Stel je persoonlijke vraag #52

Oh dat telt gewoon als ongeluk toch? Ik tel ook mee dat ik mezelf in mijn eigen hand heb gesneden.

5 likes

Een vriendin van mij heeft al 25 jaar een heel duidelijk litteken op haar hand van de keer dat ik boos was dat ze voor de veertigste keer speelgoed van mij had gesloopt, terecht!!

17 likes

Oké dit is de veel betere vraag!!!

Heb je ooit iemand een litteken gegeven, fysiek?

• Nee
  • Weet ik niet
  • Ja en ben er trots op
  • Ja en ben er niet trots op

0 stemmers

1 like

Niet perse trots, maar ik stond vroeger een keer perongeluk op de hand van mijn zusje, maar het boeit me niet zoveel

hahah toen ik je stem zag dacht ik echt dat je een pestkop had neergestoken ofzo dus dit is wel jammer

4 likes

En ook nog littekens van de krultang

1 like

Ja, minimaal 2 en waarschijnlijk zijn dit niet de laatste.

1 like

Ah ja ik heb me wel vaak verbrand aan dat ding maar gelukkig nog nooit zo erg dat het permanent een litteken geworden is.

Echt fucking pijnlijk wel elke keer

1 like

Ik heb een keer per ongeluk een object precies tussen de ogen van m’n broer gegooid en daar heeft hij een klein litteken van. Dus voor iemand die niet kan mikken vind ik dat best een prestatie.

5 likes

Als ik deze polls zo invul is er weinig van mij over :sweat_smile:
Ik was helemaal geen vechterstype maar op de middelbare school had iemand het op ons groepje voorzien en 1 van die meiden haalde zo uit met de lange nagels, dat kun je nog steeds zien

2 likes

Mijn broer een keer te hard in zijn arm geknepen. Maar dankzij hem heb ik een litteken omdat ik twee keer waterpokken heb gehad. Dus ik vind het gerechtvaardigd

1 like

Mijn ex van echt jaren terug gebeten in zijn hand. Was tijdens stoeien ofzo, voelde me toen schuldig maar achteraf was het echt een vreselijke gozer dus ja misschien wist mijn onderbewustzijn dat tijdens het bijten al.

6 likes

Zou jij een patatje van Donald Trump aannemen en opeten?

• Ja! Ik zeg nooit nee tegen een patatje
  • Noooo

0 stemmers

1 like

Ik ben anti-Trump maar het zag er op het filmpje uit alsof die frietjes onder toeziend oog van een McDonalds-medewerker waren gemaakt, dus dan kan er weinig misgaan denk ik zo.

4 likes

Hij had z’n handen niet gewassen dus no thank you

3 likes

Dat restaurant had eerder dit jaar een waarschuwing gekregen :joy::smiling_face_with_tear:

@Nefertiti Haha oeps dat wist ik allemaal niet.

Ik heb enkel een filmpje gezien op social media waarin hij een beetje in de frietjes aan het schoffelen was en die onder toeziend oog van een medewerker in een bakje deed en aan een stel gaf dat door de McDrive reed. En volgens mij noemde hij Kamala nog een leugenaar omdat ze nooit bij de Mac gewerkt zou hebben. :smiling_face_with_tear: Van onhygiënische toestanden heb ik niks meegekregen.
Maar puur het feit dat het door Trump geserveerd wordt maakt me weinig uit.

5 likes

Van toen ik op schoolkamp wakker werd met een diepe snee net naast mijn oog. Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe ik daaraan kom en verdenk al mijn oud klasgenoten.

5 likes

Wat de fakkkkkkkk

Dat is echt fucking ziek, is er nooit iemand voor gestraft?

2 likes

Nee want niemand wist hoe of wat en ik werd ermee wakker. Dus het zou ook kunnen dat ik te wild heb geslapen. Echt het mysterie van mijn leven.

3 likes