Dan heb ik toch liever een frietje
Dat geluid staat in het rijtje van doedelzak en orgel
Wil ik maar alleen eentje met een zak.
Ik woon midden in de stad, maar de restaurants en spätis (soort avondwinkel) in mijn straat hebben besloten die te gebruiken om de stoep 's ochtends mee schoon te maken (dus niet voor blaadjes maar voor weetikhet, peuken, bierdopjes). Elke fucking dag, ook in het weekend, tussen 7 en 8. Ik heb echt een paar jaar nodig gehad om überhaupt uit te vinden wat dat geluid nou was ook, wie bedenkt dit, koop gewoon een bezem!
ik ga zo goed op deze random lijst met vragen. Echt een reis door mijn eigen brein om hier antwoord op te geven
4 mensen leggen glasvezel aan, in 6 uur tijd hebben ze
- 50 meter aangelegd
- 25 meter aangelegd
- 10 meter aangelegd
- Ze staan nog voor hetzelfde huis waar ze begonnen
0 stemmers
Ze werken overigens wel hard, constant boren etc, maar kennelijk is dit echt heel moeizaam dan?
er is nu een e.coli uitbraak in Amerika die naar een McDonaldās is herleid, dus de Trump-grappen zijn niet van de lucht
Op basis van hoe dit in mijn buurt gaat en wat een chaos het is met de planning en alles is de maximale snelheid 2 meter per week hahahaha
Dit gaat geheid gebeuren. Net als al die slomen in de snelle baan in het zwembad
Hahaha ja dat dacht ik dus omdat ik Pa Buddenbruck (een huis vol) dat zag doen op tv, ging keisnel. Maar zoals @Chuckie zegt gaat het echt per millimeter lijkt het.
Again, het lijkt wel georganiseerd en ze zijn constant bezig, maar het kan kennelijk niet overal zo snel gaan? Misschien lastige bodem oid.
Vind jij een spijkerbroek lekker zitten?
- Ja
- Mwoah wel ok
- Nee
0 stemmers
Niet alle, maar heb wel echt paar chille gelukkig. Die hoef ik ook niet per se uit als ik op de bank ga hangen.
Misschien heb ik een grote vagina ofzo maar bijna alle jeans doen daar zeer als ik zit. Ja ok behalve baggy modellen.
Beste bergdrankje?
- Apfelschorle
- Almdudler
- Skiwasser
- Gluhwein
- Jagerthee
- Schnapps
- Witbier
- Chocolademelk met slagroom
- anders
0 stemmers
Even zomer en winter door elkaar heen. Ik drink nu een apfelschorle, zo lekker!
Smaakt dat anders in het Duits?
Ja een ton wel. En van Kim Jong Un?
Ik denk dat ik dat bij die freak het niet over mn hart verkrijg, no way. Gatverdamme met zn concentratiekampen
- Ja hoor
- Nee
- Ik twijfel
0 stemmers
Ken jij iemand persoonlijk die naar noord korea is geweest?
- Nee
- Ja 1
- Ja meerdere
- Ja ik woon er zelf
0 stemmers
Vanuit het vliegtuig schijn je dus al concentratiekampen te kunnen zien
Jep, ik heb zo vaak mensen aan de telefoon (1 telefoonlijn voor patiĆ«nten en 1 voor collegiaal overleg) die dan lopen te klagen dat ze zo ellendig lang in de wachtrij staan en dan heb ik die mensen vervolgens 15-20 minuten aan de lijn. Ja hoe zou die lange wachtrij nou ontstaan heā¦
Zie deze tweet steeds opduiken
Als een vriendin van jou dit zou zeggen:
- Mag ze zeggen en vinden
- Mag ze niet zeggen en vinden
0 stemmers
Zou het ergens op slaan als iemand dit over jou zegt?
- Ja ik ben objectief onaantrekkelijk
- Nee ik ben niet objectief onaantrekkelijk
0 stemmers
Zou jij dit over een vriendin zeggen?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ken jij iemand die objectief onaantrekkelijk is?
- Nee iedereen is mooi
- Nee er zijn wel lelijkerds maar daar ga ik niet mee om
- Ja eentje
- Ja meerdere
0 stemmers
Jeetje objectief onaantrekkelijk. Definitie van objectief dan maar even opzoekenā¦