Ik ben al even onderweg maar ik snap er nog steeds niks van hoe mensen in 24 uur /een week van 24*7 én full time werken, én daarheen reizen, én je lichamelijke hygiëne toepasssen, én sociale dingen doen, én sporten, én dat kut huishouden, én koken,
én allerlei andere kutzaken regelen (medische afspraken, administratieve zaken) die ook bij het leven horen. En chillen/niksss moeten of doen of ergens heen.
Ik kan zonder fulltime werk al tijd tekort komen voor al de rest. Ik ben vandaag ook weer extreem gefrustreerd omdat alles oploopt.
(en dan hebben sommige mensen ook nog de puf om een kind of meerdere erbij te hebben??? Hoe dan)
En nee ik verwacht niet op één dag alles te kunnen doen, maar zelfs uitgesmeerd over een week denk ik waar de fuck had ik dit moeten doen? Ik ben ook traag in alles dus ff snel dit dat lukt mij nooit.
Dus ja graag zelfde aantal uur slaap (of 2 uur extra), zelfde uren werken en rest voor nut en noodzaak en plezier aub
Omdat ik net iets las over een niet op tijd opgedroogde knuffel, slaap jij met een knuffel?
- Ja!
- Nee ik ben oud en echt al 30 jaar niet meer
- Nee al zo’n 20 jaar niet meer
- Nee al zo’n 10 jaar niet meer
- Nee al een korter tijdje niet meer
- Nee nooit gedaan
0 stemmers
Alleen als ik me heel alleen en angstig voel ofzo misschien drie nachten per jaar. Dan helpt het serieus.
Ja, al 40 jaar
Ik gooi(de) ze altijd uit bed
Dit zijn studieboeken
Best of both; een knuffelkruik
Dat kan, maar ben dan oprecht wel benieuwd wat voor ‘soort’ mensen en wat voor karaktereigenschappen jij associeert met al dan niet met een knuffel slapen.
En als je er nu achterkomt dat iemand van jouw vrienden met een knuffel slaapt, is het dan einde vriendschap? of wordt dat gecheckt van te voren
@Pininhetweb karma denk ik
Ik haat niet! Ik doe niet aan knuffels, gooide ze idd als kind al uit bed, maar ik slaap wel met dekens over m’n hele hoofd dus ik snap het gevoel van comfort.
Tja geen idee haha, misschien dat hij nog herrijst uit de bijna-dood. ik heb hem nog wat dichter naar het raam verplaatst.
Zit denk ik vooral tussen je oren, want zelfs wasbare luiers kun je op 60 graden wassen (met handdoeken enzo) en dat wordt ook schoon.
Oh helpen die plantenlampen?! Hoor echt zoveel verschillende verhalen. Heb 1 hele grote maar boven op de gang voor het raam gezet, de andere grote is al nagenoeg dood
Gebruik jij plantenlampen?
- Ja en dit werkt wel goed
- Ja maar ik merk geen verschil
- Nee
0 stemmers
Dit vraag ik me ook echt vaak af! Ik wilde vroeger altijd zo graag een volwassen leven en lekker zelf beslissen over alles. Nou het voelt meer alsof mijn leven bestaat uit werken en dingen regelen en dan nog kom ik er zo vaak achter dat ik iets niet heb gedaan wat wel had gemoeten (dit ligt ook vast aan mijn chaotische manier van dingen doen).
Mijn vriend woonde aan het begin van onze relatie op een camping en dat was echt niet ideaal. Maar we hebben het er wel eens over dat we misschien wel gelukkiger waren. Weinig te regelen, geen onderhoud en klusjes in huis, en we waren superfit omdat we niet veel anders konden dan naar buiten.
Maar ik heb dan ook geen plant in huis
Niet een?
Nee, en ook nooit bloemen