Stel je persoonlijke vraag #53

Aangezien ik altijd onderschat hoe lang het duurt om lasagne te maken, heb ik geen geduld om nog te wachten. Ik heb honger en verbrand liever mn mond.

10 likes

Ja ik heb ook elke dag minder het idee dat ik iets snap, ik weet nog dat iemand een paar jaar geleden een beangstigende column hier deelde over dat Trump weer zou meedoen en dan zou winnen van Biden en toen ging ik dat bagatelliseren van ‘nou nou zo’n vaart loopt het allemaal niet en dit is angst aanwakkeren en Biden doet heus niet meer mee in 2024 en bovendien heb ik vertrouwen in het rechtssysteem en dat Trump dan veroordeeld is en niet meer mee mag doen’.

Hahahahhaha hoe slecht is dat allemaal verjaard. Ik was ooo echt Ăłvertuigd dat Harris zou winnen :clown_face: :clown_face: :clown_face: :clown_face: ik weet echt niks en ik snap niks.

14 likes

Ik denk dat als ik dat doe hij al te snel afgekoeld is als ik heb dan aan het eten ben

Het liefst had ze deze opgedaan

met het gordijntje volledig dicht

15 likes

Na een kwartier is ie ook nog wel heet, maar wel minder vloeibaar. Daarom doen we het toch? Toch??

2 likes

Heb je nu een vorm van winterdepressie?

• Nee hoor
  • Ik was al depressief
  • Ja beetje een dip
  • Ja full on

0 stemmers

1 like

Daglichtlamp kan dit niet voorwerken

Ik leg de lat gewoon steeds lager, ben al blij dat er vandaag geen mist meer is maar ‘gewoon grijs’.

11 likes

En regen :sweat_smile:

Ik had er even last van dus daarom besloten om op vakantie te gaan. Dus ik lig nu in mijn bikini op het strand in de zon. Beste medicijn :grin:

33 likes

Ja en ik heb het gevoel dat die paar mooie dagen van laatst het haast erger hebben gemaakt :joy: Dat je weer even kunt merken hoe fijn het leven kan zijn om vervolgens weer in de duisternis geslingerd te worden

7 likes

Ik ben dit jaar voor het eerst een ronde twee van m’n lichttherapie aan het doen in januari (afgelopen jaren deed ik het alleen in oktober/november) en ik heb het idee dat het wel ietsjes helpt maar het is nog steeds echt wel gewoon kut :’)

3 likes

wat vind je het kutste aan de winter?

• dat het veel donker is
  • dat het grijs is als het niet donker is
  • dat het koud is

0 stemmers

@Dazed ja ik denk dus dat iedereen het grijze niet trekt en dat lichttherapie vooral helpt voor het lichttekort en vit d aanmaak. maar het effect dat het heeft dat alles er kil en grijs uitziet en dat je niet chill vrij kan bewegen door wind/regen/etc kan je niet echt tegengaan. ik zou echt lenzen willen die alles warmkleurig maken :joy:

6 likes

Niks, love winter.

27 likes

ja het is echt grijs en guur en dat vind ik kut. kou is prima, als het zonnig is maar wel koud vind ik het ook niet erg. het is gewoon zo stom dat januari tot en met half maart ongeveer gewoon één lange druilerige grijze waas is

13 likes

Ik heb er geen last van verder maar kom op daglicht!

2 likes

Vind ik allemaal niet rot. Het enige rotte aan de winter vind ik dat het gevaarlijk op de weg kan worden bij winterse neerslag.

6 likes

Heerlijk! Geniet van het gevoel van de zon op je huid.

Ik ben net anderhalve week terug uit een warm land, heel fijn. Maar sinds we terug zijn ben ik alleen maar heel erg moe en kan ik me nergens toe zetten.

Ik ben echt gemaakt voor :sunny: en niet deze grijze deprimerende deken die over het land ligt. En dan is het ook nog waterkoud, dus die kou gaat ook niet snel uit je lijf. Brrr. Ben blij als het maart is.

1 like

Al m’n planten gaan dood omdat er gewoon geen zonlicht is. Moet echt van die plantenlampen kopen maar voor veel is het al te laat :cry:

En ook voor mezelf liever 6 uur per dag zon en vroeg donker dan dit :cry:

7 likes

Hier doen mijn planten het juist heel goed, verbaas me er echt over. Orchidee met 7 bloemknoppen, andere planten die enorme groeispurten doormaken, snap er niks van. Ze staan wel in de vensterbank die bijna de hele dag door licht krijgt, maar het is al tijden (bijna maanden :confused:) elke dag grijs.

3 likes