Ja en dan die Beanie Babies-achtige drops en linited editions vind ik ook stom
Ik ken ze niet allemaal maar in ieder geval Sonny Angels en Smiski’s zitten in van die blind boxes en worden door volwassenen gekocht met het idee om ze allemaal te verzamelen of omdat ze op zoek zijn naar een hele specifieke (en dan moet je dus hopen dat je die krijgt).
En Sylvanian Families zijn geen blindboxes maar gewoon een soort poppenhuis-beestjes die veel mensen leuk vinden. Ze zijn volgens mij een stuk bekender geworden door dit account op instagram/tiktok dat hele absurde en niet kind-appropriate verhalen met die beestjes verzint en filmt (dat ze vreemdgaan en/of de georganiseerde misdaad ingaan enzo) https://www.instagram.com/sylvaniandrama/
Edit: Ik googlede even en Sylvanian Families heeft ook blind bags, oeps. (Maar niet alleen maar)
ik vind die sylvian family poppetjes echt extreem creepy en alleen in context van dat account vind ik ze logisch. snap echt niet dat mensen ze zouden verzamelen voor de cuteness, ze zien eruit als zombie konijnen in een sekte die ‘s nachts tot leven komen en in een circel om je slapende lichaam heen wause dingen gaan chanten
Haha ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik vind ze juist daarom wel leuk
haha ja dat snap ik wel! maar ik denk dat heel veel mensen zijn die ze gewoon echt schattig vinden? net als mensen die van die enge porseleinen poppen verzamelen
Mijn nichtje is gek op sylvanian families en paarden. Dus ik dacht dat zo’n paardenpoppetje ervan hartstikke leuk zou zijn. Nou nee
Dit ziet er toch niet uit
Wtf is dit allemaal. Maar nijntje is gewoon freaky, het lijkt alsof ie een hitler snorretje heeft. Of dat zn mond wordt gesnoerd.
Love dat Nijntje Pluis als enige wel een Ja krijgt van de meerderheid.
Niet dat ik er zelf dingen van heb, maar vind Nijntje wel echt een goed merk haha, het ziet er gewoon allemaal leuk uit zonder overdreven gedoe.
She’s bonita:sparkles:
Een van de weinige dingen waar je als Nederlander nog wel trots op kan zijn.
Ik kwam laatst in het Labubu-algoritme terecht en die dingen koop je in blind boxes en zijn dan alsnog hartstikke duur? Plus dat volwassen mensen er allemaal outfits voor kopen en alle kleuren willen verzamelen. Gekkenwerk.
love dat je haar volledige government name hiervoor gebruikt
Utrechter*
Is niet van de rest van jullie 🫡
Zou jij het aantrekkelijk vinden als iemand tegen je zegt
‘Ik heb larfjes in mijn buik, die rupsen kunnen worden en dan vlinders kunnen worden’
- Ja!! Ik ben verliefd!
- Nee bah dat klinkt vies?
- Doe niet zo overdreven
0 stemmers
Klinkt echt alsof diegene wormen heeft.
Heeft iemand dit tegen jou gezegd?
Nee gelukkig niet komt uit een aflevering van b&b/winter vol liefde
Ik was benieuwd wat jullie van die opmerking vonden want ik dacht echt dit is zo niet schattig maar eerder eng en vies haha. Terwijl de persoon die het zei het positief bedoelde
Mijn eerste reactie is
Wat een aansteller
Heb jij het idee dat jouw generatie slimmer/beter onderlegd is dan de generatie onder de jouwe?
- Ja ik merk echt verschil
- Nee is onzin
- Nee ze zijn juist slimmer
0 stemmers