@Hippe_kikker @Solee ik zie een match
Wanneer ik problemen moet oplossen word ik creatief. Of misschien is dat meer vindingrijk. Maar ik heb wel zo m’n momenten waarop ik creatief kan denken.
Interessant om over na te denken wat dat is, ‘creativiteit’.
Dat was dan wel een lang gesprek van die ene persoon met zichzelf
Drents Museum hoef je nu niet naartoe. Daar hebben een paar sneuneuzen de speciale expositie leeggeroofd.
Groninger museum
Fries museum
Storyworld die zit in het forum gebouw in Groningen en het forum zelf heeft ook regelmatig leuke tentoonstellingen
Er is maar 1 echt creatieve forummer. Als je dit kan, tering, dan ben je wel echt een baas. (En meer dan 150k views ook)
Maar ze maakt de stoel niet zelf?
Je doet mee aan LOL, hoe lang hou je het vol? Dus tot je 2 keer lacht.
- Minuten
- Een uurtje
- Eerste 2 uur
- Red het tot 3 uur
- Bijna tot het einde
- Red ik
0 stemmers
Nog nooit een afl gezien maar met het niveau humor wat in de advertenties zit weet ik genoeg
Daar zit ik de hele tijd zo
De humor is suf, maar ik moet lachen als iemand anders heel erg moet lachen
Maar dit, ik zie het altijd voorbij komen op insta en heb nog nooit moeten lachen. Ook niet om dat ik heb een fluit stukje van vorig jaar wat iedereen zo grappig vond.
Ik vind dit dan weer niet zoveel met creativiteit te maken hebben eigenlijk! Wel heel knap, meer een ambacht/vaardigheid.
En uit ongemak
Stel, de lift in het complex waar je woont is al ruim een dag kapot. Je woont op de derde etage en de bezorger belt aan met je boodschappen. Ga je naar beneden om te helpen tillen? Ervan uitgaan dat je in goede gezondheid bent/goed te been/niet zwanger oid.
- Ja, ik ga helpen
- Nee, ik ga niet helpen
- Ik weet niet of ik zou helpen
- Ik zou doen alsof ik niet weet dat de lift stuk is
0 stemmers
Christus te paard
Ik zou sowieso direct om mezelf moeten lachen als ik een grap vertel
Zorgen dat je als laatste bent dan
Ik zou door de intercom vragen of jk moet helpen en hopen dat dat knaapie nee zegt
Oja ook wel slim. Net kwam ik thuis en toen stond er een knaapie te wachten voor de lift (niet mijn boodschappen). Dus ik zei: ‘de lift doet het niet…’ en toen heb ik hem geholpen met naar boven sjouwen omdat ik het zielig vond🥲. En de buurvrouw stond in de deuropening een beetje schaapachtig te lachen.
Gebruik jij wel eens Carmex?
- Nee
- Ja
- Wat is dat?
0 stemmers