Ruim 40 jaar tbs en alsnog de fout in gaan. Dan komt het nooit meer goed.
Vraag me af of de lichten echt op groen staan, of dat dit een gewoon een domme manier van bezuinigen is
Nouja je moet iemand misschien ook perspectief bieden? Ik heb geen idee. Zag alleen die aanranding, en het gaf me persoonlijk
Maargoed, misschien is hier iemand die het beter begrijpt en er daadwerkelijk kennis over heeft?
Waarom is dit beter?
Omdat het lekkerder is.
Ik dacht laatst in de verte, op een gebouw, een zoeklamp van de politie te zien, was het gewoon iemand op een fatbike.
taro
- heel lekker
- prima
- medium
- goor
- nooit gegeten
0 stemmers
Telt Taro Bubble Tea? Heerlijk
Je solliciteert en spreekt met een bekende af om diens referrallink te gebruiken en de bonus te delen. Vlak voordat je die wil gebruiken zegt diegene toch niet te willen delen, maar het zelf te willen houden. Het gaat om ongeveer 2000 euro. Wat doe je?
- Je gebruikt de link en diegene krijgt de bonus
- Je gebruikt de link niet
- Einde vriendschap
- Het doet niks af aan je vriendschap
0 stemmers
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal
Ik ben fysiek fit en had het liefst mijn normale fiets gehouden, maar ik zweette me rot op mijn normale fiets als ik naar mijn werk fietste. Dus dit was (nadat ik eerst aan mijn conditie te hebben gewerkt en nog steeds zweette) nodig. Ben nu wel blij met mijn fietsie.
En wat was daar de uitkomst?
Achteraf dat meedelen zou helemaal maken dat ik diegene beu was
Ben jij goed in snel even een kaartje schrijven? (Of een wens oid als je het verzoek krijgt voor iemand die jarig/bevallen/ziek/getrouwd is). Het gaat wel om een paar zinnen minimaal, niet je naam ondertekenen.
- Ja ik pen meteen iets leuks
- Ja wel ok
- Mwah ik doe iets standaards
- Nee
- Nee en ik krijg paniek als dit van me gevraagd wordt
0 stemmers
Ik kreeg dit verzoek laatst samen met mijn vriend en het moest ook meteen, en mijn vriend kreeg ongeveer een wegtrekker maar ik was gelukkig mijn charmante en creatieve zelf!!!
Verstuur jij nog vaak kaartjes?
- Versturen niet (per post), geven wel bij een cadeautje ofzo
- Ja paar keer per jaar
- Ja, maandelijks
- Ja wekelijks
- Anders
0 stemmers
Echt elke keer kan ik dan zelf niets verzinnen, en moet ik eerst andere dingen lezen. Zo ineens ben ik blijkbaar niet creatief of zo, en het maakt ook niet uit hoe lang ik deze persoon ken.
Ik ga dan al denken hoe netjes ik moet schrijven, want ik vind mijn eigen handschrift ook nog eens lelijk.
Nee, maar ik wil wel iets leuks en attents schrijven, waardoor ik het zo lang mogelijk uitstel, maar er vervolgens wel de hele tijd aan denk echt top
Ik kreeg een maand geleden de vraag of ik voor een bevriend iemand een leuk stukje wilde schrijven voor zijn verjaardag want ze maken een boek
En ik heb toen wel drie weken gedacht shit ja dat moet nog en toen moesten ze me er uiteindelijk 2 keer aan herinneren maar het moet gezegd worden: potentiële bestseller
Looove kaartjes versturen en ontvangen 🫶🫶
Vaker dan maandelijks maar niet wekelijks
@Cam dit vind ik ook echt! Maar wel balen dat postzegels zo duur zijn geworden