excel
In het ADHD topic ging het gisteren over handige apps voor lijstjes etc
als je een iphone hebt: in je notities kan je mappen maken.
dat houdt het voor mij best heel overzichtelijk. je kunt ook tags in notities toevoegen en dat vind ik ook wel handig voor sommige dingen.
en niet zoveel gedoe als notion met opmaak enzo
Wat chill, ik heb geen iPhone maar zie dat het in de Notes app die standaard op mn telefoon staan ook kan. Misschien is dit wel wat ja
@Riley even gekeken daar, maar gaat bij mij meer om de āleuke lijstjesā, zoals recepten en bijv restaurant en hotel tips oid, dus niet per se productiviteit. Maar denk dat ik met de mappen tip al wel verder kan!
Het enige wat ik echt bij hou is hardlopen, via app. Voor de rest wel veel zaken (bv recepten, plaatsen om te reizen, restaurants,ā¦) maar dat is allemaal in mijn hoofd.
treinen waarin ik heb gezeten
Hahah wat leuk! Het model? De route? Of het treinstelnummer?
Nee maar ik zoek het ook niet op een andere manier op. Als ik 5x in mān leven de weersverwachting heb gecheckt voor een special occasion is het veel.
Dat zie je toch vanzelf wel ik begrijp die controledrang nooit (tenzij het nodig is voor je werk ofzo).
Ik snap ook helemaal niks van die apps en sites, is echt abracadabra voor mij.
Het is wel handig om een paraplu mee te nemen of regenpak aan te doen als het later die dag gaat regenen en ik meerdere afspraken heb voor werk oid
Een wat moet ik niet vergeten om mee te nemen bij een weekendje weg lijstje
Ineens herinner ik me dat ik dit gesprek hier volgens mij al vaker gevoerd heb. Sorry voor de saaie herhaling dan. Ik snap dat op zich allemaal wel en er zijn ook wel periodes in mān leven geweest waarin het nuttiger was dan nu (pak ik morgen de fiets of de bus) maar toch alsnog nooit echt in de problemen gekomen zonder weet van de weersverwachting, plu en regenpak.
Geen idee hoe dan precies maar het kan echt.
Edit: ik herinner me ook ineens weer dat ik toen niet de enige was en er zelfs een forummer was die naar de lucht keek om het te weten dat vind ik dan wel weer cool, dat je de weersverwachting gewoon āper ongelukā weet door naar buiten te kijken of omdat je jeuk hebt aan je elleboog ofzo zoals mijn opa vroeger.
Bijzonder
Ik zou met name afgelopen herfst meerdere dagen de hele dag verkleumd op werk hebben gezeten
alles! via treinposities.nl
die houdt ook je totale vertraging bij, of je vaker in een treinstel hebt gezeten, een kaartje van alle trajecten die je betreind hebt etc
en je hoeft dan ook alleen maar ritnummer (te zien via NS app) en dag in te voeren, de site weet de rest
Ja hier hetzelfde. Trouwen zeker geen voorwaarde voor een kind, maar trouwen zonder kinderen had wel de voorkeur.
ik maak altijd handgeschreven inpaklijsten voor vakanties! en dan een als het in mān koffer/tas zit, heerlijk. en als ik met de auto op vakantie ga en zelf rijd, houd ik bij hoe laat ik vertrokken ben/hoe laat en waar ik gestopt ben om te plassen, eten of tanken/waar ik eventueel overnacht heb/het weer/benzineprijs etc. dit deden mān opa en oma al in de jaren 60 (en nu nog
) en mān ouders ook, helemaal gebundeld in boekjes met eventueel tankbonnen, tolkaartjes enzo. vind dit echt heel leuk om te doen haha
Ok dit is wel echt next level, ik hou het sinds een paar maanden ook bij maar gewoon in mn notes app ga niet meer dagelijks met de trein dus gaat alleen niet zo snel, maar iig 1x in hetzelfde rijtuig gezeten
En dan, wat doe je met deze informatie?
Delen op fora als t gaat over treinlijstjes
Nee even serieus! Is het bijzonder als je twee keer in dezelfde hebt gezeten? Of wil je zoveel mogelijk verschillende āverzamelenā ?