes