Stel je persoonlijke vraag #52

Hahaha waarom zou je dat doen. Sigaretten roken op de fiets snap ik ook niet. Het waait super snel uit, iedereen achter je heeft er last van.

2 likes

Vooral meer mensen die blowen op de fiets! Laatste fietste ik er achter één toen ik onderweg was naar werk, uur of 9. Ook een manier om je dag te beginnen

2 likes

Zelf gemaakt.

14 likes

Hey allemaal,
Ik hoor zoveel wisselende ervaringen daarom ben ik benieuwd wat uit deze poll komt.

Toen ik stopte met hormonale anticonceptie:

• Kwam ik aan
  • Viel ik af
  • Had ik meer energie
  • Had ik minder energie
  • Voelde ik me positiever
  • Voelde ik me depressiever
  • Had ik meer last van stemmingswisselingen
  • Had ik minder last van stemmingswisselingen
  • Had ik meer libido
  • Had ik minder libido

0 stemmers

3 likes

Anders: geen verschil.

56 likes

Ik voelde me mentaal echt stukken beter maar mijn huid
.

9 likes

Had ik zeeeeeeer hoge verwachtingen maar bleek ik gewoon een chagrijnig monster van mezelf te zijn :+1:t3:

87 likes

Dit ja, echt wennen en balen om weer met een puberhuid rond te lopen terwijl ik de 30 ben gepasseerd

3 likes

Hahahaha ja same, wat een teleurstelling :joy:

3 likes

Raakte ik zwanger

34 likes

Meer last van stemmingswisselingen maar met anticonceptie was er weinig emotie gaande, alles was neutraal ofzo.

9 likes

Ik wilde hetzelfde zeggen! Meer “stemmingswisselingen” maar dan positief. Niet meer continue zo vlak. Dus ja, meer dalletjes maar ook veel hogere pieken.

7 likes

Idem, ik was heel benieuwd maar echt geen verschil ervaren

1 like

Zou jij mee doen aan geneesmiddelenonderzoek? Afhankelijk van het onderzoek moet je bv 3 tot 20 nachten verblijven in het ziekenhuis, neem je een geneesmiddel (soms wel en soms niet eerder op mensen getest), ruggenprikken, bloedafnames etc. Maar je kunt er wel lekker €7000 mee verdienen als het een lang onderzoek is. Minder intense/lange onderzoeken verdienen ook minder, €1500 ofzo.

• Nee nooit
  • Al gedaan, zou het niet opnieuw doen
  • Al gedaan, zou het weer doen
  • Hangt echt af van het type onderzoek
  • Hangt echt af van de vergoeding
  • Waarschijnlijk niet
  • Misschien ooit

0 stemmers

1 like

Ik had eerst nee nooit gestemd maar als je aan de grond zit financieel zou ik dit denk ik wel overwegen

2 likes

Vind het maar een schrale vergoeding om ervoor met je lichaam/leven te laten spelen.

Edit: buiten dat zou ik het risico niet willen nemen voor welk bedrag dan ook dat het slecht uitpakt.

2 likes

Vind dit wel een schrale beschrijving van hoe secuur en weloverwogen dit soort studies in Nederland gedaan worden

56 likes

Dat kan best zo zijn, ik zit ook niet in die materie, maar t blijft een risico dat je neemt.

1 like

Omg dit zie ik vaak bij een bepaald groot kruispunt waar je moet stoppen, waar volgens mij dan die tieners naar school gaan. En ook soms al rond half 8. Ewl yikes

Je kind van 13 blowt elke dag:

• Zou ik erg vinden
  • Zou me niet zoveel kunnen schelen
  • Geen mening
  • Eh moet kunnen

0 stemmers

1 like

Ik heb dat wel eens overwogen :sweat_smile: of ja ook serieus geprobeerd mij aan te melden maar als jonge vruchtbare vrouw kan je bijna nooit mee doen geloof ik

Of misschien soms wel als je hormonale anticonceptie gebruikt? Ik weet het ff niet meer. Maar ik mocht nooit mee doen met m’n koperspiraal en voor zo ver ik weet werkende eileiders etc

1 like