Stel je persoonlijke vraag #52

Naar een museum/musea! Ook goed te combineren met eettentjes, en hoeft niet per se Amsterdam te zijn natuurlijk.

3 likes

Uitsterven hoeft voor mij niet. Sommige mensen mogen wat mij betreft wel wat minder fokken. Vijf kinderen zijn nou niet bepaald nodig

11 likes

Welke bubbel is dit dan?

2 likes

Haha ja dat heb ik nu al 2 dagen gedaan, wel heel lekker idd.

Ik had 5 dagen vrijgehouden omdat m’n verstandskiezen er maandag uit zouden gaan maar dat ging niet door en het uitzendbureau had geen diensten meer over dus nu heb ik ineens random 5 dagen vrij. Maar ik mag van mezelf geen 5 dagen op de bank hangen en in bed liggen.

2 likes

Hou je er rekening mee dat het ook nog herfstvakantie is? Dus nog drukker dan normaal overal, vooral bij kindvriendelijke dingen.

2 likes

Ik zag laatst iemand bloedserieus posten over rentenieren en toen kreeg ik wel een beetje moordneigingen.

Je bent 30ish, doe gewoon ff relaxed

14 likes

Behalve dat het saai is, heb je hier toch ook gewoon geen reet aan? Iedereen heeft andere inkomens en kosten.

4 likes

Van mij mag het topic ook verdwijnen, maar dit is weer zo een uitspraak dat ik me afvraag of je niet gewoon aan het trollen bent.

1 like

Wat een boel leuke dingen zou je kunnen doen als je niet zo veel van je tijd bezig zou zijn met je geld tellen, spaarrentes vergelijken, dan weer hier overhevelen, dan weer naar daar, en dan weer chagrijnen omdat ze de voorwaarden weer veranderen.

4 likes

Nope, dan zou ik wel ergens zeggen dat ik mijn hond met een stofzuiger sla oid

2 likes

Oh my, memory unlocked. Waar zouden zij nu zijn :joy:

Nog steeds droge boterhammen eten denk ik zodat ze over 15 jaar kunnen beginnen met leuke dingen doen

11 likes

Hoe makkelijk kan jij werk uit handen geven?

• Heel makkelijk! Lekker chill!
  • Wel makkelijk, maar stiekem kijk ik toch na wat mijn collega gedaan heeft
  • Wel makkelijk, maar ik blijf er wel aan denken
  • Ligt aan het project
  • Niet makkelijk. Ik vind dat ik mijn werk het beste doe.
  • NO WAY!

0 stemmers

1 like

Ik genoot er stiekem wel van als er met die cryptoboom steeds :rocket: gepost werd en kopen kopen, winst winst! En zodra het instort is het ineens helemaal stil of een voorzichtig paniekbericht hier en daar :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Gewoon mijn sociale bubbel/sociale kring. Niet iets speciaals ofzo.

2 likes

Toen ik net begon met fulltime werken was ik hier ook in geïnteresseerd (want omg dit kon toch niet de rest van mn leven zijn). Maar toen ik erachter kwam dat de eindhalte basically huurbaas zijn is was mijn interesse weg :nauseated_face:

@Hiphopopotamus neeee deden mensen hier dat echt

1 like

Heb jij een litteken van vaccinaties?

• Nee
  • Ja
  • Ik ben niet gevaccineerd

0 stemmers

En van een ongeluk?

• Nee
  • Ja
  • Heb nooit een ongeluk gehad

0 stemmers

En van een gevecht?

• Nee
  • Ja
  • Ik heb nooit gevochten

0 stemmers

En van een operatie?

• Nee
  • ja gewone operatie
  • ja Ze hebben mijn kind chirurgisch verwijderd
  • Ik ben nooit geopereerd

0 stemmers

3 likes

Wel van de imlanon :smiling_face_with_tear:

4 likes

Geen auto ongeluk of zo, maar ik word elke dag aan mijn horrorbaan met die pestkop van een baas herinnerd, omdat ik met een kar met mijn hand keihard tegen een ijzeren deur ben geknald. Gelukkig is die litteken wel flink vervaagd, maar ik zie hem nog wel.
Heb dus niet alleen een enorme deuk in mijn zelfvertrouwen opgelopen :smiling_face_with_tear:

4 likes

Oh dat telt gewoon als ongeluk toch? Ik tel ook mee dat ik mezelf in mijn eigen hand heb gesneden.

5 likes